audi A6 2.7 BITURBO
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 13.02.2009 14:06 Zdieľať na Facebook
audi A6 2.7 BITURBO
zdravim.uz dlhsie sa trapim s audinou a6 biturbo 2.7 r.v 2000. ide oto ze za studena motor trha a striela do sania.vymenili sa sviecky ,palivovy filter a diagnostika nic neukazuje. ked vsak pricviknem hadicku od prepadu paliva auto ide normalne.regulator tlaku paliva sa tiez vymenil no nepomohlo.prosim vas o radu nejsom idiot tak poprosim cenne rady.dakujem
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 13.02.2009 14:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5429
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 02.02.2010 09:40 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Hlavnú indíciu máš,ideš na chudobnej zmesi,preto dôjde k čiastočnému zlepšeniu priškrtením vracačky.Audi má vývod na meranie systémovému tlaku,tak neviem prečo sa mení niečo bez poznatku čo vykazuje.Takže Tvoje hladanie bude v oblasti ...vela vzduchu,málo paliva,zle odmerané a nadávkované,to nie je iba o elektrike,aj čiste mechanických príčin môže byť viac.Zatial máš jasno iba vo filtri a sviečkach.Systémový tlak,podlaky,tlaky,netesnosti,hodnoty,merať merať.Žiadna zmienka čo to robí za tepla,lebo z písaného vyberám že sa to týka studeného motora.Čo sa mení v chode motora tým že stúpne teplota ? Palivo je dané výpočtom,ak je jeden z parametrov použitých vo výpočte zlý,zlý je celý výsledok.Niektorý z parametrov je zásadného významu,niektoré sú korečné.To už sa s tým musí popasovať softvér opravára,na vysvetlenie treba rozsah stostranovej príručky Bosch....systém xy
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 25.12.2016 12:07 Zdieľať na Facebook
ja mam takyto problem s mojou 2.7bi
Nazdar, mam taky problem s mojou 2.7biturbo...išiel som dialnicu otačky tak 3,5-4 tis a všimol som si ze ručička teploty chladiacej kvapaliny stupla nad kusok za 90...napojil som to cez telefon na diagnostiku cez adapter a tam som nameral na dialnici najvyssiu teplotu cca 107 stupnov co určite nie je v pohode...začalo sa mi to teraz ked teploty stupli nad 20 stupnov v meste a rychlosti okolo 100km/h je to v pohode auto nehreje a drzi teplotu...visko funguje aj ventilator...straca sa mi kvapalina...teda je ju vidno niekde natecena za motorom ako je prevodovka...samozrejme najvacsie podozrenie je tesnenie/hlava...hadice nie su ziaden extrem tlak praveze si myslim ze natlakovane tym teplom ako keby slabo ohrieva alebo cirkuluje voda...vodu nevyviera tym som si isty...voda nejde ani do oleja olej cisty aj expanzka...tod otazka cim to je že napor vzduchu v takej rychlosti neochladzuje chladic zeby pripchaty?, ale zas zda sa mi rovnomerne horuci, dalej termostat? zeby sa uplne neotvoril? v zime som mal problem ze auto sa dlho ohrievalo a teplota klesala hmm neviem...alebo vodna pumpa...auto kuri v pohode, nedymi...nejake tipy, triky??
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných