VW Golf V , 77kw tdi - teply start

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

stefanecpeter
Príspevky: 74
Dátum registrácie: 15.02.2010 19:16
Zdieľať na Facebook

VW Golf V , 77kw tdi - teply start

Príspevok od používateľa stefanecpeter »

Mam problem s teplym startovanim.Je tu vela toho popisane ale k nicomu som sa nedocital co by mi pomohlo.Ide o to ze pred dvoma mesiacmi som vymenil komplet spojku a dal auto nachipovat.Vcera som siel do obchodu.Nastartoval pred obchodom odstavil a ked som nakupil sadol do auta a nechcelo nastartovat.asi 5x to buchlo do riadi cej paky a potom zrazu nastartovalo a islo uz dobre.Doma mi to nedalo tak som to este vyskusal a to iste.Rany akoby motor chcel vyskocit.O dve hodiny ked motor vychladol nastartoval normalne na prvy krat.Robi to len po zahriati.Pred tym mi to nerobilo.Zacalo to vcera z nicoho nic.
stefanecpeter
Príspevky: 74
Dátum registrácie: 15.02.2010 19:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa stefanecpeter »

A ak by to bolo tym chipom je mozne ze by to zblblo az po dvoch mesiacoch a cca 2000 km?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

RJ môže blokovať elektriku do vstrekov pre nízke otáčky pri štarte,konkrétne pri teplom štarte.Rieši sa to prepísaním mapy v RJ
Na pravej strane je vidieť také prepadlisko,tam je dávka paliva nulová
[img]https://s31.postimg.org/59zdcn4cn/mapa_tartu.png[/img]

Tá oblasť sa prepíše takto a tak dávka paliva je možná aj pri malých štartovacích otáčkách
[img]https://s28.postimg.org/wqt4s32q1/mapa_tartu2.png[/img]

Urobí ti to každý čiptuner
Pozor to s čipom samotným nesúvisí,je to osobitná záležitosť.Môže sa riešiť spolu vtedy keď čip,ale platí sa za to zvlášť.
Naposledy upravil/-a mhlavaty v 19.02.2017 13:28, upravené celkom 1 krát.
stefanecpeter
Príspevky: 74
Dátum registrácie: 15.02.2010 19:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa stefanecpeter »

Teraz som sa bol previezt zohrial som to na pracovnu replotu a startuje normalne.Ale uz som volal tomu co mi to cipol a zajtra mi to upravi.Tak som zvedavy.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Len treba vec chápať správne.Táto úprava spôsobí že motor sa ledva točí a aj tak štartne,ale...môže dostávať velké spätné rany kedže nemá otáčky a to už je (môže byť) problém pre staré vylietané a volné rozvody.Preto sa to vlastne do algoritmu RJ takto zaviedlo,ako ochrana pre spätnou ranou
doktor93
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 10.03.2016 22:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa doktor93 »

Znamy mal rovnaky problem, dal starter na repas a od vtedy problem zmizol.
stefanecpeter
Príspevky: 74
Dátum registrácie: 15.02.2010 19:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa stefanecpeter »

Tak startovacia davka zvýšená.Zatial to ide som zvedavy ci to bolo v tom.Inak teraz startuje len sa pozriem na kluc.Je to poriadny rozdiel.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Pre vysvetlenie ...iné je štartovacia dávka a iné je softvérová úprava tzv teplý štart.
Kým štartovacia dávka sa jednoducho zväčší o nejaký mg,tak softová úprava zruší to čo v menežmente od výroby je,že pod určité štartovacie otáčky jednoducho RJ nespustí žiadnu dávku,proste nepustí elektriku do vstrekov. Pozor na PD motory kde je rozvodový remeň namáhaný ukrutne,aby sa pred ich výmenou nestalo že spätná rana bude aj posledná rana.Je v podstate správnejšie,ak sa vyrieši podstata problému,dá do poriadku štarter,porobia prechodové odpory na silových kábloch,očistí tvaroh na polových nástavcoch batérie atd atd. odstráni sa padanie nafty,vymení sto rokov odkráglovaný žhavič
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných