Renault Laguna - zadretá kľukovka

Diskusia ohľadne vozidiel značky Renault

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

opravaramater
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 07.05.2015 22:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa opravaramater »

Páni kolegovia, ďakujem vám za dobré rady. Tá moja Lagúna má 430000km. Je to síce dosť. Pred ňou som mal Remault 21. Mala 640000km, keď mi ju ukradli. Motor ostrý, ako britva a štartoval bez problémov pri -18 stupňoch. Preto mám slabosť na Renaulty a moja Lagúnka aj pri tých kilometroch vyzerá, ako nová. Ozaj, som z Bratislavy, rád by som našiel mechanika z okolia. Väčšinou mávam smolu. Dobrý majster býva obyčajne ďaleko. A ešte, je to motor F9Q. Ešte raz ďakujem všetkým za pomoc.
laguna72
Príspevky: 175
Dátum registrácie: 20.05.2009 22:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laguna72 »

mne sa to stalo na 1.5 dci, menila sa kľuka, šálky, hlavné ložiská, jedna ojnica, tesnenie hlavy, tesnenie vane, nový olej filter cena za mat. 600,-€ robil mi to svokor takže robota vo vatikánskej mene. potom som bol na vrakovisku vo Velčiciach a zo zvedavosti som sa opýtal čo berú za taký motor, že 500€ no mohol som radšej zobrať motor, vymeniť na ňom za 25€ šálky a zo starého by mi ešte zostala komplet hlava. myslím, že len tieto 1.5 sú tak drahé taká 1.9 by sa dala zohnať aj lacnejšie.
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

praveze podla mna skor 1.9dci 88kw tazko zozenies a su drahe. 1.5dci motor ako celok drzal, tam skor vstreky padali podla mna
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

SkĂ´r sĂş na Obrázok obe motorizácie, vlastne aj tretia 2.2Dci
ladislav777
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 03.05.2017 11:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ladislav777 »