Mrznú mi trubky od klímy

Diskusia ohľadne vozidiel značky Honda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

To máš ťažké ak je diagnostika španielska dedina,pritom často až rozum zastavuje aké údaje poskytuje.Teplota výparníka alebo akákoľvek iná býva štandardný údaj diagnistiky.Určite že rôzne značky aut majú diagnostiky vypracované na rôznej úrovni kvality,ale aj ľudia sme rôzný,ale údajov je často tak šialené množstvo že je čo robiť,ale každopádne už ostáva iba ľudský faktor...vieš čítať (a rozumieť)alebo nie.


[img]https://s31.postimg.org/qgvisulx3/climatronic_detail.png[/img]
[img]https://s32.postimg.org/j73kenw7l/climatronic_detail.png[/img]

Logicky treba vedieť aj čo na obrazovke nie je...

Není-li snímač teploty vzduchu ve výstupu výparníku -G263- správně namontován nebo dodává-li příliš vysoké hodnoty teploty, může výparník zamrznout (ovládací a zobrazovací jednotka řídicí jednotka Climatronic -J255- vychází z předpokladu, že s ohledem na změřenou hodnotu není dosaženo požadované teploty výparníku).

Měří-li snímač teploty vzduchu ve výstupu výparníku -G263- po delší dobu teplotu nižší než 2 °C, vypne ovládací a zobrazovací jednotka řídicí jednotka Climatronic -J255- kompresor.

No proste treba vidieť a vedieť,nie mazať pamäť závad,vymazaním pamäte sa nič neopraví.

Ak niekde chyba a to hneď kolosálna je,že dnes sa každý se..e do všetkého a domrví všetko čo sa dá
MilankoDCA
Príspevky: 134
Dátum registrácie: 16.04.2008 15:35
Bydlisko: okolo TN
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa MilankoDCA »

Myslim si ze problem namrzania trubiek je popisany hned v prvej vete zadavatela problemu. Je to sucasne aj jadro problemu z poslednej mudro napisanej vety mhlavateho z prispevku nado mnou, a to tato veta: Momentálne fungujem tak, že pred jazdou namiesto relé spojím drôtom a po príchode do cieľovej stanice drôt vyberiem a vypnem motor.

Nechcem vestit zo sklenenej gule co vsetko sa na auta uz robilo, tento klimakompresor vsak asi neriadi RJ klimatroniku z nejakeho problemu ktory detekuje a nikto sa na toeste riadne nepozeral cez diagnostiku. Tym dratom uzivatel asi natvrdo spaja rele spojky kompresora a ten tlaci do bezvedomia. Ak zacne namrzat vyparnik klimatizacie tak senzor ktory zisti moc nizku teplotu nedokaze vypnut kompresor aby tento prestal tlacit. Toto pokracuje az do doby, nez vsetko zamrzne.
Mylim sa?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nemýliš sa.Strašné na celom je že už každých 10 cm je všade nejaké čidlo ktoré logicky dáva šancu dobre diagnostikovať každý stav,pohyb,teplotu,tlak.....a všetko platné tolko ako kniha v cigánskej osade.
megosvk
Príspevky: 149
Dátum registrácie: 04.06.2014 20:08
Bydlisko: Poprad
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa megosvk »

Po sto rokoch tu síce píšem, lebo som úplne zabudol, že som toto riešil... čaro bolo v tom, že kvoli chybnému relé a spojeniu pomoco drôtov nedochádzalo k cyklyckému vypínaniu a zapínaniu klímy, ale išla furt. To mi spôsobilo zamrznutie vedenia, a prasknutie kondenzátora, ktorý idem na jar meniť. Bez relé je to nahovno. Nie je to to isté- relé a drôt...

Návrat na "Honda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní