Ford Focus III - kurenie
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 28.12.2016 20:00 Zdieľať na Facebook
Ford Focus III - kurenie
Ahojte,
vlastnim Ford Focus III 1.6 tdci, 85KW, r.v. 2014. Mam s nim problem, ze obcas prestane kurit a takisto niekedy padne rucicka teploty chladiacej kvapaliny (teda na 60c). Chladiacej kvapaliny je dostatok a takisto je odvzdusnena. Popisem poslednu situaciu ked som auto testoval:
1, auto som nastaroval a bezalo na volnobehu cca 20 min (cely cas vypnute kurenie ), teplota vody sa postupne zohriala na prevadzkovu teplotu (cca 90c). Pocas toho ako sa tato teplota zohriavala som sledoval termostat, ci funguje ako ma. Az ked sa auto zohrialo na prevadzkovu teplotu sa termostat zacal otvarat. Z toho som usudil, ze pravdepodobne funguje ako ma.
2, dalsi krok bol pustenie kurenia. Kustenie som spustil a z kurenia isiel stale studeni vzduch cca 5min. Pripominam, ze teplota motora sa stale drzala na prevadzkovej teplote a termostat bol uz otvoreny.
3, vyskusal som poriadne popridavat plyn a za chvilu auto zacalo kurit. Taktiez hned ako auto zacalo kurit teplota motora postupne klesala az na 60c (zrejme je to ok, kedze auto stalo a vonku bolo -5c). Akonahle som prestal pridavat plyn, kurenie po case znovu prestalo fukat teply vzduch.
Mate niekto s tymto skusenosti? Prip. vie niekto, kde moze byt problem?
Dakujem
H
vlastnim Ford Focus III 1.6 tdci, 85KW, r.v. 2014. Mam s nim problem, ze obcas prestane kurit a takisto niekedy padne rucicka teploty chladiacej kvapaliny (teda na 60c). Chladiacej kvapaliny je dostatok a takisto je odvzdusnena. Popisem poslednu situaciu ked som auto testoval:
1, auto som nastaroval a bezalo na volnobehu cca 20 min (cely cas vypnute kurenie ), teplota vody sa postupne zohriala na prevadzkovu teplotu (cca 90c). Pocas toho ako sa tato teplota zohriavala som sledoval termostat, ci funguje ako ma. Az ked sa auto zohrialo na prevadzkovu teplotu sa termostat zacal otvarat. Z toho som usudil, ze pravdepodobne funguje ako ma.
2, dalsi krok bol pustenie kurenia. Kustenie som spustil a z kurenia isiel stale studeni vzduch cca 5min. Pripominam, ze teplota motora sa stale drzala na prevadzkovej teplote a termostat bol uz otvoreny.
3, vyskusal som poriadne popridavat plyn a za chvilu auto zacalo kurit. Taktiez hned ako auto zacalo kurit teplota motora postupne klesala az na 60c (zrejme je to ok, kedze auto stalo a vonku bolo -5c). Akonahle som prestal pridavat plyn, kurenie po case znovu prestalo fukat teply vzduch.
Mate niekto s tymto skusenosti? Prip. vie niekto, kde moze byt problem?
Dakujem
H
-
- Príspevky: 476
- Dátum registrácie: 03.04.2011 12:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 29
- Dátum registrácie: 21.06.2008 22:28 Zdieľať na Facebook
Mal som focusa od nova r.v.2008 1.6TDCi 66kw a klesanie teploty pocas zapnuteho kurenia bolo uplne normalne aj pocas jazdy hlavne pri kludnej nohe alebo zjazde z kopca. Ked bolo auto v zabere tak to drzalo. Bol som s tym aj v servise. Termostat OK. Nic nezistili diagnoza vlastnost auta. Teraz mam berlingo rovnaky motor tam sa to zahrieva podstatne rychlejsie teplota drzi ale kurenie je ubohe. Rozdiel bude zrejme vo velkosti radiatora kt odvadza teplo na kurenie. Vo focuse to hrialo perfektne aj ked este nebol motor zahriaty v berlingu aj pri nahriatom motore kurenie slabe dokonca momentalne jazdim bez kabinoveho filtra aby to trocha lepsie kurilo.
-
- Príspevky: 39
- Dátum registrácie: 02.10.2009 10:02 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 27.10.2008 20:25 Zdieľať na Facebook
Ahojte, dufam že nevadí, pripojím sa do vašej témy... keďže mam taktiež problém s teplotou na mojom focuse III 1.6 tdci.
Podobné symptómy ako vyššie popísané.
Napr:
Idem autom, zohreje sa na 90 stupňov, po dosiahnutí ihneď začne klesať na cca 75 a tam ostane. Ak jazdim po meste občas stúpne naspäť na 90 no akonáhle vybehnem na diaľnicu začne klesať na 75.
Tá ista situácia aj ked bolo vonku +15 (vylučujem nizku vonkajšiu teplotu)
Hadice neboli pod tlakom pri zohriatom motore.
Sem tam sa stalo, že sa spustil ventilator chladiča keď som stal na mieste aj pri teplote 75 stupňov.
Neviete náhodou či vedia v servise aj poprípade skontrolovať termostat, keďže nový vychádza cez 100eur a nerád by som ho menil úplne zbytočne.
Poprípade nenašli ste riešenie vo vyššie popísanom prípade?
Ďakujem
Podobné symptómy ako vyššie popísané.
Napr:
Idem autom, zohreje sa na 90 stupňov, po dosiahnutí ihneď začne klesať na cca 75 a tam ostane. Ak jazdim po meste občas stúpne naspäť na 90 no akonáhle vybehnem na diaľnicu začne klesať na 75.
Tá ista situácia aj ked bolo vonku +15 (vylučujem nizku vonkajšiu teplotu)
Hadice neboli pod tlakom pri zohriatom motore.
Sem tam sa stalo, že sa spustil ventilator chladiča keď som stal na mieste aj pri teplote 75 stupňov.
Neviete náhodou či vedia v servise aj poprípade skontrolovať termostat, keďže nový vychádza cez 100eur a nerád by som ho menil úplne zbytočne.
Poprípade nenašli ste riešenie vo vyššie popísanom prípade?
Ďakujem
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 28.12.2016 20:00 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných