Vw Golf mk4 1.9Tdi 81kw Núdzový režim/divný chod motora.

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ivandolezalek
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 23.08.2016 20:46
Zdieľať na Facebook

Vw Golf mk4 1.9Tdi 81kw Núdzový režim/divný chod motora.

Príspevok od používateľa ivandolezalek »

Zdravim chcel by som sa opýtať či tu nemal niekto takýto problém môj golf 1.9Tdi padá do núdzového režimu pri rýchlosti 120km/h ale iba ak idem na 4prevodovom stupni alebo 5tom.A pri plynulom rozjazde mi auto trhá Egr ventil mám zapojený ak ho odpojim auto prestane trhať pri rozjazde.Popri tom keď dobrzdujem na neutráli tak sa mi divne rozklepe motor.Diagnostika ukázala ventil N75 vymenili sa hadičky a na diagnostike už nič nepíše ale auto má tieto príznaky aj naďalej nestretol sa s tým nikto ? Nemôže to byt podtlakova banka alebo turbo dik za pomoc a ospravedlňujem sa ak tu už bola o tom reč. :-\
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Neospravedlňuj nič,tvoj problém je tvoj,a nie iného,tak nech sa rieši tvoj.Na tvoj problém by bola odpoveď v priebehu pol hodinky.Chcelo by to pozrieť a skontrolovať základné funkčnosti,tj stav EGR z hladiska čistoty,jeho funkciu ide skontrolovať cez parametre diagnostiky (prietok cez váhu vzduchu)Tak isto preveriť aspoň základnú funkčnosť variability hoci tým najjednoduchším spôsobom.Pozrieť na tiahlo banky na turbíne,naštartovať,banka musí tiahlo okamžite potiahnuť na doraz.Zhasnúť motor,tiahlo musí okamžite späť do pôvodnej polohy čiže von až na doraz.
Sadnúť z diagnostikou do auta a vybehnúť na cestu a urobiť log kanálov 001,010,011 návod na logovanie tu je,nájdeš hravo
Z toho opisu sa dá predpokladať z velkou pravdepodobnostou že do núdzového stavu padáš len v režime velkého zaťaženia,to znamená budú najskôr hláška ...tlak preplňovania príliš nízky (vysoký)
To že pri rozjazde trhá bude zrejme nedovretím EGR ventilu.V takom prípade treba overiť tesnosť podtlakovej banky a ak je tesná,EGR vymontovať a dôkladne vyčistiť v benzíne či acetone tak aby to nedostalo na membránu.Alebo kúpiť nový ak je stav zlý,EGR je neopravitelný a vzhľadom na cenu ani nestojí zato s ním špekulovať.
ivandolezalek
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 23.08.2016 20:46
Zdieľať na Facebook

Odpoved

Príspevok od používateľa ivandolezalek »

Dobrý deň Pán Hlavatý Egr som čistil a na diagnostike vyzerá že je v poriadku tu variabilitu skúsim pozrieť tak ako ste mi poradil.Ten log kanálov by som nechal
Skôr na niekoho skúseného ako ste vy keďže som z Nz a už som u Vás bol tak ak by aj po skontrolovaní tej variability nebola zistená príčina mohol by som sa Vám ozvať ?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Samozrejme
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 24 neregistrovaných