VW Polo Classic 1.4 44 kw; r.v. *98

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

petko11114
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 07.01.2017 20:09
Zdieľať na Facebook

VW Polo Classic 1.4 44 kw; r.v. *98

Príspevok od používateľa petko11114 »

Čaute, pls o radu, nápad, čokoľvek, čo by pomohlo ;)

Včera som išiel cca 80km/h mimo obce, keď mi zrazu začala skákať ručička na tachometri a otáčkometri + sa mi vynulovali digitálne hodiny, motor na otáčkach nestratil a o chvíľu sa to zopakovalo. Len to skákanie ručičky, inak nič. No a dnes, pri nezahriatom motore v rýchlosti cca 35 km/h mi začala skákať nielen ručička, ale aj auto samotné a po chvíli zdochlo. Skúšal som ho nahodiť, čo sa mi podarilo asi na 15. pokus. O 2 minúty neskôr mi na križovatke zdochlo, pričom som celý čas držal spojku a bola vyradená rýchlosť. Môže to byť len v baterke? V aute mám nejakú 40 ampérovú, pričom by to chcelo aspoň o 10 ampérov viac.. Alebo je v tom aj alternátor, prípadne rozvody?

Ďakujem všetkým za pozornosť a ešte vďačnejší budem za prípadné reakcie :)
theflyingdutchman
Príspevky: 138
Dátum registrácie: 21.10.2013 09:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa theflyingdutchman »

Benzínový motor potrebuje: palivo, elektrinu, vzduch. Ak blbnú elektrické prístroje, problém je v elektrike. S baterkou to ale nemá nič. Viac Ti poradia elektrikári.
hjundai
Príspevky: 2711
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

Lenze auto to nieje len valec ktory potrebuje banzin vzduch a iskru...este je tam kopec inych veciciek....
theflyingdutchman
Príspevky: 138
Dátum registrácie: 21.10.2013 09:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa theflyingdutchman »

To síce áno, ale treba začať od najjednoduchších vecí. Často blbnú aj snímače a nedávajú dobrý signál.
keyness
Príspevky: 686
Dátum registrácie: 23.05.2011 15:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa keyness »

Svojho casu mi toto robilo na polo variant 98 bolo to davno ale dodnes si to pamatam neraz som tahal auto domov... problem taky ako ty ale obcas mrtva baterka s le nie vzdy niekedy 100 km bez problemov inokedy 3 km a auto zastalo problem bol v alternatore presnejsie kolik plusovy z alternaru sa tocil a prehrieval sa kabel skusil by som pozriet baterku kontakty na baterke ukostrenie a kable od alternatoru a nakoniec samotny alternator., na inom aute octavia tiez taka zaludnost pokazil sa vypinac vyhrievania zadneho skla a vyhrievalo neustale cize casto vybilo baterku po kratkych trasach a nakoniec sa stalo ze pcas jazdy auto vyplo vymeneny vypinac a obhorene vyzihane kable k vypinacu a auto je okej
raven85
Príspevky: 1583
Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa raven85 »

V kapacite batérie chybu nehľadaj. Lietajúci Holanďan radí dobre. Otcov Seat Cordoba, r.v. 1996 - to isté auto ako tvoje Polo, momentálne jazdí na druhej baterke XT 44Ah. Taká malá "vrecková", a úplne stačí. Za rok - dva mu kúpim nejakú novú, keď táto bude mať 12 rokov. Prvá mala 12 rokov, keď som ju predal ďalej za 10€ a kúpil novú za 33€. Nie preto, žeby doslúžila, ale bola za dobrú cenu v obchode s ND, kde som kupoval diely, tak sa vymenila.
Len tak - preventívne. Baterka slúži dodnes na chate u týpka, ktorý ju používa na ukladanie solárnej energie z panelu.
Ten motor štartuje na otočenie kľúčom aj pri -20°C. To nie je nafťák, kde potrebuješ obrovskú batériu s pol kA prúdu pri štartovaní.
Chybu hľadaj inde - snímače na motore - bude ich tam len zopár a tak isto by som premeral/dal pozrieť alternátor.
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

To auto ma aj diagnosticku zasuvku…
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 33 neregistrovaných