tankovat s aditivom alebo pridavat aditivum?
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ťažké čítanie,skoro konšpiračné.Kedže sa už nejaký rok venujem čisteniu palivových sústav (diesle) tak o účinkoch čosi maličko viem.Považujem za úplne zbytočné presvedčovať že že to a ono funguje,ak funguje u ľudí viera v rôznych bohov a nik sa nad tým nezamýšla len preberá bezmyšlienkovite od okolia,treba to pokojne nechať na podobný spôsob a jeden aj druhý tábor si môže pokojne myslieť,že funguje práve to "jeho"
Tisícky rokov ľudia klamú a podvádzajú a vôbec sa mi nezdá že by čosi menilo k lepšiemu,mám obavu že je to skôr naopak že to silnie a zrýchluje frekvenciu ako technický vývoj.Pokiaľ si sám neurčíš podmienky čomu veriť budeš a čomu nie,je zbytočné aby si posudzoval VIF inak,ako čokolvek iné s čím sa v živote stretneš.
Včera ma navšívil pán od Techron-u (Texaco) a doniesol skúšobné vzorky na čistenie palivového systému.Takto to funguje...uvidíme.Je s čím porovnávať.Reči sa hovoria chlieb sa je,porovnáme Customer benefits.Ak sa potvrdí,bude sa aplikovať.Ale mám silnú obavu že ani vtedy nebude mať zmysle viesť reklamné ťaženie hoci tu na fóre...malo by presne opačný účinok.Ĺudia už iné ako klamstvo za všetkým ani nevidia.To sa robí inak a rukolapnejšie,v inom prostredí a s ľudmi ktorý pracujú len z chytitelnými argumentami a dokazatelnými výsledkami.Ĺudia sú ako opice,opakujú ak vidia že tomu a hentomu to "funguje" a teda ak on to má za dobré,tak to musí byť dobré
Tebe sa v podstate nedá poradiť nič,snáď iba...sleduj to ako sa auto správa,ak máš pocit zbytočného výdaja,ukonči.Liať to preto lebo lejú aj ostatný ?
Tisícky rokov ľudia klamú a podvádzajú a vôbec sa mi nezdá že by čosi menilo k lepšiemu,mám obavu že je to skôr naopak že to silnie a zrýchluje frekvenciu ako technický vývoj.Pokiaľ si sám neurčíš podmienky čomu veriť budeš a čomu nie,je zbytočné aby si posudzoval VIF inak,ako čokolvek iné s čím sa v živote stretneš.
Včera ma navšívil pán od Techron-u (Texaco) a doniesol skúšobné vzorky na čistenie palivového systému.Takto to funguje...uvidíme.Je s čím porovnávať.Reči sa hovoria chlieb sa je,porovnáme Customer benefits.Ak sa potvrdí,bude sa aplikovať.Ale mám silnú obavu že ani vtedy nebude mať zmysle viesť reklamné ťaženie hoci tu na fóre...malo by presne opačný účinok.Ĺudia už iné ako klamstvo za všetkým ani nevidia.To sa robí inak a rukolapnejšie,v inom prostredí a s ľudmi ktorý pracujú len z chytitelnými argumentami a dokazatelnými výsledkami.Ĺudia sú ako opice,opakujú ak vidia že tomu a hentomu to "funguje" a teda ak on to má za dobré,tak to musí byť dobré
Tebe sa v podstate nedá poradiť nič,snáď iba...sleduj to ako sa auto správa,ak máš pocit zbytočného výdaja,ukonči.Liať to preto lebo lejú aj ostatný ?
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 08.05.2017 09:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 122
- Dátum registrácie: 15.02.2014 22:53 Zdieľať na Facebook
Mne sa rozhodne oplatí dávať obyč95+Vif.
Doteraz som aditiva nedaval ale po roku užívania noveho auta som jednu pixlu 500ml kúpil za 10e. Na 40l nadrz davam 50ml. Ale tankujem agip v AT, čo je oproti slovnaftu vždy o 15/20 centov lacnejsi. No a na pocit sa to vifko vyrovna OMV maxmotion 95. Cize kultivovanejsi chod, lepsie reakcie na plyn a real spotreba -0,5l. Cize za mna urcite ano
Doteraz som aditiva nedaval ale po roku užívania noveho auta som jednu pixlu 500ml kúpil za 10e. Na 40l nadrz davam 50ml. Ale tankujem agip v AT, čo je oproti slovnaftu vždy o 15/20 centov lacnejsi. No a na pocit sa to vifko vyrovna OMV maxmotion 95. Cize kultivovanejsi chod, lepsie reakcie na plyn a real spotreba -0,5l. Cize za mna urcite ano
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 31.01.2016 18:19 Zdieľať na Facebook
Tému palív (nafta) sledujem už niekoľko mesiacov, sledujem rôzne fóra a píšem dodávateľom palív. Zatiaľ je môj názor taký, že klasickú obyčajnú naftu jednoznačne aditivovať. Prémiovka je už dostatočne aditivovaná, no pri niektorých by som zvážil aj aditiváciu kvôli mazivosti.
Hlavna nevýhoda obyčajnej neaditivovanej nafty je v tom, že obsahuje biozložku FAME cca 6,9 - 7%, ktorá zanáša vstrekovače, pri dlhodobom skladovaní degraduje a dokonca sa môže vytvoriť aj sliz, ktorý všetko zalepí.
U nás na SVK sa mi nepodarilo dopátrať žiadnej nafty, ktorá by neobsahovala biozložku, no v čechách sa im pekne podarilo obabrať nariadenie EU a ,,čistá" nafta sa tam dá zakúpiť.
Na SVK som sa dopátral iba jedinej nafty, ktorá biozložku FAME neobsahuje, no obsahuje syntetické biopalivo HVO 6,6 - 7%, ktoré nemá také nepriaznivé účinky ako FAME. Jedná sa o OMV MaxxMotion Diesel, no tu by som podľa množstva názorov na fórach odporúčal aditiváciu kvôli lepšej mazivosti. Palivo normu síce spĺňa, no na hrane.
Ak sa v niečom mýlim, alebo máte lepšie info, tak s tým poprosím sem Rád sa poučím.
Hlavna nevýhoda obyčajnej neaditivovanej nafty je v tom, že obsahuje biozložku FAME cca 6,9 - 7%, ktorá zanáša vstrekovače, pri dlhodobom skladovaní degraduje a dokonca sa môže vytvoriť aj sliz, ktorý všetko zalepí.
U nás na SVK sa mi nepodarilo dopátrať žiadnej nafty, ktorá by neobsahovala biozložku, no v čechách sa im pekne podarilo obabrať nariadenie EU a ,,čistá" nafta sa tam dá zakúpiť.
Na SVK som sa dopátral iba jedinej nafty, ktorá biozložku FAME neobsahuje, no obsahuje syntetické biopalivo HVO 6,6 - 7%, ktoré nemá také nepriaznivé účinky ako FAME. Jedná sa o OMV MaxxMotion Diesel, no tu by som podľa množstva názorov na fórach odporúčal aditiváciu kvôli lepšej mazivosti. Palivo normu síce spĺňa, no na hrane.
Ak sa v niečom mýlim, alebo máte lepšie info, tak s tým poprosím sem Rád sa poučím.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných