Honda CRV 2.2 I-Dtec - trasie pri zrychlovani

Diskusia ohľadne vozidiel značky Honda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

cardude
Príspevky: 126
Dátum registrácie: 23.07.2007 17:21
Zdieľať na Facebook

Honda CRV 2.2 I-Dtec - trasie pri zrychlovani

Príspevok od používateľa cardude »

Pozdravujem. Mam Hondu CRV 2011 2.2 I-Dtec, najazdenych 150.000 km. Pri zrychlovani trasie celym autom. Je jedno, aky stupen mam zaradeny. Neviem, ci sa mam vybrat smerom na spojku, prevodovku alebo poloosi ci kardan. Viac ludi s CRV ma tento problem, odpoved som vsak nenasiel. Vdaka za akukolvek radu.
EASY206
Príspevky: 476
Dátum registrácie: 03.04.2011 12:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa EASY206 »

Trasenie moze zapricinit viacero faktorov od podvozku(ramena,caoy,silentbloky-prevodovka,motor)cez poloosi,riadenie az k samotnej spojke-zotrvacnik.Nezostava ti nic ine ako to vsetko skontrolovat.VĂ´le na podvozku mas hned odhalene,silentbloky,poloos tiez horsie to bude s prevodovkou ak sa teda chyba ukaze tam.MĂ´ze to byt xy veci no nikto ti tu nenapise presnu pricinu na tvoj problem
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

vela ludi ? ja poznam asi 5tich z CRV aj mi mame jednu najazdy vacsie a nikdy som o tom nepocul
cardude
Príspevky: 126
Dátum registrácie: 23.07.2007 17:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cardude »

podvozok je v poriadku, to auto je ako nove, nic nebucha, nehrka, nestrpa, ma 6 rokov, poctivych 150.000 km, jazdene dialnicou...najpravdepodobnejsi mi pride kardan, ako som uviedol, nasiel som viac ludi na forach, co maju tento problem, ale odpoved ziadna, aj ked niekto to uz urcite vyriesil, preto sa pytam
EASY206
Príspevky: 476
Dátum registrácie: 03.04.2011 12:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa EASY206 »

Niekto to uz vyriesil,ale ty mozes mat uplne iny problem ako ty druhy co uz maju ten problem odstraneny,chapes? Tak teda kardan,ten tiez sa da odsledovat ci ma volu a podobne,no co taka dvojhmota?ako tych 150 tis.KM sa mi aj pozdava na pricinu odchodu zotrvaka do :3906: a ked sa jazdilo na 1200 otackach a pod.tak asi mame tvoj problem vyrieseny.Este je tam ta poloosa,ktora tiez vie rezonovat,(zatriast kasnou) pri urcitych otackach.Cize toto by som tiez nevylucil ako dalsiu moznost na odhalenie tvojej problematiky. :zg282:
andro1
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 02.11.2008 14:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andro1 »

Mam ročník 2001(benzín), trasie len na dvojke pri zrýchľovaní..vymieňať diely na skúšku sa mi nechce, nie je to až také strašné. Pri hľadaní som nič nenašiel. Mam aj 2011 tiež benzín, tam problém nie je. Ale skús mrknúť tuto, síce píšu o modely z 2002, ale konštrukcia skoro istá. http://www.crvownersclub.com/forums/14- ... ation.html Začal by som na začiatok základným servisom-vyvážením pneu+ kvalitná geometria. Potom hľadať ako píšu poloosy, spodné čapy, kardan, uchytenie motora. Pri mojej skúsenosti sa niekedy chyba neprejaví pri hľadaní, len po výmene, lebo vôľa, čo to môže spôsobovať stačí keď je minimálna. Len to môže stáť veľa peňazí. Napíš potom či sa niečo podarilo.
cervinka
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 17.01.2009 21:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cervinka »

Posaď do auta niekoho, daj to hore na zdvihák a rozbehni a uvidíš, či to je kardan, alebo poloosi. Ak nie, chybu hľadaj inde.
herin
Príspevky: 1264
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

Nazdar.poradím ti, nezisťuj chybu cez net.V konečnom dôsledku trpko zaplačeš nad výsledným účtom za to chvenie.Zbehni do normálneho značkového servisu, podotýkam značkového!!!normálne im povedz čo to robí a nech sa s tým ide niekto odviezť a ďalej to už nechaj na nich.určite majú 10x viac skúseností s tými autami ako nejaký Fero z garáže a servisu "pod barákom"..
Ja som ešte do včerajšieho dňa riešil chvenie vo volante, ktoré už riešim 5 rokov u "garážmajstrov" a počúval ich "mudre" rady a stálo ma to už 2200 eur..pomenil som úplne všetko, tak že už sa nedá vymeniť nič..lebo som dával na rady ludí z netu a chcel som "ušetriť" a nešiel do značkového servisu..dnes som prišiel na Geometriu do značkového servisu a pozerám normohodina na passat 33 eur bez dph ..geometria 40 eur/podobne robia aj garážmajstri/..a musím povedať že sa s tou geometriou tak precízne vyhrali, že to robili 1,5 hodiny a boli sa s tým 2 krát previezť či je to dobré..výsledok ich práce je neporovnateľný..a som maximálne spokojný..v salone wifi, televízia tam bežala, kávu mi spravili..ešte mi aj ponukli odvoz kam som chcel behom času čo bude auto v servise..to sú služby ktoré oceňujem a dnešným dňom som s neznačkovými servismi skončil..mal som s tým chvením ísť hned na uvod do značkového..a možno by som bol lahší o 500 eur ale nie o 2200...
cardude
Príspevky: 126
Dátum registrácie: 23.07.2007 17:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cardude »

dakujem za rady, na anglickom fore tento problem vyriesili takmer vzdy vymenou poloosy, tusim, ze to bude aj moj osud
herin
Príspevky: 1264
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

no kludne vymneň poloos..aj obidve..a čo ked to bude silentblok?na motore, alebo prevodovke...takéto príznaky majú aj vybehané silentbloky..
ale meň čo sa dá..možno to trafiš na prvý krát/tá poloos o ktorej píšeš/ a nebude to tolko bolieť..
možno budeš mať viac šťastia..
cardude
Príspevky: 126
Dátum registrácie: 23.07.2007 17:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cardude »

to auto ma 150.000 km po dialnici, neverim na silentblok ale samozrejme preverim vsetky moznosti, lebo poloos nie je lacna
herin
Príspevky: 1264
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

:) to malo aj moje..len malo o 50 000 km viac..ale silentblok na prevodovke bol kaput..
preto ako píšem dobre si to rozmysli..neznačková náhrada stojí aj 4 krát menej ako original poloos..len tá náhrada aj za to stojí..u mna náhrada SKF 120 eur a originál 600 eur..
andro1
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 02.11.2008 14:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andro1 »

Neviem kde bývaš, ale skús značkový servis, možno ti poradia pred tým ako vymeníš niečo dobré.
Moja skúsenosť s Honda TT´, hlavne vybavenie servisu veľká bieda. Ale ochota je..
Ak si z môjho okolia, viem o jednom puntičkárovi na geometriu.
herin
Príspevky: 1264
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

No presne o tom som mu aj písal..nech ide do značkového..
čo sa týka nejakého chvenia je to lotéria, ktorá môže vyjsť pekne draho u kadejakých garážmajstrov, ktorí maju už ceny takmer ako značkové servisy..
neviem ako to máju v honda servisoch, ale čo sa týka značkových servisov VW Group, tak tam su prísne pravidlá na všetko..vrátane kadejakích mystery zákazníkov,ktorí takto testujú kvalitu servisu..všetko je bodované a kontrolované..je tam systém že zákazník má prísť, povie čo robí auto-teda akú má vadu a odovzdá klúče a viac sa nestará..a už dávno to nefunguje systémom že všetko vymenia..tie časy boli tak možno pred 10timi rokmi..
pekne v prípade závady vymontuju z druhého takého istého auta a idu odskušať..až ked sa to potvrdí potom menia...
1attila
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 26.08.2007 10:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 1attila »

Ahoj. Mam tiez problem s cr-v. Dnes bol so v servize (cameacar honda kosice). Povedali mi ze mam vymenit vnutorne klby na poloosy alebo poslat na repas lebo nove poloosy 1000€/1ks klb 400€/ks. Otazka ze ty mas uz opravene auto? Ked ano co si menil len klb alebo komplet poloos? Za odpoved vopred dakujem

Návrat na "Honda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných