Mercedes A200 cdi 2013

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mercedes Benz

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ricci78
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 04.04.2017 08:45
Zdieľať na Facebook

Mercedes A200 cdi 2013

Príspevok od používateľa ricci78 »

Chcem prejst po vela rokoch z wv na mercedes. golf trieda cca ako acko...ake su skusenosti...budem rad za kazde info cena je okolo 20 000cca auto druha ruka somozrejme max hladam do 100000km.a mam si v plane nechat auto aj 10rok..ponuka je 180 alebo 200? Jazdim hlavne dialnice zijem 700km zo slovenska.dalej m zaujima co obnasa zaruka....a ci treba pocas nej navstevovat orig.servis
Dakujem
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Trochu som sa ZAMYSLEL nad tým, Čo kryje záruka

a ešte raz to sem pastnem :


Záruka MBSK+ je produkt vytvorený a ponúkaný Mercedes-Benz Slovakia, ktorý spočíva v poskytnutí opravy porúch a vád na vozidle, ktoré sú spôsobené vadou materiálu alebo vadou montáže vo výrobe,

Teda tu sa hovorí,že počas nejakej obmedzenej doby MB Slovakia poskytne opravu poruch a vad na vozidle, ktoré su sposobené výrobou..

nehovorí sa o tom KTO tu opravu zaplatí....

To je jedna vec, samozrejme ,že to zaplatí zákazník...

A dalej skutočne ma MB taký mizerný system kvality, že hovorí o vadach,čo vzniknu počas vyroby.. ?

Načo je potom system kvality ISO ,ktorého požiadavky musí splňať nielen automobilka ale každý vyrobný podnik ?
A to nehovorím o pravidelných auditoch ...

Teda akože záruka sa vzťahuje na kolko % pripadov ?
Aka je chybovosť ??
jedno promile, prip desatiny promile ???

S toho pohĺadu mi záruka NEHOVORÍ NIČ ,
pretože viem,že s automobilky MUSÍ vyjsť FUNKČNY automobil, ktorý jednoducho MUSÍ zvladnuť perfektne fungovať počas tejto doby záruky,
teda vlastne automobilka poskytnutím záruky NIČ neriskuje
ide len vytvaranie prazdnych sloganov a bublín a o marketingový ťah :4012:
marek4
Príspevky: 744
Dátum registrácie: 15.07.2008 22:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marek4 »

2013 180cdi by mala byt este cely rok stara 1.8 ale potom uz boli 180ky 1.5 renault, myslim od nieakeho mesiaca roku 2014.

velmi dobre auto, aj v 180cdi postacujuci motor aj na dialnicne jazdenie

200cdi bola zase do urciteho datumu silnejsia 1.8 neskor zase skrtena 2.2ka

doplnene, takze takto:

180CDI motor Mercedes 1.8 OM651.901 kod vo VIN(poz.7-9) 000

180CDI motor Renault 1.5 OM607.951 kod vo VIN(poz.7-9) 012

200CDI motor Mercedes 1.8 OM651.901 kod vo VIN(poz.7-9) 001

200CDI motor Mercedes 2.2 OM651.930 kod vo VIN(poz.7-9) neviem

toto zalezalo od mesiaca, zmeny euro 5-6 (200cdi 1.8ka bola len do normy euro 5), prevodovky (najprv nemali asi doriesenu prirubu na dvojspojkovu prevodovku pre motor reanault pretoze prve 180cdi boli v manuale renault 1.5 a dvojspojky mercedes 1.8, teraz su aj renault motory s dvojspojkou)

toto auto odporucam s dvojspojkovou prevodovkou namiesto manualu

obidva motory su dobre a spolahlive, ja som mal 220cdi a 180cdi, rozhodni sa sam, ale fakt 180ka vykonovo postacuje aj na dialnicu

podvozok v amg pakete je tvrdsi ale pokial seriove 18 palcove runflaty nahradis obycajnymi pneumatikami tak sa to da zvladnut.
amg paketovy podvozok je dost slusny vo sa tyka jazdnych vlastnosi, su tam aj vacsie brzdy a priame riadenie

seriovy podvozok je kvalitny a relativne pohodlny, jazdne vlastnosti dobre

na 180ke mame takmer mestskych 120 000km na 16kach a seriovom podvozku bez akejkolvek poruchy alebo vymeny cohokolvek na aute, pricom auto ide ako hodinky

co sa tyka predlzenej zaruky tak podla mna asi jedina zaruka s bezproblemovym uplatnenim aj financne velmi narocnych poruch akehokolvek druhu, fakt odporucam a mam na vsetkych autach a je to nieco ako forma pripoistenia kedze je za priplatok...

este doplnim k zaruke a servisu:

ano treba chodit ku poskytovatelovi predlzenej zaruky na servis cize Motor-Car

pri kupe Slovenskeho vozidla predaneho ako noveho na Slovensku Motor-Carom mas 6 rocny servis zdarma cize 6 rokov neplatis za predpisany servis nic ani material ani pracu

podla aktualnej kampane vo veku 6-10 rokov veku tohto auta neplatis za pracu v servise iba za material v pripade ze sa rozhodnes si predpisany servis nadalej davat vykonavat v Motor-Care

jedine co platis je vsetko nad ramec bezneho servisu vozidla cize vymena brzdovych komponentov a pod...

dokonca kazdy druhy servis ti vymenia zdarma pocas 6tich rokov aj stierace...
wilz
Príspevky: 3692
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

Poznámka k VW Golf - MB-A.
Vždy ma zaujímal celkový dojem z auta, pretože je síce fakt, že je dobré keď má auto napr. dobrý motor, ale keď samotné auto nie je najlepšie, tak potom to ten motor nevytrhne a auto celkove veľa radosti neurobí.
Mám dobrého známeho, mal naposledy zo 5 rokov VW Golf 5, dieslový, predtým mal Golf 4. Vždy kupoval nové autá.
S tým posledným golfom 5 bol úplne spokojný, ale z daňových dôvodov sa rozhodol ho predať a kúpiť nové. Takže pred necelým rokom si kúpil MB-A, benzín 1.6 manuál.
Bol som zvedavý že ako je v porovnaní s tým VW spokojný, sprvu hovoril že je to podobné, ale po pár mesiacoch uviedol, že celkove sa mu ten MB-A jednoznačne zdá ako lepší.
marek4
Príspevky: 744
Dátum registrácie: 15.07.2008 22:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marek4 »

Samozrejme ze na zaruku nemozu kryt akukolvek uzivatelom alebo prevadzkou zavinenu chybu, ale mozem povedat ze vela z tych veci co viem ze na zaruku urobili tak by som ja osobne na zaruku neakceptoval. Urcite zalezi aj od konkretnej pobocky a konkretneho prijimacieho technika, to uz nebudem rozoberat...

Mne nariklad idu teraz menit komplet ramena len preto ze zacali vrzgat v ulozeniach, pritom som na to vobec nenaliehal

Co sa tyka motorov tak konkretne OM651 ide uz roky aj do vsetkych dodavok a tam si povezme ten motor dostane inak zabrat a vystrieda sa na tych motoroch tolko jazdcov ... proste idealnejsia ukazka spolahlivosti pre buduceho vlastnika asi neexistuje. Nebudem ale ale len chvalit a treba povedat ze OM651 v kubature 2.2litra je ale v prvsich rocnikoch tychto aut za mierne hlucnejsi (skor kultura chodu a vibracie ako hluk a to za nizkych otacok a za studena) ale nieje to nieco s cim by sa nedalo zit. Napriklad start/stop system zakazdym ten motor ked startuje striasa celou pristrojovkou, to kazi ten dobry pocit z auta, obzvlast ked ten motor v prevadzkovych otackach ide mimoriadne ticho. Z tohto pohladu je 1.8ka omnoho kulturnejsia, aj ked zase hlucnejsia.

Co mna osobne prekvapilo je jazdny pocit 80kW 1.8litroveho diesla v spojeni so 7 stupnovou dvojspojkou to naozaj bohate staci a to viem porovnat s motorizaciou 125kW ktora v Acku bezne nebyva. Samozrejme ze na dialnici nad 150km/h to je rozdiel ale na bezne jazdenie uplne v pohode staci aj 109koni co mna osobne prekvapilo, kedze som vzdy maval silnejsie auta, tych viac prevodov hodne spravi s motorom s malym rozsahom otacok (diesel) a relativne vyssim krutiacim momentom.

Co sa tyka podvozku tak ja to neviem porovnat trebars s golfom lebo som ho nikdy nemal ale ja som na ziadnom Mercedese nemenil do 150 000km ani len tycku stabilizatora, vratane Acka a to musim povedat ze som chorobne citlivy na hluky v aute...

Co sa tyka auta ako celku mozem povedat ze premiovo odhlucnene aj v takejto nizkej rade

Co sa tyka vysky, auto ale neodporucam osobam vyssieho vzrastu ako 185cm, toto ale neviem porovnat s konkurenciou a je to taktiez aj na subjektivnom vnimani kazdeho, davam to ale do pozornosti.

Uplne by som pri tomto aute nezavrhoval ani moznost sa popozerat po nieakej vhodnej benzinovej motorizacii. Moje odporucanie 2.0l A220, alebo 1.6l A180. Predsa len OM651 je dost tazky motor na takto male auto, aj ked naprava s nim nema ziadny problem, radost z jazdy bude uplne ina s 50-90kg na prednej naprave menej.
ricci78
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 04.04.2017 08:45
Zdieľať na Facebook

Amg style 18cm spusteny

Príspevok od používateľa ricci78 »

Je to auto na celorocne jazdenie?nevadi napr v zime sneh atd.?man moznost kupit tento kus..5rocny vraj predlzia zaruku do 10rok..manual dost fasa vybava..sme len 2 deti nemame ..zijeme v zahranici..a cesty dialnice hlavne..slo mi o spotrbu vzdy naftu a hlavne o istotu pretoze som antitalent..ani ziarovku nevymenim na golfe
martincichy
Príspevky: 5451
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Pre Laca:

Laco, ISO 9001 teda systém manažérstva (riadenia) kvality nemá absolútne nič spoločné s priamou kvalitou výrobku ako si to predstavuješ. Niektore firmy si na web prezentáciách píšu, že majú certifikát kvality podľa ISO... Čerta starého. Majú iba certifikovaný systém manažérstva - po slovensky tok papierov.

ISO certifikát dostaneš aj keď budeš vyrábať 100 % nepodarkov a budeš dostávať reklamáciu na každý predaný výrobok.

Prečo? Pretože certifikujes systém a nie výrobok. Systém znamena, že máš popísané, ako napriklad naložis s doslou reklamáciou.

Na to aby si dostal certifikát ISO ti stačia dve popísané papiere formátu A4.

Systém znamena, že máš popísané svoje požiadavky a na audite dokladujes ako ich monitorujes.

Každá norma obsahuje takzvané K.O požiadavky. Je ich zopár. Ich nesplnenie znamená neúspešnú certifikáciu. Ich splnenie znamená úspešnú certifikáciu. Podmienka kvality je vyžadovaná dokumentom, ktorý sa volá politika kvality alebo princípy kvality. Obyčajné je to jedna A4. Niektoré firmy si dajú aj ciele, ktoré sú merateľné.

Zabezpečenie kvality v pojme ako si ty ptedstavujes spadá pod dodržiavanie pracovných inštrukcií vo výrobe, kvalitu vedomosti o procese a technológií a najmä z týchto znalosti vyplývajúce podchytenie a meranie parametrov majúcich vplyv na kvalitu. Tu už potom nastupuje napríklad six sigma. Čím vyššia sigma (cpk) tým stabilnejší proces. Toto je už hotová alchymia a robia to špičkové firmy. Veľmi záleží aj od samotnej konštrukcie a kvality súčiastok. Kvalita je iks faktorov.

Moje skúsenosti z výroby hovoria, že rovnaké výrobné stroje dodané v podobný čas, vyrobené v tej istej firme a tými istými ľuďmi z toho istého materiálu majú iný kvalitatívny výstup pri spracovávaní rovnakej suroviny na tých istých nastaveniach.

Pojem rovnaký vstupný materiál je relatívny pojem. Každá sarza aj anorganického materiálu - plastu je iná a vo výrobnom procese sa správa ináč a je na operátorovi, aby to zvládol tak, aby to zákazník nepostrehol.

Mám za sebou dlhoročnú prax ako vedúci oddelenia kvality v dvoch výrobných závodoch.
Napísať odpoveď

Návrat na "Mercedes-Benz fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných