VW Passat b5.5 96 kW 4motion

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Factor
Príspevky: 328
Dátum registrácie: 08.03.2009 20:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Factor »

Cviro ja to vidím podobne... To, že to nechcem vlastniť vôbec neznamená že sa o to nezaujímam. Práve naopak, keď vidím aká zložitá technológia sa za tým skrýva a že mechanici pri opravách tápajú a strieľajú do prázdna ma pri kúpe nasmeruje inam. Ja niesom mechanik ale autá/motorky sú najväčší koníček. Ja autá neopravujem (len pomáham zadarmo frajerkinmu strýkovi) takže by som sa zaujímať v podstate vôbec nemusel. Ale stále čítam niečo o technike či už je to cr diesel, benzín priamovstrek, turbá ..... je toho na mraky. Že jazdím starú šunku neznamená že zostávam 100 rokov za opicami. Len ma všetky nové poznatky smerujú k otázke: čo získam novou technológiou? Spotreba? Porovnateľná - navyše na môj malý nájazd zanedbateľná položka. Výbava? Nevyužijem ju. Výkon? Na 50/90 ? Na pokuty? Ten môj stačí. Pohodlie? Auto ako auto..
Suma sumárum: okrem diskutabilnej prestíže (na ktorej mi skutočne nezáleží) by som nič z nového auta nemal - len vyhodených x tisíc euro navyše.
Aby som to celé zhrnul: jazdím staré ale zaujímam sa o nové. Ako to len ide. Čítam, pýtam sa, hľadám a baví ma to :-) Nikdy sa nedostanem na úroveň top profi mechanikov akým si pre mňa aj Ty, ale o to mi nejde. Ja sa naplno vzdelávam vo svojom obore (teda snažím sa :-\ ) a poznatky získané tu alebo inde sa snažím využiť vo svoj prospech ... mier :300f:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24978
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »