Škoda Octavia II 1.9tdi combi 2008 - zatlacený prah

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

tak to by som sa kukol ako by fotrovi vysvetloval ze preco mu na auto take cirkusoviny zakladal :40bd: by ho rovno vydedil podla mna. A to akoze vazne myslis ze tie kryty plus montaz a lakovacka [ci si ich zalozi v zakladnej farbe alebo cierne ako pest na oko?] by vysli priaznivejsie ako klampiarcina?
66QUATTRO
Príspevky: 668
Dátum registrácie: 19.01.2010 19:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 66QUATTRO »

Za mňa jednoznačne sa hneď priznať, stalo sa..keď bolo dosť odvahy na bratie si auta tak nech je aj na toto.... za mňa osobne (tiež si na svoje autá dosť potrpím) keby mi niekto niečo spravil s autom a potom mi to chcel poza chrbát nechať spraviť u bohvieakého šuflikanta tak by som ho prizabil rovno 2x..... otcovi to povedz, a nech sa on rozhodne čo s tým...samozrejme zacvaká to ten čo to spravil..... ja by som to asi neriešil...lebo tú protikoróznu ochranu tam už nespraví nikto, všimnite si 1/2 octavie, každá čo má na prahu len náznak hrdze je presne po takýchto opravách...tie s pretlačeným prahom nehrdzavejú iba ak bola šuchnutá farba až do základu, čo sa dá celkom dobre riešiť.... ešte by som pozrel cez zadný podbeh - vybral by som štupel z konca prahu či sa ten vonkajší plech neoprel o vnútorný- octavia tam má priečku a vystriekal by som to preventívne Resistinom ML ako tu niekto písal predomnou... možno by sa to dalo vytlačiť aspoň zvnútra prahu akurát tam chýba nejaký pevný bod najskôr až niekde pri nosníku alebo podbehu a je to malý vstupný otvor.... takže sa radšej hne´d priznať ako potom zo seba robiť debila....
tak ako ja som onehdy na rodinnej felde pozeral a z bieleho nárazníku začal opadávať lak a vuala pod ním bordová metalíza....asi v škodovke mali čo iné na práci aby jeden nárazník striekali 2 x či ? Samozrejme doma nikto nič .....

P.S. to auto je biele či strieborné?
kozmert
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 29.11.2008 12:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kozmert »

Na niektorých modeloch áut sú také zaslepky v dole v priestore kolesa cez ktoré sa dostaneš do podbehu. Ak to tam máš je reálna možnosť ten podbeh vyrovnať bez brúsenia,prepalovania a gitovaciek. PDR technológiou sa zaoberám 7- mím rokom a aj takéto veci sa dajú opraviť samozrejme pri podbehoch záleží od konkrétneho modelu auta a jeho konštrukcie. Rozhodne by so to ale skúsil a neriešil to hneď tým prepalovanim antikoru v dutine podbehu. PDR nieje len o lepení je to kombinácia rôznych metód ktorými sa dajú dosiahnuť neskutočné výsledky. A dokonca aj natiahnutý plech sa dá dostať do 100,℅ pôvodného stavu bez akýchkoľvek následkov jediná podmienka je pri tom mať dobrý prístup zo spodu preliaciny.
misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

Mne sa to celkom paci. Ma to taky aerodynamicko-sportovy look.
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

kozmert napísal:Na niektorých modeloch áut sú také zaslepky v dole v priestore kolesa cez ktoré sa dostaneš do podbehu. Ak to tam máš je reálna možnosť ten podbeh vyrovnať bez brúsenia,prepalovania a gitovaciek. PDR technológiou sa zaoberám 7- mím rokom a aj takéto veci sa dajú opraviť samozrejme pri podbehoch záleží od konkrétneho modelu auta a jeho konštrukcie. Rozhodne by so to ale skúsil a neriešil to hneď tým prepalovanim antikoru v dutine podbehu. PDR nieje len o lepení je to kombinácia rôznych metód ktorými sa dajú dosiahnuť neskutočné výsledky. A dokonca aj natiahnutý plech sa dá dostať do 100,℅ pôvodného stavu bez akýchkoľvek následkov jediná podmienka je pri tom mať dobrý prístup zo spodu preliaciny.
Natiahnuty plech dostat do povodneho stavu? Waw gratulujem ale dodnes za nie 7 ale 20 rokov klampiarciny som to este nevidel ani ked zhodim predny blatnik a budem mam dokonaly pristup a nie to este cez kadejake škáry alebo otvory. Ked ja napriklad plech na aute 0.8mm a natiahne sa poskodenim to znamena ze je niekde 0.6mm ako sa da dosiahnut aby mal zas 0.8mm?
kozmert
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 29.11.2008 12:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kozmert »

Áno je to možné, nie tak často ale stretávam sa z tým a dá sa to.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Dá sa a často sa robí na miestach kde je výduť,ktorá sa prevaľuje dnu alebo von.Vtedy sa napr použije u Airpullera medená elektróda a systémom bodových ohrevov sa pekne plech vyšponuje.Je to veľmi stará technológia ktorú poznali už starý majstri pred 50 rokmi.
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

to sa samozrejme da, ale nie ako bolo napisane do 100% povodneho stavu a bez nasledkov. Vzdy je na tom mieste vidiet ze to bolo opravovane a musi sa to tmelit a lakovat. Bez toho to nejde
kozmert
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 29.11.2008 12:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kozmert »

Technológia PDR je hlavne o tom aby sa nepoškodil pôvodný lak tobôž nie žiadne gitovačky,brúsenie a lakovanie. To znamená že ak mám preliačeninu ktorá pri procese opravy začala ,,lúpať" t.j plech sa natiahol a zostáva iba kopci, alebo padne znova dolu. Aj takýto stav je možné opraviť a poškodené miesto dostať do 100% pôvodného stavu. Po oprave je plech pevný rovný a bez známok poškodenia. Doba opravy je cca 40min až 1H. Praktizujem to bežne už niekolko rokov.Podmienka je aby bol pôvodný lak resp.kvalitný a auto by tiež nemalo byť velmi staré. Nemienim tu nikoho krvopotne presviečať jednoducho to takto je.
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

evidentne sa nerozumieme. Skusim este raz. Nemam na mysli klasicku priehlbinu prevaleny plech ale take silnejsie poskodenie kde vacsim tlakom dojde aj k natiahnutiu plechu cize na urcitych miestach nema 0.8 mm ale dajme tomu 0.6mm. Ako keby 20cm pas plechu natiahnem niecim na 21cm tak ako sa da nazad napravit na 20cm? Podla mna taketo poskodenia na aute sa daju sice opravit ale bez lakovacky neexist
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

taketo nieco mam na mysli , toto nikdy nikto v zivote neda do povodneho stavu ziadnou technologiou aby to nebolo vidiet http://inzeraty.sme.sk/content/_data/i/ ... iginal.jpg
kozmert
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 29.11.2008 12:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kozmert »

Pochopil som čo tu vysvetluješ samozrejme ak máš takúto ryhu naviše zodratú je to treba lakovať tak či tak to je jasné. Keď ale maš na aute niečo čo nieje zodraté (preliačenina) a samozrejme je to tak velké že sa natiahol plech tak to sa dá.

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 40 neregistrovaných