Škoda Octavia II 1.9tdi combi 2008 - zatlacený prah
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 668
- Dátum registrácie: 19.01.2010 19:03 Zdieľať na Facebook
Za mňa jednoznačne sa hneď priznať, stalo sa..keď bolo dosť odvahy na bratie si auta tak nech je aj na toto.... za mňa osobne (tiež si na svoje autá dosť potrpím) keby mi niekto niečo spravil s autom a potom mi to chcel poza chrbát nechať spraviť u bohvieakého šuflikanta tak by som ho prizabil rovno 2x..... otcovi to povedz, a nech sa on rozhodne čo s tým...samozrejme zacvaká to ten čo to spravil..... ja by som to asi neriešil...lebo tú protikoróznu ochranu tam už nespraví nikto, všimnite si 1/2 octavie, každá čo má na prahu len náznak hrdze je presne po takýchto opravách...tie s pretlačeným prahom nehrdzavejú iba ak bola šuchnutá farba až do základu, čo sa dá celkom dobre riešiť.... ešte by som pozrel cez zadný podbeh - vybral by som štupel z konca prahu či sa ten vonkajší plech neoprel o vnútorný- octavia tam má priečku a vystriekal by som to preventívne Resistinom ML ako tu niekto písal predomnou... možno by sa to dalo vytlačiť aspoň zvnútra prahu akurát tam chýba nejaký pevný bod najskôr až niekde pri nosníku alebo podbehu a je to malý vstupný otvor.... takže sa radšej hne´d priznať ako potom zo seba robiť debila....
tak ako ja som onehdy na rodinnej felde pozeral a z bieleho nárazníku začal opadávať lak a vuala pod ním bordová metalíza....asi v škodovke mali čo iné na práci aby jeden nárazník striekali 2 x či ? Samozrejme doma nikto nič .....
P.S. to auto je biele či strieborné?
tak ako ja som onehdy na rodinnej felde pozeral a z bieleho nárazníku začal opadávať lak a vuala pod ním bordová metalíza....asi v škodovke mali čo iné na práci aby jeden nárazník striekali 2 x či ? Samozrejme doma nikto nič .....
P.S. to auto je biele či strieborné?
-
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 29.11.2008 12:49 Zdieľať na Facebook
Na niektorých modeloch áut sú také zaslepky v dole v priestore kolesa cez ktoré sa dostaneš do podbehu. Ak to tam máš je reálna možnosť ten podbeh vyrovnať bez brúsenia,prepalovania a gitovaciek. PDR technológiou sa zaoberám 7- mím rokom a aj takéto veci sa dajú opraviť samozrejme pri podbehoch záleží od konkrétneho modelu auta a jeho konštrukcie. Rozhodne by so to ale skúsil a neriešil to hneď tým prepalovanim antikoru v dutine podbehu. PDR nieje len o lepení je to kombinácia rôznych metód ktorými sa dajú dosiahnuť neskutočné výsledky. A dokonca aj natiahnutý plech sa dá dostať do 100,℅ pôvodného stavu bez akýchkoľvek následkov jediná podmienka je pri tom mať dobrý prístup zo spodu preliaciny.
-
- Príspevky: 742
- Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
Natiahnuty plech dostat do povodneho stavu? Waw gratulujem ale dodnes za nie 7 ale 20 rokov klampiarciny som to este nevidel ani ked zhodim predny blatnik a budem mam dokonaly pristup a nie to este cez kadejake škáry alebo otvory. Ked ja napriklad plech na aute 0.8mm a natiahne sa poskodenim to znamena ze je niekde 0.6mm ako sa da dosiahnut aby mal zas 0.8mm?kozmert napísal:Na niektorých modeloch áut sú také zaslepky v dole v priestore kolesa cez ktoré sa dostaneš do podbehu. Ak to tam máš je reálna možnosť ten podbeh vyrovnať bez brúsenia,prepalovania a gitovaciek. PDR technológiou sa zaoberám 7- mím rokom a aj takéto veci sa dajú opraviť samozrejme pri podbehoch záleží od konkrétneho modelu auta a jeho konštrukcie. Rozhodne by so to ale skúsil a neriešil to hneď tým prepalovanim antikoru v dutine podbehu. PDR nieje len o lepení je to kombinácia rôznych metód ktorými sa dajú dosiahnuť neskutočné výsledky. A dokonca aj natiahnutý plech sa dá dostať do 100,℅ pôvodného stavu bez akýchkoľvek následkov jediná podmienka je pri tom mať dobrý prístup zo spodu preliaciny.
-
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 29.11.2008 12:49 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 29.11.2008 12:49 Zdieľať na Facebook
Technológia PDR je hlavne o tom aby sa nepoškodil pôvodný lak tobôž nie žiadne gitovačky,brúsenie a lakovanie. To znamená že ak mám preliačeninu ktorá pri procese opravy začala ,,lúpať" t.j plech sa natiahol a zostáva iba kopci, alebo padne znova dolu. Aj takýto stav je možné opraviť a poškodené miesto dostať do 100% pôvodného stavu. Po oprave je plech pevný rovný a bez známok poškodenia. Doba opravy je cca 40min až 1H. Praktizujem to bežne už niekolko rokov.Podmienka je aby bol pôvodný lak resp.kvalitný a auto by tiež nemalo byť velmi staré. Nemienim tu nikoho krvopotne presviečať jednoducho to takto je.
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
evidentne sa nerozumieme. Skusim este raz. Nemam na mysli klasicku priehlbinu prevaleny plech ale take silnejsie poskodenie kde vacsim tlakom dojde aj k natiahnutiu plechu cize na urcitych miestach nema 0.8 mm ale dajme tomu 0.6mm. Ako keby 20cm pas plechu natiahnem niecim na 21cm tak ako sa da nazad napravit na 20cm? Podla mna taketo poskodenia na aute sa daju sice opravit ale bez lakovacky neexist
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
taketo nieco mam na mysli , toto nikdy nikto v zivote neda do povodneho stavu ziadnou technologiou aby to nebolo vidiet http://inzeraty.sme.sk/content/_data/i/ ... iginal.jpg
-
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 29.11.2008 12:49 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 40 neregistrovaných