Jeep Grand Cherokee ZJ

Diskusia ohľadne vozidiel značky Jeep

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

horal1
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 02.10.2016 16:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa horal1 »

asi myslis visco spojku nie??? o tom som cital, to zas neni polozka co by ma zlozila na kolena. mozno si mal smolu na zly kus, ale beriem tvoje postrehy v uvahu
pepo64
Príspevky: 1034
Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pepo64 »

Áno myslím visco spojku,a zase nie je problém ju kúpiť a vymeniť problém je skôr v tom že niekto s tým možno jazdil,a niekoľko krát prehrial-prevaril motor,skrivila sa hlava,polepil to Janko z hornej dolnej za 30euro s toho tesnenie stálo 20 a silikón 2eurá a teraz to treba rýchlo predať ....Ja netvrdím že sú to zlé autá aj vozenie je super pokiaľ to ide,len pri tak starom aute by som uprednostnil Pajero (aj napriek tej hrdzi)Lebo súčiastok a ľudí čo sa Ti do opravy Pajera pustia aj niečo o nich vedia je xy-krát viac ako pri jepe.A ešte jeden postreh ktorý ma úplne presvedčil aby som to predal,bol to úplne minimálny brzdný účinok dole kopcom aj na redukcii a prevodovka v polohe keď radila iba jedničku,stále musíš stúpať na brzdu aj pri prázdnom aute.Do pajera alebo na vlečku hodíš meter dreva,dáš redukovanú jedničku a dole dosť prudkým kopcom sa brzdy ani nedotkneš.
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Vobec neviem ako sú na tom Jeepy no Japonci rad radom hnijú ako hrušky a keď to kúpiš, tak minimálne to treba komplet vyvariť a rám je niekedy v stave na vyhodenie alebo na 200kg záplat. Diesle z obdobia do cca r.v. 2003 dýchavičné, benzíny celkom uživiteľné. ND hodne drahé. Ja som pred 10r. volil angličana. Oproti Japoncovi minimum až žiadna korózia (po r.v. 99), spolahlivosť diskutabilná, no ja sa za 10r. nemožem sťažovať a to jazdím vačšinou mimo cesty, pohodlie na galaxiu vzdialené od japonca z toho obdobia a ceny ND? za facku v porovnaní s inými. Porovnaj www.litep4x4.cz, alebo http://land-rover.eliott.in/ Benzíny 4 alebo 4,6l no len v Disco (je ich ako šafranu) alebo P38. ALE!! pred kúpou si treba veľa naštudovať a po kúpe spraviť preventívne zásahy a servis aby si vylúčil typické neduhy. Potom to už jazdí a jazdí. Na druhej strane Jeep V8 má svoje + no nedokážem posúdiť prevádzkové náklady v zmysle servis, ND, spolahlivosť..
juriken
Príspevky: 31
Dátum registrácie: 23.01.2013 15:37
Zdieľať na Facebook

Grand cherokee

Príspevok od používateľa juriken »

pepo64 napísal:
alexthegr8 napísal:Ešte jedna vec. Pozor na náhradné diely, keď som mal cherokeeho a potom tento grand tak všetky diely boli len originál
Presne väčšinou sú iba origo diely+predražený origo olej Mopar,na tom fóre som bol zaregistrovaný aj ja,vieš všetci tam vychvaľovali len Jeepy ale schválne choď na to fórum a uvidíš že každému sa stále niečo sype,sú tam aj odborníci ako Palo cherokee s Kotrčinej Lúčky alebo tuším Andrej z BA,takže záleží odkiaľ si a či budeš ochotný s každou prkotinou bežať do ZA,a zabudni že Ti to urobia alebo predajú diely za hubičku.Ak to budeš na koniec aj kupovať choď do terénu a riadne to prevetraj,skús sa rozbiehať pri plnom rajde a dávaj pozor či neblokuje nešponuje kolesá,či nie je po smrti spojka v chladiacej vrtuli,v prípade týchto áut nie je problém ani tak motor ako skôr automatická prevodovka ktorá má na 99,7% toho za sebou až až.Nepočúvaj ani reči o nesmrteľnosti :d :D je to somarina,posrať sa toho môže veľmi veľa.Ako som písal ja som toto auto mal a bol to najväčší omyl môjho života.

Sam som mal tú čest vlastnit grand cherokee 4,7V8 R.V 2002 v čiernej metalíze.Pocit pri vození ako v tanku a zvuk mi dodával dalších pocitových 200koní :4090: lenže ako už bolo písané- auto sa mi kazilo,kazilo,kazilo a bolo viac v servise-ako na ceste..a k tej spotrebe-jar,rozblatená lúka so zbytkami snehu+19r vodič-60l nádrž som minul na 70km!!..a pri veelmi jemnej jazde mimo mesta to papalo 14-15l /100 km...mali sme to s plynom ale aj tak sa to nedalo uživit...napr. menili sme brzdové valčeky a cena jedného?? 89€!!! a o iných dieloch ani nevravým..najazdili sme za 2 roky 50000km a servis stál 6000€ mimo mneu a ceny plynu(vtedy stal 0,37€/l)..takže ja by som ameriku už nechcel..
horal1
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 02.10.2016 16:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa horal1 »

Acon: no presne ta p38 je nieco co hladam! velke a benzinovy motor, no je tu presne ten isty problem co u wagon pajero, ponuka mizerna..... tu v ponuke je asi 1 kus co vidim. Inak som dost prekvapeny ze skor najdem benzinoveho Jeepa ako Pajero. Ak by som sa chcel opytat nieco ohladom RR, mozem ti napisat SS??
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

dodik13 napísal:Pajera su spolahlive ale diely-Nove stoja majland ale zase predavaju sa kopec rozobratych na diely z anglicka za facku :2f93: Pajero 3liter- 130kw s manualom som mal a zralo okolo 10az 12 priemer ale spojka je poddimenzovana,ze treba preoblozit lamelu a MR Hlavaty az taky terenak to zase nie je-zvladne to vela+ ma to aj v serii zadnu uzavierku ale pozname aj lepsie terenaky co na kostolnu vezu nevyjdu ale v blate su lepsie a s automatom je to lenive+ na SK su uz vsetky skoro pohnite ak pajeroII v benzine tak 3,5 s automatom to uz ide ale spotreba 17l som mal ale tazko sa zhanaju . Mas maly rozpocet,ze skus pozrie este pajeroII-diezlove 2,8td to je nenarocne na udrzbu alebo priplat a zozen lepsi kus pajraIII-3,2did ale tie su nachylnejsie na poruchy. Ten landcruser100 by bol idealny ale to uz zacina na cenovke 13 000ecok :4012:
Netreba preskočiť cez koňa.Samozrejme že ak napíšem že Ferrari je rýchle,niekto napíše že Veyron je rýchlejší,ak napíšem Veyron tak napíše Pagani atd. Snáď sa ale zhodneme že to Pajero stačí každému pre potreby aké môže priniesť život,nie bujačenie v súťažení kto to viac zas..rie nv nejakých bažinách.Ten motor v pohode vystačí všetkému
Ano je problém nájsť nezhnitý,ale aj to sa dá,aj keď nie zo dňa na deň,ale ak si to zoberiem do hlavy,garantovane ho nájdem
Žiaľ ten čo som robil na predaj nie je,veď ho predať by aj bola pekná volovina,je to ešte poctivý a celkom jednoduchý stroj.Bol kupovaný za smiešne peniaze a ja som sa vtedy na priateľa dosť hneval,celkom dlho ma to Pajero zamestnávalo.Ale dnes keď vidím tie srágory čo sa na čosi hrajú,tak mu začínam dávať za pravdu.
aristoteles
Príspevky: 778
Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa aristoteles »

Ja by som ten jeep nezatracoval. Mimochodom, casto su bez korozie.
A musi byt benzin? Ta 2.5td mozno v tom jeepe idealny nieje, ale na bezne pouzivanie je podla mna ok. Hlavne, ak sa dlhodobo nepouziva v tazkom terene...
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

horal1 napísal:Acon: no presne ta p38 je nieco co hladam! velke a benzinovy motor, no je tu presne ten isty problem co u wagon pajero, ponuka mizerna..... tu v ponuke je asi 1 kus co vidim. Inak som dost prekvapeny ze skor najdem benzinoveho Jeepa ako Pajero. Ak by som sa chcel opytat nieco ohladom RR, mozem ti napisat SS??
Tu na SK dobrý kus nenájdeš. A ak, tak rakvu na peniaze. Ja ak by som kupoval tak toto http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =4&t=24788 Motor robil on. Ten človek pozná LR snáď lepšie ako samotný konštruktér ;-) Alebo kúp vonku Disco2 V8 aj s LPG. Ale kludne píš
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

To k Pepo64- aj na pajere s automatickou prevodovkou s benzinovym motorom ked das redukovanu 1 a zapnes zadnu uzavierku tak sa dole kopcom tiez rozbehnes ak nebudes brzdit brzdou :38eb: Na manuale uz nie das 1 a mozes vystupit vedla auta a auto bude dole kopcom ist vedla teba :300f: K veducemu Hlavatemu -ten priklad som dal preto lebo som mal pajera aj s 3litrom aj s 3,5litrom ,ze ked kupovat tak rovno s 3,5litrom aby bol dotycny v obraze+ aj na pajere 2,8td a 3,5benzin su diferencialy aj kardane silnejsie oproti 2,5td a 3litru benzin. A k Aconovi diely na pajero sa daju teraz pozhanat tak lacno ako na diskoteku-je tu kopec aut z anglicka rozobratych . Inak ten range aj mna niekedy pritahoval ale poznam tipka co ho mal a ten benzin sa lubil prehrievat ked dostaval do drzky a 8valec az tak netahal ako by to od osemvalca clovek cakal -to uz landcruser isiel lepsie s osemvalcom + elektronika na tom rangerovi rada strajkovala,ze pohodlne ale urcite nie az take spolahlive :d :D No ale kazde auto ma svoje muchy :zg282: Aj defender bol z vonku zaujimavy ale ked som vyskusal jeho dychavicne motory + nizke pneumatiky a slabe seriove diferencialy tak to bola bieda a dorazila ma hlinikova podlaha v kufri v jednom kuse-kde bola zhrdzavena na salat-co by som nepovedal lebo hlinikova lol
cervinka
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 17.01.2009 21:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cervinka »

Možno sa môj názor nebude páčiť každému. Chcem len povedať, že som mal Touareg I a nestratil sa ani na ceste a ani v teréne. Dobré motory diesel aj benzín - môžeš si vybrať( pozor nie 5,0 V 10 ). V základe má redukciu a zadnú uzávierku, lepšie verzie majú aj medzinápravovú uzávierku. Ak mu dáš drapáky, tak prejde aj náročným terénom. Nie je to najlepší teréniak, ale nestratí sa. Široká ponuka vozidiel, dobrá dostupnosť náhradných dielov, nových aj použitých, je z čoho vyberať, len je to možno mierne nad stanovený rozpočet.Pre tvoje potreby je potreba hľadať mechanický podvozok a manuálnu prevodovku. Oblúkom sa vyhni vzduchovému podvozku, lebo to pri tvojom rozpočte smrdí problémami a náročnými opravami.
horal1
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 02.10.2016 16:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa horal1 »

cervinka: take auto je skoda do lesa znicit.... to je jak brat x5 do lesa... mozno ze aj toho RR je skoda, ale ten uz je predsa len starsi.

CHlapi, dakujem Vam vsetkím za postrehy a rady!! Spravil som si aky, taky obraz, tak hadam dobre vyberiem. Ale kludne piste aj dalej, Kazdy dalsi prispevok pomoze.
aristoteles
Príspevky: 778
Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa aristoteles »

S kazdym dalsim prispevkom budes akurat viac zmateny:-)
horal1
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 02.10.2016 16:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa horal1 »

aristoteles: ale hadam nie, o tom je diskusia nie?? vypocut si co najviac nazorov
aristoteles
Príspevky: 778
Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa aristoteles »

Ale ano... Je informacna doba:-)
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

cervinka napísal:... že som mal Touareg I ... V základe má redukciu a zadnú uzávierku, lepšie verzie majú aj medzinápravovú uzávierku. ....
Tu niečo nesedí. Načo je zadná uzávierka ak nie je medzinápravová? Logicky sa prvá zapína medzináprava a keď nestačí, tak zadná uzávierka. Ak je problém taký, že potrebujem uzávierku, tak zadná mi je naprd, lebo aj tak stále stojím.

Návrat na "Jeep Fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných