Náboj predného kolesa ložisko-hučanie
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 979
- Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46 Zdieľať na Facebook
Radim vymenit obidve loziska len pretoze z praxe viem,ze zvyknu odist jedno za druhym pokial neboli inac mech.poskodene narazom,prehriate... ale len zodrate najazdenymi kilometrami.
Ale je to na kazdom z Vas ci to bude menit nakolko huciace lozisko Vam hned auto neodstavy a mate cas cakat kym sa dostanete v servise na radu...
Ale je to na kazdom z Vas ci to bude menit nakolko huciace lozisko Vam hned auto neodstavy a mate cas cakat kym sa dostanete v servise na radu...
-
- Príspevky: 3798
- Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
- Bydlisko: BLAVA Zdieľať na Facebook
Milan velice dobre vies ako to chodi!!!mhlavaty napísal:Pre jednoduchú vec.Majú nalietané rovnaké km.Je úplne bežné že príde majiteľ z hučaním kolesa,ale nevie si spomenúť ktorá strana sa už robila.Tam už treba iba mantáka čo mu vymení už vymenené.
Ale dôležitejšie je to,že ak už je raz auto vo vzduchu a uvolnilo sa na opravu,prečo to neporiešiť naraz čo je aj úspora ďalšieho dňa na dielni možno dokonca v krátkej dobe.Alebo o mesiac natŕčať uši a špekulovať či bola výmena ložiska zbabraná alebo hučí druhá strana je lepšia varianta ?
Kolko ludi si da naraz vymenit vsetky loziska na kolesach???
-
- Príspevky: 215
- Dátum registrácie: 12.03.2010 07:17 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
PROCHY603 u mnohých aut to ušetrí.Dve opravy znamenajú dva dni dovolenky,obiehanie servisu,doprava tam,doprava odtiaľ a už samotný fakt že tým zanikajú špekulovania či ľavé či pravé.Po dvoch rokov špekulácia ktoré áno ktoré nie.U mnohých je nutnosť geometria,tj to všetko sa platí dva krát.
Proste...kto nežije z ruky do úst by to mal zvažovať.
Proste...kto nežije z ruky do úst by to mal zvažovať.
-
- Príspevky: 979
- Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46 Zdieľať na Facebook
Netreba hned menit vsetky loziska na aute,pretoze predne su voci zadnym inac nadimenzovane to napr.znamena,ze ked sa naute nezatazuje zadna naprava batozinou mozu mat loziska dlhsiu zivotnost a naopak.Dokonca niektore zadne boli dvojite kombinovane z moznym dotiahnutim a vymedzenim vole.PROCHY603 napísal:Milan velice dobre vies ako to chodi!!!mhlavaty napísal:Pre jednoduchú vec.Majú nalietané rovnaké km.Je úplne bežné že príde majiteľ z hučaním kolesa,ale nevie si spomenúť ktorá strana sa už robila.Tam už treba iba mantáka čo mu vymení už vymenené.
Ale dôležitejšie je to,že ak už je raz auto vo vzduchu a uvolnilo sa na opravu,prečo to neporiešiť naraz čo je aj úspora ďalšieho dňa na dielni možno dokonca v krátkej dobe.Alebo o mesiac natŕčať uši a špekulovať či bola výmena ložiska zbabraná alebo hučí druhá strana je lepšia varianta ?
Kolko ludi si da naraz vymenit vsetky loziska na kolesach???
Ale je pravda aj to,ze vyrobca sa snazi vyrobit a nadimenzovat auto na urcity rovnaky najazd kilometrov a zivotnost dielov.
-
- Príspevky: 129
- Dátum registrácie: 23.11.2010 18:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 234
- Dátum registrácie: 20.05.2010 11:27
- Bydlisko: KE - okolie Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
nejak som sa nedopatral typu auta, ale pre mna je to aj tak zbytocne...vzdy sa pri opotrebovani / nie po buracke a pod./ meni na naprave vpravo aj vlavo brzdove oblozenie, kotuce, tlmice, loziska, gumy.... len s homokinetakmi mam mentalny problem, tie zatial menim len tam, kde treba, aj ked je poskodenie z opotrebovania....
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných