Mazda 323F BA 1.5 16V
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 01.01.2016 11:04 Zdieľať na Facebook
Mazda 323F BA 1.5 16V
Problem : Auto islo donedavna ako hodinky. Zo dna na den ... startuje na druhy krat,problem je v tom ze nestartuje zle,startuje na brnk ale motor naskoci a hned vypne,klucik nevypnem do polohy nula ale necham v polohe 1 (zapnuta bateria) nastartujem znova a motor uz nevypina . Keby sa da do polohy nula a znova startuje,zasa vypne. Subezne s tymto problemom mi zacala trhat (otacky nekolisu na volnobehu) pri jemnom pridani plynu a striela do vfuku. A pri zoslapnuti plynoveho pedalu na podlahu motor zadusi. Vycistil som vahu vzduchu,skrtiacu klapku, vymenene sviecky, vymenil som rozvody s vodnou pumpou,novy olej,chladiaca,novy palivovy filter,nove kabinove filtre..
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Keď po zhasnutí nevrátiš klúč úplne nedôjde k prerušeniu napájania a nezrušia sa nastavenia ktoré si už RJ urobila a vyzerá že to súvisí aj z druhým problémom.Tu je nutná diagnostika cez sledovanie meraných veličín aby sa zistilo čoho je málo/mnoho príp ktorý zo signálov vypadáva alebo dáva nezmyselné hodnoty.Pozor na čistenia váhy,použiť iba izopropyl inak to váhu nevyčistí ale zabije.Treba trochu rozlišovať čo z vecou súvisí a čo nie...výmena kabínového filtra a dokonca výmena oleja a chladiacej je pre menežment motora totálne ukradnutá záležitosť.Naopak celkom legitímna je otázka súvisu z výmenou rozvodu.Nedá sa urobiť ucelený názor,chýbajú km,chýbajú informácie o vplyvu teploty,vonkajšej aj samotného motora.Chýba informácia o tom či existuje režim a aký,keď sa motor správa dobre.Mnoho vecí ako čidlo teploty umre okamžite,ale mení charakter správania,má často viac prejavov.Tieto druhy porúch a ich úspešné odhalenie je často vec dokonalého poznania čo sa deje,kedy sa deje
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 01.01.2016 11:04 Zdieľať na Facebook
Vahu som cistil specialnym prostriedkom na to urcenym. Rozvody boli menene minuly tyzden,teda problem uz bol predtym,nic sa vymenou nezmenilo. Predtym mi tiekla vodna pumpa,neviem ci to moze s tym mat nejaku suvislost. Problem je ci je vonku -10 alebo 30...sice nie az taky ale zasa nejaky velky rozdiel to nieje. Rozdiel je ak je auto dobre zohriate,vtedy to robi mensie problemy,ale nezmiznu. Motor funguje dobre v celom rozsahu otacok,problem je skor v polohe plynoveho pedala (otvorenie skrtiacej klapky a teda mnozstvo nasavaneho vzduchu...moj slaby odhad )..pri uplne jemnom pridani funguje motor normalne..stlacenie pedala asi do do jednej stvrtiny,auto trha...striela do vyfuku, pravdepodobne vynechava jeden valec. Stlacenie plynoveho pedala nadoraz,uplne pridusenie motora...zacnu padat otacky dolu....vo fungujucom rozmedzi pedala motor ide pekne az na obmedzovac...je tam sportove sanie,siska,lestene nerezove potrubie.
-
- Príspevky: 653
- Dátum registrácie: 03.06.2012 13:07
- Bydlisko: Gbely
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 01.01.2016 11:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 29.09.2008 23:09 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných