Vw Touran 2,0 tdi - problém s kúrením.
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 19.01.2017 17:51 Zdieľať na Facebook
Vw Touran 2,0 tdi - problém s kúrením.
Ahojte všetci. Mám Touran 2008 2,0 tdi 103 kw motor BMM najazdených necelých 650 tisic km. Od jedného času auto v nizkých otáčkách prestalo kuriť. Ak motor ide v rozpatí od 2 - 3 tisic otáčok auto uplne normálne kúri. No ak zaradím piaty, alebo šiesty prevodový stupeň otáčky klesnu kúrenie fúka zimný vzduch. V expanske na chladiacu zmes je vzdy velký tlak. Ak s autom prejdem par km nechám bežať motor a otvorím expansku vychrlí na mňa horuca chladiaca zmes. V motore boli menené vačky, tesnenia, teraz je tam nový rozvod a uplne všetko ak niečo bolo potrebné meniť. Štartuje na brnk aj v zime aj v lete. Jazdí plynulo motor ma super ťah. Nedymí ani za tepla ani za studena. Chladiaca zmes nieje ničím zfarbena , nieje v nej olej. Motor olej nežerie od výmeny do výmeny. Prosím ak ma niekto podobnú skúsenosť poraďte mi. Viem že hrozí dierka, alebo štrbina v bloku motora. No najskôr chcem vyskúšať aj iné alternatívy ako výmenu motora. Za odpovede ďakujem.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1380
- Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 19.01.2017 17:51 Zdieľať na Facebook
Toto mi každý vraví, že tento typ sa nezavzdušní, alebo v podstate sa to samo odvzdušní. V hadiciach tlak nieje, avšak je dosť veľký tlak v expanske keď otvorím vyko vychrli chladiaca zmes a hladina pomaly klesa až na normu medzi min a max. Alebo občas musím doliať. Rozvod a pumpa a komplet sada ma najazdených možno 20tisic km. Kupujem len overené značky servisujem len v jednom servise kde auto už poznajú a ja poznám ich prácu. Hlava je nova aj tesnenie poď ňou ma nabehaných zhruba 60 tisic km . Zvuk motora super, chod motora super výkon super. Hadica ktorá je vpredu vedie približne od termostatu je horuca pokial motor točím vo vyššých otáčkach ak nechám zohriaty motor bežať na voľnobeh hadica za chviľočku vychladne a kurenie fuka studený vzduch. Auto sa pekne zohreje aj drží teplotu na 90 nikdy sa neprehrieva...
-
- Príspevky: 909
- Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47 Zdieľať na Facebook
Necital som tvoj prispevok poriadne takze este raz, podla tohto hlava este nebola dole, takze tie km by zodpovedali tesneniu pod hlavou. Skuska na pritomnost CO by mala napovedat a jednoznacne urcit dalsie smerovanie opravy.
Naposledy upravil/-a erikfrog v 20.01.2017 09:00, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 380
- Dátum registrácie: 03.03.2010 21:55
- Bydlisko: PD Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ten test by som rozhodne robil ako prvú vec nech je aspoň toto garantované čo hrozí najviac a stojí minimum peňazí.Nič nie je väčné,hlava atd môže mať napriek všetkému problém,treba mať v tomto jednom absolutnu istotu,bez tejto istoty je nezmysel čokoľvek začínať.Veci hneď dostanú jednoznačný smer ak sa toto zistí.
-
- Príspevky: 66
- Dátum registrácie: 08.02.2011 21:43
- Bydlisko: EU Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 34 neregistrovaných