Chevrolet orlando& citroen c4grant picaso??? Kupa!
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Mam ORLANDO benzin-plyn , mam tu aj temu :
chevrolet-orlando-z-8-z6-v-t49069.html
možes si prečitať....
Inak používam ORLANDO denne 3 a pol roka a všetkých 7 miest bolo obsadených asi 2x o)))
6 miest to ano , pripada viac do uvahy,
lebo CHCEM voziť rezervu plnohodnotné koleso
na LPG som najazdil skoro 80 000 km a dobre
motor ešte neklakol aj vole ventilov su viac-menej OK
dynamika je trochu slabšia oproti dieslu v nižších rychlostiach, motor treba viac točiť
ale nad 100 km/h atmosfericky benzin v 4000 r.p.m ziskava miernu prevahu
smozrejme,že LPG prospieva vykonu,lepšie ide ako na benzin
Variabilita priestoru O.K. (delene sedačky v druhom rade) aj miesta je dosť
Oproti Citroenu je pristrojovka normalna , nie tak cocotsky riešená ako ma Citroen a aj ten digitalny rychlomer by som nechcel ani zadarmo
Ta pristrojovka by ma uplne odradila od použivania toho auta
ak by som jazdil na benzin volim FORD C-max alebo S-max
Jednoducho ORLANDO je riešenie take ,že z nudze cnost
ale ja si nesťažujem
za 3 a pol roka použivania len naklady na palivo + spotrebak
brzdne doštičky, zap.sviečky, filtre a vymeny oleja
+ 1 gufero polosi vymenené
čo si myslím vobec nie je zle na takmer 100 000 km najazdených
chevrolet-orlando-z-8-z6-v-t49069.html
možes si prečitať....
Inak používam ORLANDO denne 3 a pol roka a všetkých 7 miest bolo obsadených asi 2x o)))
6 miest to ano , pripada viac do uvahy,
lebo CHCEM voziť rezervu plnohodnotné koleso
na LPG som najazdil skoro 80 000 km a dobre
motor ešte neklakol aj vole ventilov su viac-menej OK
dynamika je trochu slabšia oproti dieslu v nižších rychlostiach, motor treba viac točiť
ale nad 100 km/h atmosfericky benzin v 4000 r.p.m ziskava miernu prevahu
smozrejme,že LPG prospieva vykonu,lepšie ide ako na benzin
Variabilita priestoru O.K. (delene sedačky v druhom rade) aj miesta je dosť
Oproti Citroenu je pristrojovka normalna , nie tak cocotsky riešená ako ma Citroen a aj ten digitalny rychlomer by som nechcel ani zadarmo
Ta pristrojovka by ma uplne odradila od použivania toho auta
ak by som jazdil na benzin volim FORD C-max alebo S-max
Jednoducho ORLANDO je riešenie take ,že z nudze cnost
ale ja si nesťažujem
za 3 a pol roka použivania len naklady na palivo + spotrebak
brzdne doštičky, zap.sviečky, filtre a vymeny oleja
+ 1 gufero polosi vymenené
čo si myslím vobec nie je zle na takmer 100 000 km najazdených
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
To,že LEGALNA prestavba na LPG , je draha ,
na tom je príčina LEGISLATIVA a DPH.
Nič viac k tomu neviem dodať viacej,
no je vyhodnejšie kupiť zachovaly kusok a dat ho prestavat na LPG , kde dodavateľ montaže GARANTUJE odborne nastavenie a servis
ako kupit jazdenku s už namontovaným systemom a najazdenými hafo km , min 200 000 a roznymi chybami
na tom je príčina LEGISLATIVA a DPH.
Nič viac k tomu neviem dodať viacej,
no je vyhodnejšie kupiť zachovaly kusok a dat ho prestavat na LPG , kde dodavateľ montaže GARANTUJE odborne nastavenie a servis
ako kupit jazdenku s už namontovaným systemom a najazdenými hafo km , min 200 000 a roznymi chybami
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Inak je stara znama vec,že kto CHCE ŠETRIŤ musí najprv. niečo investovať, resp. preinvestovať tisice aby sa mu to vratilo v stovkach a desiatkach
ina možnost je tankovať vždy za 20 € ,potom je všetko jedno
a vobec nie je podstatná nejaka matematika šetrenia
jednoducho je určené, že system LPG stoji od 800 do 1400 € podla typu motora
a tak to je,
iba ak by sme mohli UKRADNUŤ ,
cele auto už s LPG
alebo samotne komponenty systemu
potom by to bolo naozaj lacné....
ina možnost je tankovať vždy za 20 € ,potom je všetko jedno
a vobec nie je podstatná nejaka matematika šetrenia
jednoducho je určené, že system LPG stoji od 800 do 1400 € podla typu motora
a tak to je,
iba ak by sme mohli UKRADNUŤ ,
cele auto už s LPG
alebo samotne komponenty systemu
potom by to bolo naozaj lacné....
-
- Príspevky: 4903
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4903
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Ano, kontrolujem volu ventilov,autolaik napísal:Laco ako casto/km kontrolujes/nastavujes volu ventilov? Co som cital fora tak je to dost casta chyba 1,8 motorov
v téme citovanej vyššie to je uvedené,
1.8 je 16 ventil , vole sacich a vyfukovych ventilov sú okolo 0,2 aj sacich aj vyfukovych, neviem prečo to tak je
mechanici hovoria ,že na saci 0,2 je O.K.
no na výfukový je to malo...
Posledne som kontoroloval vole ventilov asi pred polrokom
akurat na jednom valci sa vyskytli vole tesne pod 0,20
konkretne 0,18 (!)
sledujem to, dalsia kontrola bude okolo 110 000 km,
teraz je 99 000
ak by sa vola na niektorom ventile ZMENŠILA pod 0,15
budem musiet motor dat robit
princip je ten,že ten motor nema hydroštely ani žiadne mechanicke nastavovanie,ale celý ventil je ovládaný cez presne kalibrovanú tyčku, ktorá je kalibrovaná po 0,05 mm tuším a na jej vymenu je potrebné dať vačkovku dole
teda spojim to s ukonom vymeny rozvod.remena ktorý planujem dat vymenit okolo 120 000 km,
limit je 150 000 km
planujem do dat robit asi do autorizaku Opel-Chevrolet
ale NIE na SLOVENSKU
o tom som rozhodnutý,že na Slovensku určite NIE
bud zaveziem auto do HU alebo do PL do nejakeho servisu vo velkom meste
vzdialenost pre mna nerozhoduje,len aby to bolo kvalitne urobené
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 24.04.2015 16:56 Zdieľať na Facebook
suhlas
ani nie stastie,skor treba vediet kde pozerat.. nech si hovori kto chce co chce, v bazarach toho je cim dalej tym viacautolaik napísal:ale kupit jazdenku orlando s dobrym lpg a motorom...to je naozaj stastie. Tie auta sa kupovali na hltanie km
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
V bazaroch je sem-tam nejake Orlando z toho dovodu,že sa situacia ludi zmenila, a myslia si,že nepotrebuju také "veľké" auto,
tiež niektorí predavajú Orlando,kvoli velkej spotrebe,kedže jazdia väčšinou po meste
další dovod je ten,že niektorí to predávaju ZO STRACHU
pokým to má ešte nejakú hodnotu, a tiež si myslia,že nebudú na to nahradne diely,kedže sa Orlando na SK už nedováža,
no vyraba sa ďalej pre "rozvojové" krajiny ako je India a
koniec-koncov aj pre trh Severnej Ameriky kde má Chevrolet všeobecne veľmi silné zastupenie,
takže vobec nie je chyba kupit jazdene Orlando za tu cenu v akej sa teraz predáva
tiež niektorí predavajú Orlando,kvoli velkej spotrebe,kedže jazdia väčšinou po meste
další dovod je ten,že niektorí to predávaju ZO STRACHU
pokým to má ešte nejakú hodnotu, a tiež si myslia,že nebudú na to nahradne diely,kedže sa Orlando na SK už nedováža,
no vyraba sa ďalej pre "rozvojové" krajiny ako je India a
koniec-koncov aj pre trh Severnej Ameriky kde má Chevrolet všeobecne veľmi silné zastupenie,
takže vobec nie je chyba kupit jazdene Orlando za tu cenu v akej sa teraz predáva
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných