Slabý výkon do 2000 otáčok 2.0tdi Commonrail

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Jakub2712
Príspevky: 49
Dátum registrácie: 27.05.2008 21:24
Zdieľať na Facebook

Slabý výkon do 2000 otáčok 2.0tdi Commonrail

Príspevok od používateľa Jakub2712 »

Zdravím riešili ste už niekto na 2.0tdi commonrail 103kw slabý ťah do 2000 otáčok? Býva zatuhnuta regulácia aj pri tomto type motora ako pri starších TDi ?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Môže byť aj zatuhnutá,ibaže tu už má turbína svoj kontrolér polohy a zapíše chybu.U predošlého mohla byť pokojne zatuhnutá,dedo vodič na to nemusí nikdy prísť kedže ho neprivedie nikdy k vyžšej potrebe výkonu.Tu sa problém dozvieš velmi rýchlo,treba pozrieť do diagnostiky (nie iba do chýb) a dostaneš odpoveď hneď
Obmedzenie výkonu si neviem predstaviť u tohoto motora aby si to nemal rozsvietené na palubovke
Jakub2712
Príspevky: 49
Dátum registrácie: 27.05.2008 21:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Jakub2712 »

Nesvieti mi žiadna chyba ani neni zaznamenaná žiadna zavádza cez diagnostiku, len je v tých nízkych otáčkach take lenivšie a potom pri tých 2000 nastane taký turbo efekt ako na starých TDi a už ide normálne,
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Záleží na tom,čo znamená to lenivšie,RJ sa riadi povolenými odchylkami, dokedy niečo môže ísť bez chybového záznamu,a odkiaľ už zasahuje aj so zápisom,ale aj čas trvania zohráva dôležitú úlohu.
Treba si ale uvedomiť že množstvo vecí aj turbína pracujú v slučke - tj požiadavka sa vykoná,zosnímajú hodnoty,vyhodnotia,urobia zmeny ...a tak dookola.Preto je tam ten časový faktor.Takže chyba môže byť velmi ďaleko od turbíny,kedže v tom okruhu je xy komponentov čo niečo načítavajú a kopec čo vykonáva.Takže začínaš pri vzduchovom filtry a končíš Dpf -kom a nemôžeš vynechať takmer nič,ani hydroštel,ani palivo,proste prakticky nič.Preto za tým pocitom lenivosti už je nutné poznať čísla,merať merať merať,niečo diagnostika,niečo tlakomer,niečo podtlakomer,niečo sa skontroluje opticky.
Preto pozor na turbínu,je to iba jeden zo stovky možných pachatelov.
Napísať odpoveď

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných