Subaru 2,0 diesel
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 19.03.2007 19:19 Zdieľať na Facebook
Poviem ti to z OSOBNEJ skusenosti nie z POCUTIA u nas na firme sme mali Subaru Legacy vagon 2009 kupena nova v SR nie dovoz akoze prvy majitel predali sme ju ked mala ORIGINAL 305000 km z motorom nebol ZIADNY problem iba olej a filtre nechali by sme si ju aj dlksie len uz bola na firme odpisana auto bolo spolahlive nevedeli sme čo je servis... PS Ivko1 takych inzeratov s pokazenym motorom je tu kopec aj na BMW,Mercedes,Skoda,Audi,VW...tak potom na vsetky pis ze su zle no Naozaj si nerob z ludi blaznov lebo ty o Subaru Legacy nevies nič...
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Viem o Subaru habadej, lebo Legacy vlastním, akurát v benzíne...
Ale k dieslu, keby som počítal vzorku 100ks tak možno 10ks sa dožilo bez ujmy 300tkm, 20ks sa dožilo 200tkm a 70ks jednoducho skapalo do 200tkm. A všetko skapaté tak že sa to nedá opraviť, lebo je vždy poškodený aj blok
V CZ ti to nevýkúpia v žiadnom bazáre, ani v "áčkach".
Že sa predávajú aj iné značky kde je skapatý motor nepopieram, ale ak prúserový diesel nevyrobil snád ani Renault, ked začal montovať DCi do Laguny II
Ale k dieslu, keby som počítal vzorku 100ks tak možno 10ks sa dožilo bez ujmy 300tkm, 20ks sa dožilo 200tkm a 70ks jednoducho skapalo do 200tkm. A všetko skapaté tak že sa to nedá opraviť, lebo je vždy poškodený aj blok
V CZ ti to nevýkúpia v žiadnom bazáre, ani v "áčkach".
Že sa predávajú aj iné značky kde je skapatý motor nepopieram, ale ak prúserový diesel nevyrobil snád ani Renault, ked začal montovať DCi do Laguny II
-
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 19.03.2007 19:19 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Mám benzín a? Je to problém? Celkove sa zaujímam o Subaru 7 rokov
To že majú v "áčkach" tri kusy kachlových Subaru nemení nič na tom že to nechcú, ale vieš ked to dáš za "babku", respektíve zoberieš niečo na protihodnotu tak prečo nie
Tot máš telenovelu k boxer dieslu na vyše 200 strán https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... xer+diesel
Všade sa píše že sa tomu motoru vyhnúť, čvirikajú to pomaly aj vrabce na stromoch, len ty tvrdíš opak. Ja budem stále hovoriť že pre istotu až 2011/12 a ešte lepšie fungláč
To že majú v "áčkach" tri kusy kachlových Subaru nemení nič na tom že to nechcú, ale vieš ked to dáš za "babku", respektíve zoberieš niečo na protihodnotu tak prečo nie
Tot máš telenovelu k boxer dieslu na vyše 200 strán https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... xer+diesel
Všade sa píše že sa tomu motoru vyhnúť, čvirikajú to pomaly aj vrabce na stromoch, len ty tvrdíš opak. Ja budem stále hovoriť že pre istotu až 2011/12 a ešte lepšie fungláč
-
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 19.03.2007 19:19 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Ty si pekné trdlo, to že napíšem že to v CZ nechce žiaden bázar neznamená že to platí na úplne 100%...
Ale jasné, ty si zbadal v "áčkach" tri kusy a hned si vymýšlam...
Ale dobre, ked tvrdíš že od 2009 je ten istý motor EURO 5, tak mi vysvetli prečo je na nemenckom mobile.de tolko vysypaných 2009-2010?
Či pre nemecký trh sa dodávali iné motory ako pre SK?
Tot máš odfiltrované poškodené dieslové Subaru 2009-2011, je toho 40ks a teraz si zrátaj kolko z toho ich je poškodených haváriou a kolko z nich má kaput motor.
Urobil som to za teba - 31 má kaput motor a iba 9 je nejakým iným spôsobom poškodených a ked si ten filter upravíš na iba nepoškodené tak ti to vypluje dalšie kusy z poškodeným motorom, pretože predávajúci nezaškrtol políčko poškodené vozidlo
Ale jasné, ty si zbadal v "áčkach" tri kusy a hned si vymýšlam...
Ale dobre, ked tvrdíš že od 2009 je ten istý motor EURO 5, tak mi vysvetli prečo je na nemenckom mobile.de tolko vysypaných 2009-2010?
Či pre nemecký trh sa dodávali iné motory ako pre SK?
Tot máš odfiltrované poškodené dieslové Subaru 2009-2011, je toho 40ks a teraz si zrátaj kolko z toho ich je poškodených haváriou a kolko z nich má kaput motor.
Urobil som to za teba - 31 má kaput motor a iba 9 je nejakým iným spôsobom poškodených a ked si ten filter upravíš na iba nepoškodené tak ti to vypluje dalšie kusy z poškodeným motorom, pretože predávajúci nezaškrtol políčko poškodené vozidlo
-
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 19.03.2007 19:19 Zdieľať na Facebook
Inač neviem či si si vsimol ale tu na autobazareeu v subaru forume sa este ziadny majitel takehoto motora nan nestazoval ani si nepytal radu o pokazenom motore to tiez o niečom sveci a 31 kusov na cele Nemecko je celkom nizke čislo pozri Octavie,VW,AUDI,Ford... to budu čisla čize my sme take Subaru mali a nesklamalo...tak nemozem tvrdit opak...
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
V PC mám uložených 5 printscreenov s autami kde je KO motor, všetko sú to autá zo slovenska (začal som si to ukladať práve preto, lebo niekto ako aj ty tvrdí že sa nekazia) a ja hovorím iba to že sa nikto nechce "pochváliť" čo sa mu stalo
Tot máš jednoho https://auto.bazos.sk/inzerat/68215487/ ... mpreza.php a nepochválil sa tu ani na Subaru klube
Síce 2008 a tiež sa nikde nepochválil https://auto.bazos.sk/inzerat/67780277/ ... D-2008.php
Další čo mal motor KO a píše že nový motor a dokonca 2010 https://auto.bazos.sk/inzerat/66916830/ ... SPOJKA.php
A to nevieš kolko z tých predávaných kusov má tiež druhý motor akurát sa tým tiež nikto nechváli že mu klakol a dostal nový na záruku
Tot máš jednoho https://auto.bazos.sk/inzerat/68215487/ ... mpreza.php a nepochválil sa tu ani na Subaru klube
Síce 2008 a tiež sa nikde nepochválil https://auto.bazos.sk/inzerat/67780277/ ... D-2008.php
Další čo mal motor KO a píše že nový motor a dokonca 2010 https://auto.bazos.sk/inzerat/66916830/ ... SPOJKA.php
A to nevieš kolko z tých predávaných kusov má tiež druhý motor akurát sa tým tiež nikto nechváli že mu klakol a dostal nový na záruku
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37 Zdieľať na Facebook
Mám v rodine jedného staršieho pána, čo si takého dieslového outbacka kúpil. Má 50, má dve deti, ženu, milenku, nemá čas ani chuť riešiť, keď sa mu niečo na aute pototo a neide ako má-potrebuje zarábať peniaze a nekafrať sa do niečoho, čomu nerozumie. Tak isto si neide vybrať slepé črevo, ale ide ku lekárovi na chirurgiu, keď treba...dusan12345 napísal:Inač neviem či si si vsimol ale tu na autobazareeu v subaru forume sa este ziadny majitel takehoto motora nan nestazoval ani si nepytal radu o pokazenom motore to tiez o niečom sveci a 31 kusov na cele Nemecko je celkom nizke čislo pozri Octavie,VW,AUDI,Ford... to budu čisla čize my sme take Subaru mali a nesklamalo...tak nemozem tvrdit opak...
Keď sa mu niečo na aute nezdá, tak odnesie ráno auto do Subaru, tam mu auto zoberú, dajú mu druhé, pokiaľ to jeho opravujú. Keď mu zavolajú, že opravené, tak sa na nič nepýta, príde a jediná vec, ktorú sa opýta, je to, kde treba potiahnúť kartou a naťukať PIN. Nezaujíma ho, že či sa nedá spraviť zľava, či sa nedá lacnejšie, či sa nedá tam dať diel z búračky či z Poľska.
Takže preto určité otázky na tomto fóre nikdy nikto nebude riešiť. Preto sa tu nevyskytne otázka od pána s trojročným subaru, že kde zohnať lacnejší motor, tak isto tu nebude otázka od majiteľa 2ročného AMG E-klasse, že kde zohnať lacnejšie brzdy, a presne preto tu budú otázky od majiteľa 6 ročnej A6tky, že kde kúpiť lacnejšie turbo a že kde nájde Ferka z Hornej Orechovej, ktorý mu to vymení a tak isto od chlapíka s dvojročnou Octaviou, ktorý sa bude pýtať, čo má robiť, aby mu po tretí raz už neskočil rozvod na jeho turbokosačkovom zázraku...
Sú to rozdielne autá a hlavne rozdielne kategórie zákazníkov.
NIKDY NIKTO si nekúpi nové SUBARU, keď má hlboko do vrecka.
To nie je auto pre takú kategóriu ľudí, ktorí rozmýšľajú, či 1.2, alebo 1.4 TSi...
Proste maníkovi na Subaru odíde vzduchový podvozok, tak ho dá do servisu vymeniť, keď mu odíde dieslový boxer motor, tak ho dá do servisu vymeniť. Nešpekuluje, ako kategória ľudí, ktorých som spomínal vyššie, ktorí si Subaru nikdy nekúpia. Preto je tu toľko dotazov na fóre o výmene dieslových motorov na Subaru a preto sa tu do nekonečna budú opakovať stále tie isté dotazy od tej istej kategórie ľudí.
-
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 19.03.2007 19:19 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37 Zdieľať na Facebook
Je to taký istý črep, nikde netvrdím opak, len si ho kupuje iná "fajta" zákazníkov, ako tá, čo si kúpi astru, golfa, megana, oktávku.
Povedal by som, že je to kategória áut pre strednú vrstvu, ktorá už veľmi nešpekuluje, ako človek, ktorý si z celoživotných úspor/na úver kúpi nejaký črep a potom, keď auto čosi zapýta na servise, tak špekuluje, že ako to uhrať.
Sú ale aj výnimky...
Mám kolegu, zarába 4miestnú cifru a kúpil si CX-5ku, jazdenú, 3, alebo 5 ročnú, to je jedno. Diesel. Do mesta na 4 km do roboty a nas5, však málo to žerie. Síce mu to žerie ako tank, ešte viacej ako benzínové autá, ale kašľať na to. Odišlo mu čerpadielko na močovinu asi 3 mesiace dozadu. Mal ho rozobraté - podľa neho je to taká malá somarina, čo by človek v akvaristike kúpil za pár euro(keď som sa na to pozrel a plno integráčov, riadiacich obvodov - reku dobre) a v Mazde mu zaspievali 500€. Príde za mnou, "či by sa nedalo lacnejšie". Reku kuknem na e-bayi. Boli tam rozličné, ale jeho typ stál 400+€ + poštovné a sme na cifre z Mazdy. Špekuluje, krúti sa, ale za toho boha nechce pustiť perie. Tak mu to auto už asi tretí mesiac ide v núdzaku, pípa, bliká ako vianočný stromček, však pohoda.
Kedy to bude opravené neviem, ani ma to nezaujíma.
Ide len o to, že takýto týpek si v živote nemal kúpiť auto, v takejto poličke. Ale keď si nevie zrátať 2+2. A ono stačí trošku čítať, a sa dočíta o problémoch, tak isto, ako sa dočíta niekto o problémoch, ktoré spomína ivko. Len keď niekto chce byť kápo, a nemá na to a za boha to nechce priznať, a vidieť, že niečo je prúserové a zrovna on s tým nebude mať problém...
Pointa príspevku je v tom, že Subaru nie je ľudové auto, nie je a ani nikdy nebude. A nikdy nebude ani spomínaná CX-5ka, ani Honda CR-V, ani Toyota Landcruiser.
Pochopil to aj môj kolega, keď som mu neskôr ukázal v katalógu, koľko zaplače za vstreky, keď mu odídu, koľko ho bude stáť tá klepotavá spojka, ktorá sa mu ozýva a cca koľko zapotí za to jeho piskľavé turbo, ktoré so zdravým zvukovým prejavom nemá nič spoločné...
Japonec=drahý servis, drahé diely. To z ľudí nevymizne nikdy, aj keď to úplna pravda nie je, a tak je to správne. Aspoň sa ceny jazdeniek držia na úrovni, na akej sú.
Japonské autá nikdy nebudú pre masy. Na to tu máme iné autá z Germánie, Francie a Itálie.
Tam už sa o ľudovom aute baviť dá. Ak to ovšem nie je A6, 3.0TDI...
Povedal by som, že je to kategória áut pre strednú vrstvu, ktorá už veľmi nešpekuluje, ako človek, ktorý si z celoživotných úspor/na úver kúpi nejaký črep a potom, keď auto čosi zapýta na servise, tak špekuluje, že ako to uhrať.
Sú ale aj výnimky...
Mám kolegu, zarába 4miestnú cifru a kúpil si CX-5ku, jazdenú, 3, alebo 5 ročnú, to je jedno. Diesel. Do mesta na 4 km do roboty a nas5, však málo to žerie. Síce mu to žerie ako tank, ešte viacej ako benzínové autá, ale kašľať na to. Odišlo mu čerpadielko na močovinu asi 3 mesiace dozadu. Mal ho rozobraté - podľa neho je to taká malá somarina, čo by človek v akvaristike kúpil za pár euro(keď som sa na to pozrel a plno integráčov, riadiacich obvodov - reku dobre) a v Mazde mu zaspievali 500€. Príde za mnou, "či by sa nedalo lacnejšie". Reku kuknem na e-bayi. Boli tam rozličné, ale jeho typ stál 400+€ + poštovné a sme na cifre z Mazdy. Špekuluje, krúti sa, ale za toho boha nechce pustiť perie. Tak mu to auto už asi tretí mesiac ide v núdzaku, pípa, bliká ako vianočný stromček, však pohoda.
Kedy to bude opravené neviem, ani ma to nezaujíma.
Ide len o to, že takýto týpek si v živote nemal kúpiť auto, v takejto poličke. Ale keď si nevie zrátať 2+2. A ono stačí trošku čítať, a sa dočíta o problémoch, tak isto, ako sa dočíta niekto o problémoch, ktoré spomína ivko. Len keď niekto chce byť kápo, a nemá na to a za boha to nechce priznať, a vidieť, že niečo je prúserové a zrovna on s tým nebude mať problém...
Pointa príspevku je v tom, že Subaru nie je ľudové auto, nie je a ani nikdy nebude. A nikdy nebude ani spomínaná CX-5ka, ani Honda CR-V, ani Toyota Landcruiser.
Pochopil to aj môj kolega, keď som mu neskôr ukázal v katalógu, koľko zaplače za vstreky, keď mu odídu, koľko ho bude stáť tá klepotavá spojka, ktorá sa mu ozýva a cca koľko zapotí za to jeho piskľavé turbo, ktoré so zdravým zvukovým prejavom nemá nič spoločné...
Japonec=drahý servis, drahé diely. To z ľudí nevymizne nikdy, aj keď to úplna pravda nie je, a tak je to správne. Aspoň sa ceny jazdeniek držia na úrovni, na akej sú.
Japonské autá nikdy nebudú pre masy. Na to tu máme iné autá z Germánie, Francie a Itálie.
Tam už sa o ľudovom aute baviť dá. Ak to ovšem nie je A6, 3.0TDI...
-
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 19.03.2007 19:19 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 07.03.2017 11:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 26.06.2017 13:04 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný