Slabý výkon do 2000 otáčok 2.0tdi Commonrail
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: 27.05.2008 21:24 Zdieľať na Facebook
Slabý výkon do 2000 otáčok 2.0tdi Commonrail
Zdravím riešili ste už niekto na 2.0tdi commonrail 103kw slabý ťah do 2000 otáčok? Býva zatuhnuta regulácia aj pri tomto type motora ako pri starších TDi ?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Môže byť aj zatuhnutá,ibaže tu už má turbína svoj kontrolér polohy a zapíše chybu.U predošlého mohla byť pokojne zatuhnutá,dedo vodič na to nemusí nikdy prísť kedže ho neprivedie nikdy k vyžšej potrebe výkonu.Tu sa problém dozvieš velmi rýchlo,treba pozrieť do diagnostiky (nie iba do chýb) a dostaneš odpoveď hneď
Obmedzenie výkonu si neviem predstaviť u tohoto motora aby si to nemal rozsvietené na palubovke
Obmedzenie výkonu si neviem predstaviť u tohoto motora aby si to nemal rozsvietené na palubovke
-
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: 27.05.2008 21:24 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Záleží na tom,čo znamená to lenivšie,RJ sa riadi povolenými odchylkami, dokedy niečo môže ísť bez chybového záznamu,a odkiaľ už zasahuje aj so zápisom,ale aj čas trvania zohráva dôležitú úlohu.
Treba si ale uvedomiť že množstvo vecí aj turbína pracujú v slučke - tj požiadavka sa vykoná,zosnímajú hodnoty,vyhodnotia,urobia zmeny ...a tak dookola.Preto je tam ten časový faktor.Takže chyba môže byť velmi ďaleko od turbíny,kedže v tom okruhu je xy komponentov čo niečo načítavajú a kopec čo vykonáva.Takže začínaš pri vzduchovom filtry a končíš Dpf -kom a nemôžeš vynechať takmer nič,ani hydroštel,ani palivo,proste prakticky nič.Preto za tým pocitom lenivosti už je nutné poznať čísla,merať merať merať,niečo diagnostika,niečo tlakomer,niečo podtlakomer,niečo sa skontroluje opticky.
Preto pozor na turbínu,je to iba jeden zo stovky možných pachatelov.
Treba si ale uvedomiť že množstvo vecí aj turbína pracujú v slučke - tj požiadavka sa vykoná,zosnímajú hodnoty,vyhodnotia,urobia zmeny ...a tak dookola.Preto je tam ten časový faktor.Takže chyba môže byť velmi ďaleko od turbíny,kedže v tom okruhu je xy komponentov čo niečo načítavajú a kopec čo vykonáva.Takže začínaš pri vzduchovom filtry a končíš Dpf -kom a nemôžeš vynechať takmer nič,ani hydroštel,ani palivo,proste prakticky nič.Preto za tým pocitom lenivosti už je nutné poznať čísla,merať merať merať,niečo diagnostika,niečo tlakomer,niečo podtlakomer,niečo sa skontroluje opticky.
Preto pozor na turbínu,je to iba jeden zo stovky možných pachatelov.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných