VW Golf IV - slabý tlak klimatizácie

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

patrikn
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 22.07.2015 21:42
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patrikn »

Nie som tu preto aby som niekoho poúčal - snažím sa vysvetliť veci tak ako sú aj keď vyznievajú možno nelogicky.
Každé chladivo má svoje špecifické vlastnosti ako je objemová chladivosť ( schopnosť preniesť teplo na kg hmotnosti ), teplota varu , kritická teplota atď.
Nie je možné aby bez regulácie ventilátora na chladiči pri nižšej teplote podávala výšší výkon. To je o termodynamike.
Toto však nie je potrebné pri autoklimatizácii nie je to chladiace ,alebo klimatizačné zariadenie kde treba garantovať chod pri nízkych a mínusových teplotách.
Aby som nezabudol výkon a celkom podstatne ovplyvňuje vlhkosť vzduchu čo môže byť aj 30% z výkonu.
peepo2
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 18.11.2009 20:10
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa peepo2 »

kondenzacny tlak/teplota a vyparny tlak/teplota su zavisle od teploty okolia. vyparny sa meni podla toho ako teplo je v kabine teda kolko tepla musi z kabiny zobrat to chladivo a kondenzacny od okolitej teploty od toho ci je cez kondenzator prehanany vzduch atd. defakto od toho na aku teplotu ochladzuje chladivo. ked by si v aute zapol ohrievac a zapol klimu tak vyparny tlak poleti hore. to iste v kondenzatore. cim je vonku teplejsie tym je vyssi.

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných