2.0 Tdi CR diagnostika palivového systému
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 138
- Dátum registrácie: 06.11.2007 23:22 Zdieľať na Facebook
Na upresnenie nie som automechanik nemám možnosť školenia a získanie dokumentácie v rámci nejakej fy.
Ja vidím príčinu tak v dvoch veciach . V prvom rade mechanická závada napríklad:dvojhmota zotrvačníka ,výfukový systém.
Potom v druhom rade RJ . Nie že by bol vadní softwér ale skorej to ako ho programátor napísal. RJ pracuje na princípe jeho naprogramovania a bere do úvahy veľa vecí včetne núdzového stavu. V neposlednom rade kontroluje aj zaťaženie motora (aj keď je vo voľnobehu má určité zaťaženie ) a meria a riadi okrem iného aj alternátor . Príjma signály aj z teplotných snímačov .
Zdanlivá chyba ako kolísanie tlaku tak nemusí súvisieť s čidlami a snímačmi CR .
Neviem či idem dobrým smerom ale zaťiaľ len toľko...
Ja vidím príčinu tak v dvoch veciach . V prvom rade mechanická závada napríklad:dvojhmota zotrvačníka ,výfukový systém.
Potom v druhom rade RJ . Nie že by bol vadní softwér ale skorej to ako ho programátor napísal. RJ pracuje na princípe jeho naprogramovania a bere do úvahy veľa vecí včetne núdzového stavu. V neposlednom rade kontroluje aj zaťaženie motora (aj keď je vo voľnobehu má určité zaťaženie ) a meria a riadi okrem iného aj alternátor . Príjma signály aj z teplotných snímačov .
Zdanlivá chyba ako kolísanie tlaku tak nemusí súvisieť s čidlami a snímačmi CR .
Neviem či idem dobrým smerom ale zaťiaľ len toľko...
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ideš velmi správnym smerom,aj keď čidlom to začína.Dovolím si preto po x milionty raz zase napísať,prvé čo je nutné poznať,je algoritmus práce a hierarchia systému.Je to organizované,niečo ako armáda,niekto velí inému,niekto vykonáva,všetko má hierarchiu.Pokiaľ nevieš komu sa môžeš vykadiť na hlavu,a kto tam rozkazuje,kto je tam podržtaška,tak sa ďaleko nedostaneš a robíš iba chyby.
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 06.05.2007 15:55 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 06.05.2007 15:55 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 138
- Dátum registrácie: 06.11.2007 23:22 Zdieľať na Facebook
Presne si to vystihol . Ale na to aby si to poznal sú hodiny dni možno aj roky trvdej práce .mhlavaty napísal:prvé čo je nutné poznať,je algoritmus práce a hierarchia systému
A keď to už konečne spoznáš príde zas niečo nové .
Ľudské telo je pre doktora už hračka. Vo vnútri sa nemení nepribúdajú nové "komponenty" rokmi sa nemení . Len ten "soft" je u každého iný .
S autama je to ale iné . Stále sa tam niečo mení . Musíš sa učiť nové veci ak chceš v niečom uspieť .
No a ešte je aj funkčná hierarchia tak že to čidlom môže začínať ale RJ ho neberie do úvahy ako prvé .
A kľudne to potom bude spôsobené prasknutou pružinkou zakončenou s blbou guľôčkou, sacím alebo výfukovým ventilom, spojkou .
RJ bude rozmýšľať v rámci svojích možností tak ako ju naprogramovali a navrhli .
Možno sa dočkáme RJ s umelou inteligenciou to bude masaker
.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Servis je vždy pozadu,a bude to stále horšie pretože náročnosť stúpa každým modelom a niet väčšej šance stíhať ten rýchly sled.A to sa bavíme že to platí o mechanikovi čo sa v tom neustále pohybuje a stále učí,študuje.Ako potom má krok s tým všetkým držať človek čo z pomocou božou skončil učňovku a odvtedy už iba hlúpne.Veď iba toto fórum je ukážka všakovakých hókusov pókusov dielní po celej SVK
To vážne práve začína,nová technika nabieha na kilometre kde sa žiadajú prvé vážne úkony tak pri motoroch ako pri prevodoch.Ak sme ešte prednedávnom nechápali smiešnu cenu problémových aut na západe,a ani za tie nula peniaze to tam ani pes nechcel,tak to pekne krásne prevalcuje aj nás.Tie kraksne tam buď kúpy slovak poliak atd. alebo skončia v lise.Na množstve konkrétnych aut to už je tak aj tu,ak sa predajú,tak jedine pomocou kadejakých podvodov.
Zrovna dnes počúvam...rok výroby 2016 - 120 tis km. No pekne,takže nie len nejaký nemec tomu vyšlape črevá
To vážne práve začína,nová technika nabieha na kilometre kde sa žiadajú prvé vážne úkony tak pri motoroch ako pri prevodoch.Ak sme ešte prednedávnom nechápali smiešnu cenu problémových aut na západe,a ani za tie nula peniaze to tam ani pes nechcel,tak to pekne krásne prevalcuje aj nás.Tie kraksne tam buď kúpy slovak poliak atd. alebo skončia v lise.Na množstve konkrétnych aut to už je tak aj tu,ak sa predajú,tak jedine pomocou kadejakých podvodov.
Zrovna dnes počúvam...rok výroby 2016 - 120 tis km. No pekne,takže nie len nejaký nemec tomu vyšlape črevá
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 19.01.2017 22:59 Zdieľať na Facebook
Pan Hlavaty, gratulujem, ako sa vam dari udrzat "publikum" v napati a kazdy chce uhadnut, kto je "vrah"... Ked som cital tuto temu, hned ma zaujala a zamestnala mozgove zavity, ale ako to vzdy byva, casom to so mna opadlo. Az do tohto tyzdna, ked som sa stretol s tymto problemom osobne. Motor bezal presne, ako v tejto teme a neviem, ci to bude priznanie, alebo chvalenie, ale problem som vyriesil za 20 min. Ako? No predsa nebudem kazit zabavu Pan Hlavaty tu vsetkych navadza spravnym smerom, ALE bez znalosti systemov mozete len hadat.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Vieš v čom je vtip ?! Pes je zakopaný v niečom,čo je všeobecne známe,píše sa o tom kadekde a hĺbavejší človek na to príde pretože ho k tomu privedie logika tých vecí ktorých sa to týka.
To čo som písať X krát,bez znalosti algoritmov je to márne a doslova musí pomôcť náhoda.Pre každý člen sú väčšinou tri - štyri možné stavy - odpojený,skreslujúci údaje,v skrate,bez napájania.Kto nevie čo bude nasledovať za a b c d to má ťažké
To čo som písať X krát,bez znalosti algoritmov je to márne a doslova musí pomôcť náhoda.Pre každý člen sú väčšinou tri - štyri možné stavy - odpojený,skreslujúci údaje,v skrate,bez napájania.Kto nevie čo bude nasledovať za a b c d to má ťažké
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 19.01.2017 22:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 11.02.2009 20:57 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 146
- Dátum registrácie: 11.10.2015 15:37 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Trojboj snímačov je vždy zaujímavý lebo to z riešitelom hrá hru kolo kolo mlynské alebo deti čo sa vzájomne hašteria ktorý to nebol (čo niečo vyparatil)
Často pomôže niektorého člena oklamať,alebo nasimulovať aby sa preťali väzby.Ale občas stačia už dva na problém a otázka je - čo bolo skôr,vajce alebo sliepka.Tam kdesi začína diagnostika baviť
Už som to zmieňoval,ak by do každej témy nenaskákalo kopec ľudí čo tému rozsekajú nezmyselnými príspevkami,šlo by tu robiť iné veci.Pretože každá jedna oprava je príbeh zo začiatkom,riešením,ale aj záverom a poučením.To je poučné,hlavne ak je podložené fotkami,radami,vysvetlením.Kedysi to tu tak bolo,dokonca návody sa písali.Žiaľ kým tu pôsobí pár pánov ktorých baví ľudí urážať svojimi vstupmi,je to už minulosť.
Často pomôže niektorého člena oklamať,alebo nasimulovať aby sa preťali väzby.Ale občas stačia už dva na problém a otázka je - čo bolo skôr,vajce alebo sliepka.Tam kdesi začína diagnostika baviť
Už som to zmieňoval,ak by do každej témy nenaskákalo kopec ľudí čo tému rozsekajú nezmyselnými príspevkami,šlo by tu robiť iné veci.Pretože každá jedna oprava je príbeh zo začiatkom,riešením,ale aj záverom a poučením.To je poučné,hlavne ak je podložené fotkami,radami,vysvetlením.Kedysi to tu tak bolo,dokonca návody sa písali.Žiaľ kým tu pôsobí pár pánov ktorých baví ľudí urážať svojimi vstupmi,je to už minulosť.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných