CR dieslové agregáty vo VW - hodnotenie
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 10.11.2016 16:13 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 146
- Dátum registrácie: 11.10.2015 15:37 Zdieľať na Facebook
dobre,ale ludi skupiny 2 ktori nemaju na nove auto istotne zaujima co sa aj REALNE musi vymenit alebo opravit na tychto motoroch ktore maju uz teraz prve kusy 8rokov a 300 a viac tisic kilometrov.Tzv.nutna investicia aby ten motor slapal dalej ako "novy".Lebo ako bolo povedane ,motor moze slapat do X kilometrov bez problemov,ale co potom.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Reálne treba priznať že nová CR generácia má inú servisnú históriu ako PD. Asi je každému jasné že sa všetko odvíja od informácií ktoré človek získa bud opravami a teda skúsenosťami,alebo informáciami ktoré sú dostupné,získateľné atd.A tu rozhodne došlo k velkej zmene vo filozofii výrobcu a v servise sa veľa zmenilo. Kým platforma PD existovala v režime volnej dostupnosti milionov informácií,platforma CR je na tom neporovnateľne horšie.Diagnostika novej platformi je rádove ťažšia.To by bolo logické vzhladom na neporovnateľne väčšiu komplikovanosť,ibaže ani samotné autorizáky na tom nie sú dobre,ak nie priamo povieme,že nevedia ani toľko čo prvá trieda neznačkových.
Autorizáky nemajú záujem problémy šíriť jednak už aj pre problémy s ktorými sami bojujú by si robili zrejme iba zlú reklamu.Zaviedli sa rôzne novoty,softom rozumie minimum ľudí a tak je to ako celok aj po x rokoch stále čosi,o čom je problém si urobiť názor.
Staršia generácia sa tu rozšírila ako turecké hordy a prim hral v tej dobe hlavne velmi silný individuálny dovoz.A tak sa autá už od počiatku dostali do rúk servismanov mimo of.sieť výrobcu a tak sme tu,kde sme že o tejto platforme už niet tajností.Je známe čo je treba,kedy je treba,čo sa smie,čo musí a nesmie a kedy.Dnes pumpáče veselo atakujú druhú polovičku v milione km. a dokonca tu nejaké ten kus s 1 mil.aj behá. Ibaže CR sa hneď od počiatku stala zásluhov výrobcu autom pre servis len v autorizovanej sieti.Dnes nové auto navštívi prvý raz neznačkový servis po uplynutí záruky a plus pár rokov,kedže neznačkový nemajú k mnohému prístup.Zaviedli napájanie na server výrobcu,neustále prehrávajú soft za softom,to je nový druh opravovania.CR je aj dnes v podstate pre ľudí mimo opravárenského sektoru úplná neznáma,a to čo sa volne šíri sú viac menej deziinformácie poplatné tomu,kto to hovorí.Grupa má presne toľko nežičlivcov ako priaznivcov.Smola tejto poslednej garnitúry techniky,resp ľudí čo by u nej zakotvili je to,že niet alternatívy,myslím pre človeka ktorý chce nové auto.Z toho dôvodu ani nemá zmysel deliť sa o poznatky.Pre kupujúceho nového je to šumafuk,nemá na vybratie a situácia sa aj naďalej bude vyvíjať v duchu - dnes lepšie ako zajtra,načo znechucovať,bude čo bude.
Autorizáky nemajú záujem problémy šíriť jednak už aj pre problémy s ktorými sami bojujú by si robili zrejme iba zlú reklamu.Zaviedli sa rôzne novoty,softom rozumie minimum ľudí a tak je to ako celok aj po x rokoch stále čosi,o čom je problém si urobiť názor.
Staršia generácia sa tu rozšírila ako turecké hordy a prim hral v tej dobe hlavne velmi silný individuálny dovoz.A tak sa autá už od počiatku dostali do rúk servismanov mimo of.sieť výrobcu a tak sme tu,kde sme že o tejto platforme už niet tajností.Je známe čo je treba,kedy je treba,čo sa smie,čo musí a nesmie a kedy.Dnes pumpáče veselo atakujú druhú polovičku v milione km. a dokonca tu nejaké ten kus s 1 mil.aj behá. Ibaže CR sa hneď od počiatku stala zásluhov výrobcu autom pre servis len v autorizovanej sieti.Dnes nové auto navštívi prvý raz neznačkový servis po uplynutí záruky a plus pár rokov,kedže neznačkový nemajú k mnohému prístup.Zaviedli napájanie na server výrobcu,neustále prehrávajú soft za softom,to je nový druh opravovania.CR je aj dnes v podstate pre ľudí mimo opravárenského sektoru úplná neznáma,a to čo sa volne šíri sú viac menej deziinformácie poplatné tomu,kto to hovorí.Grupa má presne toľko nežičlivcov ako priaznivcov.Smola tejto poslednej garnitúry techniky,resp ľudí čo by u nej zakotvili je to,že niet alternatívy,myslím pre človeka ktorý chce nové auto.Z toho dôvodu ani nemá zmysel deliť sa o poznatky.Pre kupujúceho nového je to šumafuk,nemá na vybratie a situácia sa aj naďalej bude vyvíjať v duchu - dnes lepšie ako zajtra,načo znechucovať,bude čo bude.
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 15.07.2006 11:03 Zdieľať na Facebook
Zdravím všetkých, asi pol roka vlastním Passat b7 r.2011,2,0 TDi 103 kw, 120 tis. km. Teraz pri mínusových teplotách sledujem podstatne vyžšiu spotrebu v meste (10 l).Asi je to normálne....
P. Hlavatý(alebo iný odborník) možte stručne popísať čo všetko a kedy sa pripája na pomoc ohriatiu motora..?? Ako funguje kúrenie ?? Určite to zaujme viacerých diskutérov...Dík
P. Hlavatý(alebo iný odborník) možte stručne popísať čo všetko a kedy sa pripája na pomoc ohriatiu motora..?? Ako funguje kúrenie ?? Určite to zaujme viacerých diskutérov...Dík
Naposledy upravil/-a digsat v 30.12.2016 21:56, upravené celkom 1 krát.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ak by 10 lt bolo reálnych,tak by to mal byť impulz pouvažovať a zhodnotiť,či je ten mestský cyklus naozaj tak zásadne nevhodný že môže mať až takéto dopady,tj velký podiel jazdenia v zápchách,tiež vplyv pneumatík,rozmer,hustenie,zaťaženie auta.Ak vychádzajú tieto faktory ako priaznivo a spotreba ide prisúdiť motoru,tak by nezaškodila dobrá diagnostika.Zhodnotiť prácu filtra,ako často regeneruje,rozhodne je nutné vyhodnotiť teploty na akých motor jazdí.Čo sa kúrenia týka,je velmi závisle závislé na dobre pracujúcom velkom okruhu chladenia motora.Ak dám dokopy iba dve veci tak už laickou matematikou vychádza že 10 lt paliva určite vyprodukuje viac tepla než pri 7 lt spotrebe.Sú to proste kalórie AJ pre kúrenie. Dobre pracujúci výmenník EGR dodáva slušné množstvo tepla do obehu.Čosi sa získa vo výmenníku voda/olej.
Stačí velmi maličká nedokonalosť uzavretia termostatu a všetko je v háji.Nízka teplota zároveň dvíha spotrebu.
Stačí velmi maličká nedokonalosť uzavretia termostatu a všetko je v háji.Nízka teplota zároveň dvíha spotrebu.
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 15.07.2006 11:03 Zdieľať na Facebook
Pri vonk. teplote okolo +5 C a viac nevidím žiadny problém.Spotreba v meste okolo 7 l.
Naposledy upravil/-a digsat v 30.12.2016 21:55, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 146
- Dátum registrácie: 11.10.2015 15:37 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 02.03.2009 12:41 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 02.03.2009 12:41 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 146
- Dátum registrácie: 11.10.2015 15:37 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Základ motora je rovnaký,rozdiely sú v detailoch ktoré navonok často nevidieť.Zmenu časovania vačkovice nevieš navonok zbadať,detailné zmeny tiež nie.Samozrejme že rozsah takmer 40kW medzi motormi si vyžaduje viac než len softvérové zmeny.
Informácie nenájdeš kedže sú to hotové peniaze,len hlúposti a bludy ostávajú naďalej zadarmo.
Informácie nenájdeš kedže sú to hotové peniaze,len hlúposti a bludy ostávajú naďalej zadarmo.
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Mám to isté v Oktávke (aspoň si to myslím) km trochu viac a nejaký zásadný rozdiel v spotrebe nepozorujem. Je pravda, že mesto je len cca 20-30% no niekedy celý deň jazdím len mesto a palubák nevykazuje viac ako obyčajne, tj po BA priemerne 6,5-7l po NR do 6,5. A podľa tankovania je celkom presný.digsat napísal:Zdravím všetkých, asi pol roka vlastním Passat b7 r.2011,2,0 TDi 103 kw, 120 tis. km. Teraz pri mínusových teplotách sledujem podstatne vyžšiu spotrebu v meste (10 l).Asi je to normálne....
..
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 32 neregistrovaných