Opel Corsa - chybové kódy
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 25.09.2013 16:39 Zdieľať na Facebook
Opel Corsa - chybové kódy
Opel Corsa, rv. 2001, 1.7DTi, diesel, 55KW, 72 000km, manuál
Dobrý deň prajem,
chcem sa opýtať na Váš názor ohľadom môjho problému. Mám cca mesiac opel corsu C a sem tam sa mi rozsvietila kontrolka auta s výkričníkom alebo kľúčom neviem presne, a pri tom mi auto dlho a ťažko štartuje a výkonovo nieje úplne v poriadku, predpokladám núdzový režim. Spravil som diagnostiku za pomoci jednoduchej, lacnej diagnostiky a vyhádzalo mi chyby:
P1631 Spill Valve Relay
P0400 Exhaust Gas Recirculation
P1125 Turbo Waste Gate Solenoid
Vzhľadom na to, že z auta vytiekol olej cez vzduchový filter(pri nehode, podľa mňa vytiekol tým, že tam naliali po nehode o cca 1-2L viac oleja a niečo s autom robili), všetky hadice od turba a filtra som rozobral vyčistil včetne EGR. Všetko bolo čisté akurát som odstránil zbytky oleja. Váhu vzduchu som nechal nevyčistenú bál som sa poškodenia.
Pri čistení som spozoroval ďalšiu chybu a to zohnuté kontakty na riadiacej jednotke motora (jednotka umiestnená na motore). Je možné takto zohnuté kontakty ešte vyrovnať bez odlomenia?
... vyzerá že niekto do auta babral aj keď nevedel čo robil, súdim podľa ohnutých kontaktov a stavu rozoberaných vecí.
FOTO
http://imgur.com/6bsDFru - diag.
http://imgur.com/Im76j4X - prístrojový panel
http://imgur.com/XZSx9wM - riad. jednotka
Dobrý deň prajem,
chcem sa opýtať na Váš názor ohľadom môjho problému. Mám cca mesiac opel corsu C a sem tam sa mi rozsvietila kontrolka auta s výkričníkom alebo kľúčom neviem presne, a pri tom mi auto dlho a ťažko štartuje a výkonovo nieje úplne v poriadku, predpokladám núdzový režim. Spravil som diagnostiku za pomoci jednoduchej, lacnej diagnostiky a vyhádzalo mi chyby:
P1631 Spill Valve Relay
P0400 Exhaust Gas Recirculation
P1125 Turbo Waste Gate Solenoid
Vzhľadom na to, že z auta vytiekol olej cez vzduchový filter(pri nehode, podľa mňa vytiekol tým, že tam naliali po nehode o cca 1-2L viac oleja a niečo s autom robili), všetky hadice od turba a filtra som rozobral vyčistil včetne EGR. Všetko bolo čisté akurát som odstránil zbytky oleja. Váhu vzduchu som nechal nevyčistenú bál som sa poškodenia.
Pri čistení som spozoroval ďalšiu chybu a to zohnuté kontakty na riadiacej jednotke motora (jednotka umiestnená na motore). Je možné takto zohnuté kontakty ešte vyrovnať bez odlomenia?
... vyzerá že niekto do auta babral aj keď nevedel čo robil, súdim podľa ohnutých kontaktov a stavu rozoberaných vecí.
FOTO
http://imgur.com/6bsDFru - diag.
http://imgur.com/Im76j4X - prístrojový panel
http://imgur.com/XZSx9wM - riad. jednotka
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 25.09.2013 16:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 25.09.2013 16:39 Zdieľať na Facebook
Piny sa podarilo opraviť za pomoci maličkých kliešti pri teplom motore relatívne rýchlo a bez následkov. Avšak pri prezeraní podtlakových hadičiek (turba, egr..) som objavil káble na riadiacej jednotke čerpadla celé od nafty, netuším odkiaľ tečie, od vstrekov to nieje z čerpadla asi tiež nie (teda dúfam) skôr ako keby smerom ako je štartér. Prístup tam je neskutočný čiže neviem nájsť miesto odkiaľ nafta prichádza a ani si nechcem predstaviť ako sa budu dať meniť všetky hadičky podtlaku.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných