Honda Civic 1.6 vtec 81kw - kompresny tlak

Diskusia ohľadne vozidiel značky Honda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

luky11111
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 28.08.2012 18:08
Zdieľať na Facebook

Honda Civic 1.6 vtec 81kw - kompresny tlak

Príspevok od používateľa luky11111 »

Zdravím chcel by som sa opítat pre zaujmavost aky kompresny tlak by som mal namerat na každom valci v baroch dakujem.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Dôležitejší je rozdiel medzi kompresiami,na to aby to slušne chodilo stačí v pohode 10 barov.Samotná absolutná hodnota nezohráva až takú rolu ako rozdiel v hodnotách
luky11111
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 28.08.2012 18:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa luky11111 »

Ano viem len som chcel vediet ze kolko by som mal namerat barov na kazdom valci niekde som cital ze by mal mat 14 ak je motor v poriadku
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ak dá niekto podobnú otázku nepredpokladáš že mu hrozia 14 barové kompresie a pýta sa z nudy. Ale ak by boli 14 tak super
aristoteles
Príspevky: 779
Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa aristoteles »

Mhlavaty:preco je dolezitejsi ten rozdiel medzi valcami?
Je mozne, ze vysledok merania ovplyvnia aj nejake ime faktory, napr. treba otvorit skrtiacu klapku?
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

Jak ze preco ? Aby nechcel vyskocit z koze ne ? Mal som motor 12+ tri a jeden valec prefukoval ventil navolno lol ulomok si spravil drazku v stene a ked sa premeralo cely blok bol na opravu suchymi vlozkami aj tie "dobre" , na vybrus nevyslo materialu lol
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
aristoteles
Príspevky: 779
Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa aristoteles »

Ak tomu rozumiem spravne, kvoli nahodnej poruche v jednom z valcov..?
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

ked je velmi nerovnomerny tlak, tak aj ide kockato, lebo neni vyvazeny v zmysle rovnakeho prispevku k uhlovemu zrychleniu kluky, ma rozne vykony na valec :41c2:, proste bude skakat jak zduta koza

ked je rovnomerne obehany, tak proste len je dychavicny :d :D
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Je to merítko toho,či motor ku dnešnému dňu prešiel bežným opotrebením keď už síce hodnoty klesajú,ale opotrebenie je rovnomerné a teda je nulový predpoklad vady,zlomený krúžok,netesný ventil a pod. proste dobre pracujúci motor ktorý už má čo to za sebou
aristoteles
Príspevky: 779
Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa aristoteles »

Dakujem mhlavatemu aj bajovi za odpoved.
Este by ma zaujimalo, ci sa meraju tlaky vo valci pri zavretej , alebo otvorenej skrticavej klapke a ci to je velky rozdiel.
Sorry, ze som sa votrel do temy.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Vždy pri naplno otvorenej
sbf
Príspevky: 1356
Dátum registrácie: 06.02.2009 10:05
Bydlisko: TN
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sbf »

snad jedina nepresnost co sa ti moze vyskytnut je ked mas lacny merak s pryzovou koncovkou a musis ho jednou rukou pevne tlacit a druhou tocit motor (treba spinac na starter). Ked len trosku povolis mas od veci meranie. motor musi byt teply.
Napísať odpoveď

Návrat na "Honda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní