Keramika na auto / zvýraznenie laku

Všetko okolo údržby a starostlivosti o lak, lakovanie vozidiel, opravy laku, fólie na karosériu.

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

vosky velmi nemusim, ale su tam aj dobre kusy, skor mam rad akrylaty... a ked mam cas, rad sa s tym popaprem sam a tesim sa ... nevysiel mi na to cas tak 4 roky.. oco- dam na lak 200 a detom 1200, alebo kolko potrebuju, su rozumne, studuju, pracuju a nechcu traktor......
mchael
Príspevky: 120
Dátum registrácie: 06.12.2012 14:22
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mchael »

Z dlhoročných skúsenosti môžem povedať, že nikdy nič nevydrží za bežných podmienok toľko, ako píše výrobca. Polovica z výdrže je reálnejšia ak nie aj menej. CeramicPRO stojí myslím okolo 100€. Osobne by som išiel radšej cestou vosku príklad SOFT99 Fusso Coat 12 Months Wax čo je víťaz medzi voskami pre tento rok a našiel si čas a chuť

P.S. Keď prišla značka CeramicPRO na Slovensko bolo veľké haló najmä u Royalgarage, chválili sa s výdržou až 5 rokov, avšak sama spoločnosť existovala len 2 roky :D
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

5 rokov vydrz vosku v slovenskych podmienkach :40bd: kde na take reklamy chodia.ja davam tomu zivotnost na plechu asi tak 2km jazdy cez donovaly pocas nasolenej snehovej kase.
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

Ja pouzivam lestenky a vosky Chemical guys a Proboys a som spokojny len podotknem ze treba sa venovat aj cim sa auto umyva sampon musi byt ph neutral aby sa naneseny vosk hned nezmyl a po umyti pouzit detailer vysledky su celkom pekne
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook