Seat Alhambra 2,0 tdi 103 kw

Diskusia ohľadne vozidiel značky Seat

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Dobre, Boris, moju osobnosť si už zanalyzoval, teraz by som bol zvedavý na popis osobnosti niekoho kto dobrovoľne škodí zdraviu svojmu, svojich blízkych a aj všetkých ostatných a ešte sa s tým aj verejne chváli. Ďakujem.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Odporúčam radšej ekologickejšiu likvidáciu, pri horení plastov tiež vzniká pekné svinstvo...
boris97
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 12.07.2010 22:27
Zdieľať na Facebook

DPF

Príspevok od používateľa boris97 »

cicmanec napísal:Dobre, Boris, moju osobnosť si už zanalyzoval, teraz by som bol zvedavý na popis osobnosti niekoho kto dobrovoľne škodí zdraviu svojmu, svojich blízkych a aj všetkých ostatných a ešte sa s tým aj verejne chváli. Ďakujem.
OK Cicmanec,tu je ten popis.Vydedukuj si sám čo mám na mysli.

Nielen môj názor je,že výrobcovia DPF filtrov z vysoka serú na životné prostredie,ide im len o vysoko nadpriemerný zisk.Ináč by DPF mal cenu nanajvýš 15 €.
Dajú sa vyrobiť nezničiteľné pneumatiky?
Dajú.
Existujú alternatívne 1000 X neškodnejšie pohonné zdroje pre autá?
Existujú.
Prečo automobilový priemysel vyrába všetko okolo áut s čo najkratšou životnosťou,pričom sa hromadia milióny ton ekologického odpadu?
Pretože Ti z vysoka serú na Tvoj aj môj život,ide im len o prachy.
Keď máš v aute DPF filter,spotreba sa zvyšuje v priemere o 1-2 litre.O koľko miliónov barelov ropy vo svete sa kvôli tomu vyťaží viac?Nenažratý kapitalisti to nevedia?Aká je v tom logika?
Vedia.
Najhlavnejší "výrobcovia" karcinogénnych pevných častí v ovzduší sú elektrárne,cementárne,drevospracujúce továrne...v neposlednom rade aj výrobcovia DPF.Nevedia nenažratý kapitalisti o týchto nelogických veciach?
Vedia!No z vysoka serú Tebe,mne,aj všetkým ostatným na to,že toto všetko spôsobuje rakovinu pľúc.

• anorganické látky:

• kovy – najmä arzén (As), bárium (Ba), berýlium (Be), kadmium (Cd), kobalt (Co), celkový chróm (Crcelk.), šesťmocný chróm (Cr 6+), meď (Cu), ortuť (Hg), molybdén (Mo), nikel (Ni), olovo (Pb), antimón (Sb), zinok (Zn), cín (Sn), vanád (V), bór (B),

• iné anorganické látky – kyanidy, fluór (F), bróm (Br), dusičnany (NO3–), chloridy (Cl–);

• rádionuklidy: amerícium (241Am), iód (129,131I), ruténium (103,106Ru), bárium (140Ba), kryptón (85Kr), striebro (110Ag), uhlík (14C), molybdén (99Mo), stroncium (89,90Sr), cérium (144Ce), neptúnium (237Np), technécium (99Tc), cézium (134,137Cs), plutónium (238,239,241Pu), telúr (132Te), kobalt (60Co), polónium (210Po), tórium (228,230,232Th), kúrium (242,244Cm), rádium (224,226Ra), trícium, európium (152,154,155Eu), radón (222Rn), urán (234,235,238U);

• výbušniny: TNT (2,4,6-trinitrotoluén), RDX (cyklo-1,3,5-trimetylén-2,4,6-trinitramín), TNB (trinitrobenzény), tetryl (N-metyl-N,2,4,6-tetranitrobenzénamín), DNB (dinitrobenzény), 2,4-DNT (2,4-dinitrotoluén), nitroglycerín, 2,6-DNT (2,6-dinitrotoluén), nitrocelulóza, HMX (1,3,5,7-tetranitro-1,3,5,7-tetraazocyklooktán), AP (amónium perchlorát), nitroaromáty;

• nehalogénované prchavé organické látky (okrem pohonných látok a BTEX): acetón, etylacetát, cyklohexanón, metanol, etanol, akroleín, etyléter, styrén, vinylacetát a ďalšie;

• halogénované prchavé organické látky: 1,1,1,2-tetrachlóretán, bromoform, chloroform, 1,1,2-trichlóretán, chlórdibrómmetán, hexachlóretán, 1,1-dichlóretán, tetrachlórmetán, 1,1-dichlóretylén, trichlóretylén, tetrachlóretylén, vinylchlorid, neoprén, perchlóretylén, dichlórmetán, fluorotrichlórmetán (freón 11) a ďalšie;

• nehalogénované poloprchavé organické látky: benzidín, benzo(a)antracén, fluorén, benzo(a)pyrén, indeno(1,2,3-cd)pyrén, 2,3-fenylenepyrén, benzo(b)fluorantén, izoforón, 2,4,-dinitrofenol, benzo(k)fluorantén, malation, naftalén, chryzén, paration, fenantrén, dimetylftalát, fenylnaftalén, acenaftén, pyrén, acenaftylén, antracén, etión a ďalšie;

• halogénované poloprchavé organické látky: 1,2,4-trichlórbenzén, hexachlórbenzén, hexachlórbutadién, 1,2-dichlórbenzén, 1,3-dichlórbenzén, 1,4-dichlórbenzén, bis2,4,6-trichlórfenol, pentachlórbenzén, 2,4-dichlórfenol, chlórdan, pentachlórfenol (PCP), 2-chlórnaftalén, chlórbenzén, polychlórované bifenyly (PCB), tetrachlórfenol, hexachlórbenzén, pesticídy (aldrín, 4,4´-DDT, etylparation, BHC-alfa, BHC-beta, BHC-delta, BHC-gama, dieldrín, heptachlór, endosulfán I a II, heptachlórepoxid, malation, chlórdan, endrín, paration, 4,4´-DDD, 4,4´-DDE) a ďalšie;

• palivá (ropné látky): 1,2,3,4-tetrametylbenzén, 2benzo(k)fluorantén, n-dekán, 2-metylnaftalén, chryzén, n-dodekán, 1,2,4-trimetylbenzén, kreozoly, 1,3,5-trimetylbenzén, 3,3,5-trimetylheptán, cyklohexán, cyklopentán, dibenzo(a,h)antracén, etylbenzén, fluorén, o,p,m-xylény, ideno(1,2,3-c,d)pyrén, fenantrén, izobután, fenol, izopentán, propán, acenaftén, metylcyklohexán, antracén, pyrén, benzo(a)antracén, metylnaftalén, pyridín, benzén, toluén, benzo(a)pyrén, benzo(b)fluorantén, naftalén, benzo(g,h,i)perylén, vinylbenzén a ďalšie.

PS. primitív lakinoo či aký máš nick,reaguj na seberovných ty šašo počmáraný,v živote si také auto ani nevidel,aké som ja vlastnil.
kijo
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 18.01.2008 18:55
Zdieľať na Facebook

trhanie motorom BRT

Príspevok od používateľa kijo »

Ja mam tiez Alhambru 2.0 TDI 103kw BRT a trha motorom za jazdy ako šialena. Diagnostika bez zavad. Na vsetkych tryskach som gumicky vymenil. PDF som som vytiahol a namocil do cistica od Protecu a stale to robi. Ma to 250 000km.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Diagnostika určite bez závad nie je,len nemá zapísaný chybový kód.
V hodnotách by si určite našiel niečo čo v poriadku nie je.
Mám hrôzu zo samoopráv PD motorov ako je táto.Zdôvodním to.Tento 8 ventilový motor v týchto km už má vytlačené otvory v hlave od vstrekovača.Na opačnej strane než je dotláčacia skrutka. Z tohoto motora vybrať vstrekovač si dovolím jedine ak je to nevyhnutné a na 100tis% viem že to je nevyhnutné.To sú prípady ak je nízky tandemový tlak pre únik na niektorom O krúžku vstrekovača.Alebo pre podfúknutie medenej podložky pod vstrekom.To všetko ale ide na 100% určiť,a len tak (pozrieť stav) sa to nerobí.Ak si vstrek otlačí svoje hniezdo do boku,je 1:1 šanca že pri vkladaní vstrekovača z novými oringami sa na tej hranke gumička presekne.
Ak áno,musí hlava na vyvložkovanie vstrekovačových hniezd.

PDF...si chemicky čistil.Ak si ho nedal hore v absolutne vysušenom stave,jeho hmota praskne a môžeš pozerať po novom,pretože ešte len teraz začínajú problémy.Prasklina spôsobí tolko problémov (nik na to nemyslí) a takého charakteru že prídeš o rozum ty aj každá dielňa,lebo s týmto sa im určite nepochváliš,a to by si sa mal vo vlastnom záujme.

Ak sa chceš z problémom pohnúť,pýtaj sa skôr než začneš riešiť z vlastnej hlavy a takto.Mám obavu že si si urobil dosť problémov.


laki....tento motor nieje ten obávaný 103 kW motor toto je stále 8 ventil akurát objem má 2,0
sanosvt
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 12.11.2010 12:45
Zdieľať na Facebook

Olej a olejové čerpadlo

Príspevok od používateľa sanosvt »

erikfrog napísal:Zofre poslal som ti SS nakolko sa nepatri robit reklamu. Je to moja osobna skusenost. "vzorka" motorov bola dostatocna a testovali sa oleje roznych vyrobcov na priebu stoviek tisic km.
Ahoj..prosim ta poradil by si sj mne s tym olejom a ako by sa malo prerobit to olejove cerpadlo..dakujem!
ninja81
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 21.02.2009 11:39
Zdieľať na Facebook

klepanie motora Seat Alhambra 103 kw

Príspevok od používateľa ninja81 »

Zdravím vie mi niekto poradiť ? Začal mi klepať motor na mojom Seat Alhambre 103 KW začalo to tak že naštartoval son ayto a po cca 1 km som zastavul na križovatke a cítil som jemne chvenie auta aj zvuk bol taky divny , otvoril som okno a počuval mitor no skúsil som to pomali zdvihnuť otačky na cca 4000 otačiek a mitor sa rozklepal uplne nevuete mi povedať čo sa mohli stať? Ďakujem za každu informacuu.
ninja81
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 21.02.2009 11:39
Zdieľať na Facebook

klepanie motora Seat Alhambra 103 kw

Príspevok od používateľa ninja81 »

Zdravím vie mi niekto poradiť ? Začal mi klepať motor na mojom Seat Alhambre 103 KW začalo to tak že naštartoval son auto a po cca 1 km som zastavil na križovatke a cítil som jemne chvenie auta aj zvuk bol taky divny , otvoril som okno a počuval motor no skúsil som to pomali zdvihnuť otačky na cca 4000 otačiek a motor sa rozklepal uplne neviete mi povedať čo sa mohli stať? Ďakujem za každu informacuu.kod motora je BRT.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

km ? čo už bolo na motore riešené ?
ninja81
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 21.02.2009 11:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ninja81 »

Zdravím motor má 226000km mám ho rok no ja som menil kompresor klimatizacie a nápravu do motora som menil len olej. Na aute som nsjazdil 11000km v pohode toto sa udialo hneď . skôr som nezaznamenal žiadny zvuk nič všetko slapalo ako ma.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Myslím že by som sa pozrel pod veko ventilov,a urýchlene menil hydroštely,niektoré budú po smrti
ninja81
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 21.02.2009 11:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ninja81 »

Mám to u mechanika a ten ani nič nerozobral a povedal že motor je ko že treba druhy motor, to ma naštvalo že ani nič nerozoberue a povedal druhy motor. Hovorim mu že treba rozobrať vrch aj vaňu a keď bude vedueť na 100% že je motor ko tak ok. Ale povedal mi to a to si len vypocul zvuk motora.
ninja81
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 21.02.2009 11:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ninja81 »

ninja81
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 21.02.2009 11:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ninja81 »

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ak platí že BRT čo je PD 8 ventilové,tak s týmto klepotom je všetko jasné za cca 2 hodiny práce.Toľko trvá otvoriť motor hore a dať dole olej,vaňu a skontrolovať spodok.každopádne zvuk naznačuje vážnejší problém a riešenie okamžité.Logicky platí že dole sa otvára vaňa iba v prípade že je vrch v poriadku,čo ale nebude.Ale práca to nie je ničím zvláštna a dokonca ani problémová,priečny motor sa tam robí výborne a hlavne veľmi rýchlo.Takto nejazdiť (ak je možné)

Návrat na "Seat fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných