Skoda Fabia 1.4 mpi - nastavenie ventilov
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 13.10.2016 12:45 Zdieľať na Facebook
Skoda Fabia 1.4 mpi - nastavenie ventilov
Zdravim. Mam fabiu 1.4 mpi. Zacali mi klepat hydrostely tak som sa rozhodol auto rozobrat a trosku dat do poriadku(najazdene 320 tis. km). Hydrostely boli vycistene ultrazvukom atd., hlava zbrusena, nove rozvody. Auto ide krasne a mozem povedat, ze taha celkom dobre, nemam problem predbehnut akekolvek auto. No problem je ten, ze aj pocas jazdy je pocut klepanie ventilov. Po nastaveni v servise to asi tyzden islo pekne tichucko, no teraz je to coraz horsie a na volnobehu to niekedy ide na 3 valce. V servise mi povedali, ze po zbruseni hlavy valcov sa ventily uz nastavuju velmi tazko, a klepat mi to bude tak ci tak. Na co su potom hydrostely? Ma niekto s tym skusenost? Jeden znamy mi poradil aby som nastavil ventily na 0,15mm volu, druhy zas tvrdi, ze to volu mat nemoze, tretiemu pomohlo, ze dal hlas na radio a klepanie uz nebolo pocut. To klepanie mi az tak nevadi, o to vacsi problem je, ze na volnobehu to niekedy ide na 3 valce. Ale co mam cakat od 1.4 ky co ma nad 300tis. km? :D Dakujem za rady.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Mením hydroštely na aute ktoré má 800 tis km,a je to štvrtá sada/výmena
hydroštel je taký spotrebný diel z určitou životnosťou ako sviečka,len interval života je iný.Čistenie ultrazvukom je úplný nezmysel,je to uzavretý člen.Po miliardách zdvihov je jednoducho jeho ventilek ale aj celkový stav opotrebenia taký,že jedine vyhodiť.Je to ako srdce u človeka,odbije si svoje a finito,nepomôže nič.po práci s ventilmi je základ odmerať pozíciu ventilu voči hornej rovine hlavy.tj koľko miesta ostáva pre činnosť hydroštelu,aby nebolo málo,ale ani veľa,je tam miera od - do.Lebo hydro má svoju oblasť stlačenia v ktorom pracovať vie,a ten rozsah nie je velký.Ja len z úžasom sledujem to mantáctvo,tú nenormálnu bezmyšlienkovitosť ľudí čo nad vecami ani sekundu nepremýšľajú ale aj odvahu chyťiť sa čohokoľvek majú kolosálnu
hydroštel je taký spotrebný diel z určitou životnosťou ako sviečka,len interval života je iný.Čistenie ultrazvukom je úplný nezmysel,je to uzavretý člen.Po miliardách zdvihov je jednoducho jeho ventilek ale aj celkový stav opotrebenia taký,že jedine vyhodiť.Je to ako srdce u človeka,odbije si svoje a finito,nepomôže nič.po práci s ventilmi je základ odmerať pozíciu ventilu voči hornej rovine hlavy.tj koľko miesta ostáva pre činnosť hydroštelu,aby nebolo málo,ale ani veľa,je tam miera od - do.Lebo hydro má svoju oblasť stlačenia v ktorom pracovať vie,a ten rozsah nie je velký.Ja len z úžasom sledujem to mantáctvo,tú nenormálnu bezmyšlienkovitosť ľudí čo nad vecami ani sekundu nepremýšľajú ale aj odvahu chyťiť sa čohokoľvek majú kolosálnu
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 26.11.2015 09:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nie,v tomto prípade sa nemýlia.To je anachronizmus,stará architektúra motora,namiesto pevného hrnčeka tam dali hydroštel a treba mu dostaviť základnú pozíciu akoby tam bol pevný.Je to divné ale pochlapili sa a "modernizovali" ani ryba ani rak
Tieto motory sú bežne vo Fábiách 44kW ,tojložisková kľuka,rozvod stále OHV ale dole už je hydroštel a hore stále vahadielko z nastavovaním
Tieto motory sú bežne vo Fábiách 44kW ,tojložisková kľuka,rozvod stále OHV ale dole už je hydroštel a hore stále vahadielko z nastavovaním
-
- Príspevky: 1356
- Dátum registrácie: 06.02.2009 10:05
- Bydlisko: TN Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 41 neregistrovaných