Hyundai 2,7i - straca sa mi voda
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 90
- Dátum registrácie: 23.06.2013 15:44 Zdieľať na Facebook
Hyundai 2,7i - straca sa mi voda
Zdravim, straca sa mi nemrznuca zmes z expanznej nadobky, a to tak ze po doliati na max je po par dnoch pod minimom.
Pod autom je sucho. Olej na dipsticku ma zdravu farbu a ani na viecku ziadne znamky zeby voda sla do oleja.
Za autom ziadny biely kudol, povedal by som ze tak v norme, ale povedal by som ze z vyfuku pri zapnutom motore obcas nejaka 1 kvapka kvapne.
Sviecky menene v ramci intervalu cca pred dvoma mesiacmi, na starych ziadne podozrive reziduum, az som bol prekvapeny v akom dobrom stave boli.
Je to hyundaiovsky 2.7 benzinovy motor V6 Delta.
Kde sa ta voda moze stracat?
Pod autom je sucho. Olej na dipsticku ma zdravu farbu a ani na viecku ziadne znamky zeby voda sla do oleja.
Za autom ziadny biely kudol, povedal by som ze tak v norme, ale povedal by som ze z vyfuku pri zapnutom motore obcas nejaka 1 kvapka kvapne.
Sviecky menene v ramci intervalu cca pred dvoma mesiacmi, na starych ziadne podozrive reziduum, az som bol prekvapeny v akom dobrom stave boli.
Je to hyundaiovsky 2.7 benzinovy motor V6 Delta.
Kde sa ta voda moze stracat?
-
- Príspevky: 3690
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
Podľa toho čo popisuješ to bude najpravdepodobnejšie drobná prasklinka na chladiči, kde sa stačí unikajúca kvapalina odpariť.
To s tou sem-tam kvapkou z výfuku, to hádam nemyslíš vážne v spojitosti s únikom chladiacej kvapaliny.
To je bežný jav u každého motora, že prirodzená vlhkosť vo výfukových splodinách skondenzuje na chladnejších stenách výfukového potrubia.
To s tou sem-tam kvapkou z výfuku, to hádam nemyslíš vážne v spojitosti s únikom chladiacej kvapaliny.
To je bežný jav u každého motora, že prirodzená vlhkosť vo výfukových splodinách skondenzuje na chladnejších stenách výfukového potrubia.
-
- Príspevky: 90
- Dátum registrácie: 23.06.2013 15:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3690
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
Ja mám momentálne podobný problém.
Pred polrokom do mňa spredu nacúval autobus, zdalo sa že sa nič závažné nestalo, ale pred 3 mesiacmi mi prvý raz zasvietila kontrolka chlad.kvapaliny. Až po opakovanom hľadaní a na zdviháku pri bežiacom motore som ten únik objavil.
Ale zase netvrdím, že to musí stopercentne byť len toto. Podľa popísaných symptómov sa to však javí pravdepodobné.
Pred polrokom do mňa spredu nacúval autobus, zdalo sa že sa nič závažné nestalo, ale pred 3 mesiacmi mi prvý raz zasvietila kontrolka chlad.kvapaliny. Až po opakovanom hľadaní a na zdviháku pri bežiacom motore som ten únik objavil.
Ale zase netvrdím, že to musí stopercentne byť len toto. Podľa popísaných symptómov sa to však javí pravdepodobné.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nedávaj utesňovať,je to najhoršie rozhodnutie zo zlých.Je to síce problém a niekedy ozaj kumšt objaviť nepatrnú netesnosť kdesi na spoji hadíc ak je všetko zapraté a neprístupné.Neľutuj dať pár e.- mechanikovi,ten dobre vie ako kde akým spôsobom hľadať to čo možno nikdy nenájdeš.Netesnosť v hadicovom spoji prezradí iba farebná soľ z odparenej nemrznučky,kvapka tam možno nikdy nevisí,je iba často problém a treba rozobrať (odobrať)kopec dielov aby sa veci odkryli,v tom jedinom je ten problém.Ty si systém sám nenatlakuješ mimo jazdy,ale mechanik s tým problém mať nebude,on to urobí bez teplého motora a tá kvapka sa kdesi určite objaví.Navyše overí tlaky na expanznom víčku,lebo ten vie byť tiež pekný prevít
-
- Príspevky: 90
- Dátum registrácie: 23.06.2013 15:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 39
- Dátum registrácie: 06.10.2015 20:30 Zdieľať na Facebook
Čau, podarilo sa ti nakoniec vyriešiť problém?
Ja mám teraz presne toto, ale na Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi. Každých 300 - 500km dolejem cca 2 dcl. Žiadny biely dym, ani voda v oleji, teplota v norme, v expanzke tiež nič podozrivé, v motorovom priestore sucho. Jediný rozdiel je v tom, že v systéme je veľký tlak. Tak mám podozrenie na prasknutú hlavu. Predošlý majiteľ dal vymeniť tesnenie pod hlavou, ale problém sa nevyriešil. Zatiaľ som takto s malým dolievaním najazdil 10 tis. km, včera sa mi ale prvýkrát prehrial motor. Je to teda znak prasknutej hlavy?
Ja mám teraz presne toto, ale na Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi. Každých 300 - 500km dolejem cca 2 dcl. Žiadny biely dym, ani voda v oleji, teplota v norme, v expanzke tiež nič podozrivé, v motorovom priestore sucho. Jediný rozdiel je v tom, že v systéme je veľký tlak. Tak mám podozrenie na prasknutú hlavu. Predošlý majiteľ dal vymeniť tesnenie pod hlavou, ale problém sa nevyriešil. Zatiaľ som takto s malým dolievaním najazdil 10 tis. km, včera sa mi ale prvýkrát prehrial motor. Je to teda znak prasknutej hlavy?
-
- Príspevky: 39
- Dátum registrácie: 06.10.2015 20:30 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní