Škod. udalosť -> PZP - výber servisu

PZP, havarijné poistenie, problémy s poisťovňami

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mayyo
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 10.03.2017 15:17
Zdieľať na Facebook

Škod. udalosť -> PZP - výber servisu

Príspevok od používateľa mayyo »

Zdravím. Stala sa mi nedávno menšia nehoda, žena mi pri vychádzaní z parkoviska oškrela predný nárazník, nechala lístok (čo je v tejto dobe zázrak), nahlásila to do poisťovne, následne som išiel na obhliadku a momentálne neviem, ktorý servis si mám vybrať, keďže som práve prišiel o poistné panictvo :D.

Kamarát mi radil, aby som išiel do autorizovaného servisu, ale keďže v mojom okolí žiaden autorizovaný servis nie je (BMW E90, rv. 2009, KK) tak som išiel do autorizovaného VW servisu, kde som myslel, že mi predný nárazník nagituju, nalakuju a finito.

Problém je, že technik vo VW mi povedal, že to treba meniť celý nárazník, pretože je to dosť oškreté na hrane a že by lak na tom mieste stále praskal + na strane kde bolo buchnute mi aj nárazník nelícuje presne.

Pri obhliadke bola kalkulácia stanovená na okolo 300€ +-, za čo predný nárazník v autorizaku určite nebude, preto sa potrebujem poradiť ako pokračovať, či to dať do autorizaku do PO alebo nejakého iného zmluvného, a pod.

ďalší problém je, že poisťovna vinníka je komunálna ...zatiaľ som si tu však prečítal samé negatívne skúsenosti
dik všetkym vopred
peto166
Príspevky: 972
Dátum registrácie: 14.06.2009 14:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa peto166 »

a o ake auto sa jedna? o.O
obhliadajuci pri obhliadke napisal co do spravy?
vlastne to je jedno... doobhliadka resp "skryte zavady" su normalne...
pokial jasne nedrzi na mieste resp je odtrhnuty ci len cast daj ho vymenit, hlavne ak sa jedna o novsie vozidlo...
na starej hrci nejakej felicii by som to ani neriesil... zhrabnul hotovost a jazdil dalej... :D
ludomilo
Príspevky: 158
Dátum registrácie: 19.09.2012 15:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ludomilo »

servis pocul "poistovna" a tak chce natziahnut fakturu na najvyssiu sumu
sak sa musi spytat poistovne co a ako
resp. poistovna by sa ti mala ozvat co a ako
neverim, ze obhliadkar sa ta nepytal a nedal do zapisu aj sposob riesenia udalosti
zvycajne sa tam uvadza aj nazov servisu kam auto pojde ak vies kam ho chces dat
nemusi ist do autorizaku - moze ist hocikam-kam chces ty, aj do svagrovho servisu!!!!
dokonca nemusi ist vobec do servisu
len trebalo do zapisu o obhliadke zapisat - sposob riesenia udalosti bude "rozpoctom"
resp. este stale mozes zavolat do poistovne ze chces plnenie rozpoctom
oni to potom nechaju nacenit v servise, porovnaju to s likvidatorskymi tabulkami, odrataju dph a poslu ti nejaku sumu na ucet - to je sposob riesenia udalosti - rozpoctom.....
sbf
Príspevky: 1356
Dátum registrácie: 06.02.2009 10:05
Bydlisko: TN
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sbf »

To je dobra chobotina ze nejake oskretie nejde vytmelit a ze to bude praskat. Novy naraznik a jeho lakovanie neverim ze ti poistovna zaplati.
ludomilo
Príspevky: 158
Dátum registrácie: 19.09.2012 15:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ludomilo »

ved v zapise o obhliadke musel technik zo Slovexperty napisat
dokonca je tam aj taky obrazok
ze : vymena dielu
alebo : oprava dielu
MUSEL!!!!! TO TAM NAPISAT !!!!!!!!
pisu tam ci sa ma diel opravit alebo vymenit-neviem o tom ze by tam pisali cenu
cenu stanovi az ustredie poistovne na zaklade obhliadky technika a jeho zapisu - ci bude diel opravovany alebo meneny
obhliadkar cenu nepise!!!!!!
obhliadkar totizto nema nic spolocne s peniazmi ani s poistovnou!!!!
je to externa-nezavisla firma-len a len na obhliadku a technicke zdokummentovanie stavu poskodenej veci!!!nic viac!!!!
neurcuje sumy!!!
podla toho zapisu o obhliadke a pokynu a kalkulacie od poistovne servis robi opravu, nie podla toho co si majster v servise zmysli
ked nevies citat co je napisane v tej sprave o obhliadke
tak zavolaj na poistovnu a popytaj sa
este raz
davam do pozornosti moznost plnit rozpoctom, lebo dostanes nejake prasule a podla nich si to potom poriesis hocikde.....
01Eagle
Príspevky: 533
Dátum registrácie: 10.09.2006 17:34
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 01Eagle »

Poisťovňa má svojho obhliadkara ktorý príde pofoti nahadze do systému a jasne povie cenu opravy určite vyuzi možnosť opravy rozpočtom ako ti odporúčajú vyššie ....... keďže vynnik má poisťovňu aku ma tak to bude asi bieda...
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

Nespekuluj s tym ani nepocuvaj co vsetci pisu ze ti pojistovna nieco nezaplati.vobec nic netoc okolo toho pojistovna prave caka co budes robit nechaj to na servis tam kde si bol nech to spravia pojistovna to bez problemu zaplati.
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

isto nechod do nejakeho Wolk. servisu najdi sikovneho lakyrnika a daj mu to urobit ak si z okolia ZA poradim ti
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

Presne takto to pojistovna nezaplati vsetko lebo sa ide setrit aby ostalo do vrecka.
jojtik
Príspevky: 115
Dátum registrácie: 02.03.2011 15:57
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jojtik »

Dobrý večer. Robím obhliadky pre Allianz (Prolik) v Audatexe. Pokiaľ to nevidím osobne, ťažko radiť. V kalkulačnom programe sa dá urobiť čokoľvek. Urobili ste chybu. Mali ste ísť do servisu, kde nebudú robiť caviky (majú nadštardardné vzťahy s poisťovňou) a povedia Vám presnú sumu, čo Vás to bude stáť. Servis si to sám nafotí, urobí kalkuláciu, pošle do poisťovne a tá obhliadku prakticky obratom schváli. Je pravda, že kalkulácie z Audatexu uznáva napr. Allianz (Komunálna netuším) bez problémov a na školenia chodia ľudia prevažne z autorizákov.
Poradil by som buď kontaktovať obhliadkára a žiadať doobhliadku (argumentovať opravou v značkovom servise), navštíviť autor. servis BMW a dopytovať sa ohľadne doobhliadky, prípadne osloviť Vami navštívený servis (VW). Prijímací technik (zvyčajne) má túto možnosť vykonať a urobiť novú kalkuláciu. Alebo riešiť opravu cez lacného a šikovného lakýrnika (doklad),
ludomilo
Príspevky: 158
Dátum registrácie: 19.09.2012 15:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ludomilo »

alianz to ma inak
kooperativa a komunalna pouzivaju sluzby externej firmy Slovexperta
tam ten technik nic nerata, len zdokumentovava stav poskodenej veci
kalkulaciu robi ustredie, resp. referent na oddeleni likvidacie v Ba to nahadzuje do kalkulacneho programu (netusim ktory presne pouzivaju)
kazda poistovna to ma poriesene trochu inym sposobom
zakladom je _ riesit to s poistovnou, nie po interentovych forach!!!!
tu ti kazdy sice napise nejaku skusenost, ale jednak nevies ci to je pravda
a jednak nikto ti tu nedal skusenost s poistovnou, s ktorou to riesis ty!!!
to je ku...a tak problem dvihnut telefon a zavolat im?
Napísať odpoveď

Návrat na "Poistenie"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní