Volkswagen Sharan - je to stále dobré auto?
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 140
- Dátum registrácie: 31.03.2010 21:00 Zdieľať na Facebook
Ahoj,
pridám môj názor, kupoval som v r.2016 nový Sharan, 2.0 tdi 110 kw, teraz mám cca 37000 km. Vozenie super, 7 dospelých ľudí sa odvezie bez problémov, pohodlie, výborne sa cítim aj po dlhej trase. Ja som to kupoval kvôli deckám, aby sme sa pomestili aj s našimi keď ideme na výlety. Zatiaľ bez problémov, akurát bolo potrebné premazať mechanizmus elektrického zatvárania dverí, trochu škrípal. Je to samozrejme ešte nízky nájazd, snažím sa po rade od Milana Hlavatého od začiatku pridávať aj VIF, nie vždy mi to vyjde, ale väčšinou áno. Mám DSG a na tú som si musel trochu zvykať. Bol som naučený jazdiť na diesli na min. 1800 otáčkach, teraz keď idem cez mesto 55 km/hod na 5-ke na 1050 otáčkach... Zatiaľ to neduní, ide tichúčko, takmer ako na voľnobehu, ale sedel som v dieselovej Alhambre s DSG so 170 000 km a tam to pri tých istých otáčkach dunelo už dosť neprijemne, predpokladám, že dvojhmota. Ale mimo mesta a na dialnici OK, tam tomu nemám čo vytknúť. Dlhodobá spotreba čosi cez 7 litrov, ale na diaľnici si dávam tempomat medzi 140-150 a tam sa to prejaví, predsa len je to krabica od mlieka na kolesách. Olej som menil a budem menit kazdych 15 000 km, longlife neuznávam. Veľa šťastia pri výbere.
pridám môj názor, kupoval som v r.2016 nový Sharan, 2.0 tdi 110 kw, teraz mám cca 37000 km. Vozenie super, 7 dospelých ľudí sa odvezie bez problémov, pohodlie, výborne sa cítim aj po dlhej trase. Ja som to kupoval kvôli deckám, aby sme sa pomestili aj s našimi keď ideme na výlety. Zatiaľ bez problémov, akurát bolo potrebné premazať mechanizmus elektrického zatvárania dverí, trochu škrípal. Je to samozrejme ešte nízky nájazd, snažím sa po rade od Milana Hlavatého od začiatku pridávať aj VIF, nie vždy mi to vyjde, ale väčšinou áno. Mám DSG a na tú som si musel trochu zvykať. Bol som naučený jazdiť na diesli na min. 1800 otáčkach, teraz keď idem cez mesto 55 km/hod na 5-ke na 1050 otáčkach... Zatiaľ to neduní, ide tichúčko, takmer ako na voľnobehu, ale sedel som v dieselovej Alhambre s DSG so 170 000 km a tam to pri tých istých otáčkach dunelo už dosť neprijemne, predpokladám, že dvojhmota. Ale mimo mesta a na dialnici OK, tam tomu nemám čo vytknúť. Dlhodobá spotreba čosi cez 7 litrov, ale na diaľnici si dávam tempomat medzi 140-150 a tam sa to prejaví, predsa len je to krabica od mlieka na kolesách. Olej som menil a budem menit kazdych 15 000 km, longlife neuznávam. Veľa šťastia pri výbere.
-
- Príspevky: 909
- Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nová generácia sa datuje od 2011,takže asi tých 500 tisícových tu nelieta významné číslo.Pokiaľ pozriem predaje 2011 CR ročníkov tak sú ako cez kopirák kdesi okolo 160 tis km čo dáva reálny nájazd 25 tis km. MPV je rarita aby mala väčšie nábehy km.
Ak sa bavíme o 500 až 800 tis tak sa bavíme o generácii predošlej
a tam môžeme jedine dať dole klobúk.
Ak sa bavíme o 500 až 800 tis tak sa bavíme o generácii predošlej
a tam môžeme jedine dať dole klobúk.
-
- Príspevky: 46
- Dátum registrácie: 03.06.2014 20:28
- Bydlisko: KE Zdieľať na Facebook
Osobne si myslim, ze je to vsetko o tom, kto sa ako stara + treba mat kvalitneho servisaka, ktoreho poznate dlhu dobu a viete ze Vas neoje*e. Ak clovek tomu venuje trosku cas a neriesi veci az ked sa nieco doserie tak si myslim ze by nemal byt problem. A dalsie dolezita vec je vediet s tym jazdit Vid priklady nadomnou. O vacsine firemnych aut sa radsej rozpisovat nebudem lebo vsetci vieme ako to vacsina ludi ma na haku lebo sak neni to moje auto. Nastastie existuju aj ludia, ktory jazdis normalne aj s firemnymi autami. Pred nedavnom som pozeral na mobile a bola tam strieborna B7 kombi s najazdom cez 400 000. Bola z francuzska, kozene sedacky vyzerala ako nova. Ono aj najhorsi motor moze byt pre niekoho dobry. Len sa treba starat. Na tvojom mieste by som pozeral kod motora CFFB, ak by si to chcel niekedy troska "strajchnut vyssie"
-
- Príspevky: 5450
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
Neviem.... Sprav si radosť a kúp si Chrysler grand Voyager s benzínom pentastar. Daj do toho plyn.
Auto bude o 20 rokov hniť ale motor pojde. Budeš meniť oleje a filtre. Ten motor nemá dokonca ani egr !!! A čo sa týka automatu, čo čítam fóra, je lacnejší na opravu ako dsg a aj dosť vydrží.
Bublanie šiestich valcov na benzíne je krajšie ako 4 valce nafty s kadejakými 3,14covinami ktoré ťahajú peňaženku.
Auto bude o 20 rokov hniť ale motor pojde. Budeš meniť oleje a filtre. Ten motor nemá dokonca ani egr !!! A čo sa týka automatu, čo čítam fóra, je lacnejší na opravu ako dsg a aj dosť vydrží.
Bublanie šiestich valcov na benzíne je krajšie ako 4 valce nafty s kadejakými 3,14covinami ktoré ťahajú peňaženku.
-
- Príspevky: 486
- Dátum registrácie: 19.02.2009 23:16 Zdieľať na Facebook
Ďakujem, ale Voyager nechcem. To mi už príde moc krabicoidné.
Takisto ani predposledná verzia Ford Galaxy (bavíme sa o ročníku auta niekde okolo 2011 - 2012) sa mi až nepáči, no a S-max zase nie je plnohodnotné MPV. Francuzské nechcem.
Inak ešte mám otázku, Seat Alhambra je stále tá istá technika ako Sharan či sú tam nejaké rozdiely?
Náhodou nemáte niekto link na nejaký VW VIN dekodér, kde by sa dalo vidieť ak čo-to o servisnej histórii auta?
Takisto ani predposledná verzia Ford Galaxy (bavíme sa o ročníku auta niekde okolo 2011 - 2012) sa mi až nepáči, no a S-max zase nie je plnohodnotné MPV. Francuzské nechcem.
Inak ešte mám otázku, Seat Alhambra je stále tá istá technika ako Sharan či sú tam nejaké rozdiely?
Náhodou nemáte niekto link na nejaký VW VIN dekodér, kde by sa dalo vidieť ak čo-to o servisnej histórii auta?
-
- Príspevky: 5450
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 486
- Dátum registrácie: 19.02.2009 23:16 Zdieľať na Facebook
Ahojte, tak som sa rozhodol ísť do toho. Hľadal som vyše mesiaca, nakoniec som kúpil Seat Alhambra. Ročník 7/2013, dovezené z Nemecka, 2,0 TDi 140k DSG, najazdených 134 tisíc km, plná servisná história. Teraz sa idu vybavovať SK doklady a hádam tak do dvoch týždňov sa budem voziť. Ale nepíšem to sem aby som sa chválil, skôr chcem poprosiť o ďalšiu radu.
Kedže je to koncern VW, urcite tam budem dávať nejake zabezpečovacie zariadenie. Čo take odporúčate? Údajne Zeder sa nebude dat kvôli kolennemu airbagu (tuto informáciu vsak nemam overenú), ďalšia možnosť je VAM R1, avsak tie ceny su celkom odvážne. Síce je to z roku 2010 ale predpokladám ze zas nejake veľké zmeny nenastali.
http://vam01.sk/fileadmin/u/o/cennik/vam_cennikskr.pdf
Ja pripadne nieco ine, co by ste odporučili?
Ďakujem
Kedže je to koncern VW, urcite tam budem dávať nejake zabezpečovacie zariadenie. Čo take odporúčate? Údajne Zeder sa nebude dat kvôli kolennemu airbagu (tuto informáciu vsak nemam overenú), ďalšia možnosť je VAM R1, avsak tie ceny su celkom odvážne. Síce je to z roku 2010 ale predpokladám ze zas nejake veľké zmeny nenastali.
http://vam01.sk/fileadmin/u/o/cennik/vam_cennikskr.pdf
Ja pripadne nieco ine, co by ste odporučili?
Ďakujem
Naposledy upravil/-a volkl v 26.04.2017 14:27, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 04.02.2017 19:03 Zdieľať na Facebook
Tak jazdím na Sharane už volajaký kilometer. Mám ešte z roku 1999, zo spodu už chce poliečiť, to bude hračka. Auto ako celok má nájazd už prekročený 750000km, sice je pravda že aj dva motory má zasebou. Teraz mám motor z Golfa3 ale 70 000km. Predpokladám že u mňa dožije somnou. Spotreba pod 6litrov v meste. Na dialnici 160 žiadný problém, a pohodlnejšie auto s takým komfortom som nenašiel. Proste ten názov, velkoprostorová limuzína, sedí v pravom slova zmysle. Zlaté TDi. S dnešnou motorizáciou to je o niečom inom. O peniazoch.
-
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 18.11.2014 11:46 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 486
- Dátum registrácie: 19.02.2009 23:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 974
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 486
- Dátum registrácie: 19.02.2009 23:16 Zdieľať na Facebook
Preveroval som ten Zeder, vraj sa da do Alhambry namontovať. Cena 330 EUR s DPH aj s montážou.
VAM som prezistoval tiez, tam je ten základný modul za 380 + DPH, co je spolu 456 EUR. K tomu sa daju dokúpiť ďalšie moduly za 390 respektíve 580 EUR.
Ideálna by bola mozno kombinácia oboch, ale to uz by bolo dosť penazi.
VAM som prezistoval tiez, tam je ten základný modul za 380 + DPH, co je spolu 456 EUR. K tomu sa daju dokúpiť ďalšie moduly za 390 respektíve 580 EUR.
Ideálna by bola mozno kombinácia oboch, ale to uz by bolo dosť penazi.
-
- Príspevky: 974
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 486
- Dátum registrácie: 19.02.2009 23:16 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 34 neregistrovaných