Ťažke štarty +biely dym

sekcia na poukázanie problémov s dízlovými autami. čerpadlá, vstreky, dvojhmoty atd..návody a vysvetlenia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

IVAN14
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 18.11.2010 20:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa IVAN14 »

Tak uhol synchro je tak ako som pisal a vsimol som si ze napinacia kladka na remeni je trosku uvolnena(nieje na ryske).

No jasne vstrekovace otvara elektromag. ventil v PD.. Vacka robi skrz toho vrchenho srobu a vahadiel tlak. OK

Zhavice boli vonku znacka BERU tal somich na skusobnu listu a napojil som ich. PRud do nich ide a v rovnoakom case sa nahavia do cervena.

Privod vzduchu vsetko rozobrate, IC vycisteny, parohy tiež, EGR tiež, chcipacia klapka dokonca tiez funguje a nezasekava sa(tym si myslel asi skrtiacu klapku hej?).

Moje nove zistenie je ze po vybrati spätneho termoventilu som nasiel prazdny palivovy filter.
IVAN14
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 18.11.2010 20:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa IVAN14 »

Práve tomuto javu pripisujem ťažké občasné štarty. Či dokáže tá nafta padať do nádrže tak že vyprázdni filter alebo čo. Odpojil som prívod z nádrže a fukol som s celej sily - a nič nepustilo takže OK. Ťahať som už samozrejme neskúšal. Odpojil som vratnu hadicu a fukol som tak isto a nevedel som prefúknuť. Tak som odpojil tu modrú hadicu aj vzadu pod sedačkou a fukol som zase. Šlo to ťažko ale kým som asi neprefúkol z chladiča paliva všetku naftu, potom ako tak to prefuknut slo. Prefukuol som to ak kompresoro aj jednu aj druhu ked boli odpojene. Potom som fukol ustami iba priamo kde sa napája tá modrá hadica do čerpadla a zistil som vec že tlačím proti nádrži. Až začala jemne pukať(pracovať) nadúvať sa. Keď sam už nevládal fúkať tak som tú prírubu uzavrel pod tlakom prstom a otvoril som nádrž. Vyfučal vzduch. Neodvetráva sa nádrž a blbne to?..Mozna nejaky suvis aj s tym filtrom. Kontroloval som ten ventilok z filtra no bol priepustny oboma smermi taže je zlý.. Nad 30°C má púšťať do nádrze a pod 15 zase do filtra ako ohrev.
IVAN14
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 18.11.2010 20:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa IVAN14 »

Rozpojil som a prefukol som aj odvetravanie do nadrze aj ku hrdlu - vsetky 4 cesty. Vymontoval som aj gravitacny ventil aj odvzdusnovaci a oba OK.. Vsetko som poskladal naspät a opat som tlakoval a niekde to uz fucalo po natlakovani takze sa tlaky v nadrzi zrejme vyrovnali. Poskladal som vsetko naspät aj filter aj ten asi zly ventil a zapol som zadne cerpadlo nech to zaleje naftou a 2-3 krat. Vytiahol som ventil vonku a nic. Filter prazdny. Potom som to spustil opät a pri behu cerpadla som vytiahol ten ventil von a vtedy sa to zaplnilo a vyprskla nafta. P´Dalsi start bol uz OK..
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

tazko som sa zamyslel citajuc tuto temu a potreboval by som si ujasnit jednu vec, Ivan si automechanik ?

lebo ked si, tak preco by bol kolega /z vyssej ligy/ povinny nalievat rozum a este takto verejne do tvojej hlavy ? navyse takymto stylom jednania ???

ked nejsi, tak mas bozsku trpezlivost a neobmedzene casove moznosti, keby si miesto vrtania sa v kare, robil svoj biznis poriadne, mal by si dost kreditu si sluzby majstrov zaplatit :41c2:, predpokladam, ze ich vedomosti nepadli bezplatne do ich hlavy, co som si isty, ze jeden, ci druhy by to mali davno hotove...teda ovsem ked im to zrovna vybookovana kapacita dovoli...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
IVAN14
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 18.11.2010 20:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa IVAN14 »

Pozri odpovede na otazky ci biely husty dym je nespalena nafta alebo, ci mi nemôze padat nafta niesu žiadne brutalne know how. Tieto veci riesi barsaky pekar cukrar hocikedy. Chcel som sa na to opytat skusenejsieho. Mam na to svoje odpovede ale chcel som si ich potvrdit nazorom, kto do toho vidi.

Nikto tu nieje povinny pisat nic. Ak ale nic napisat nechce nech mi to napise ze nie v tomto ti neporadim lebo sa tym zivim. Ale na to by tu na fore mohol odpovedat kazdemu. Pochopim to.

Moj styl jednania pochadza z (ne)reakcii /vyzsich lig/. Ako som uz daavno pisal mohol napisat ze mi neporadi a nebudem tvrdo za odpovedou cakat. V nasom okruhu su tak debylny mechanici ze to musim pisat s ypsilonom. Pochopili vsetci preco robim svoje auto sam?.. Pohorieval som u mechanikov 5 rokov a pchal im do pažerakov nenormalne prachy a skusil som ich niekolko, kazdy tvoril nove a nove zavady aby som sa rad vracal ale o tom sloh pisat nebudem.Je to moj problem.

A to ze som prisiel s otazkou/prosbou a nieje mi na to odpovedane to ma uz netrapi. Veril som ze mi mhlavaty, mp3turbo a spol skusenych ludi poradia. Mnohe veci a zlozitejsie sa tu na fore podarilo dostat do zdarneho konca. Preto som veril ze aj ja si tu budem vediet pomoct, pretoze to tu na fore zije trocha lepsie ako na akomkolvek inom fore.

A lakinoooo neviem sice za co mam prvu kartu ale ziadne pravidla som neporusil, a nikoho som neosocoval. A mimochodom prvy od temy si odbocil prave tym cim si porusil pravidla a ked ide o to mal si dostat kartu ty. Ale ako som uz pisal mohol si mi to poslas cez SS a popisali by sme si spolu sukromne a nie zbytocne.Niekto bude mat podobny problem s autom a bude tu citat hovadiny vdaka tebe. Ale je vidiet ze niektorí sú si rovný a iný sú si rovnejší. Verim ze keby si bol policajt das mi pokutu. Nemam rad nadludi.

Bajo moj styl jednania do posledneho vyhrotenia bol bez problemu. Ak si myslis ze nie tak si to vsetko precitaj a kde som sa zle zacal vyjadrovat nakopiruj mi to do SS nech to vidim .. alebo sem nech to vidia vsetci.
A pardon aby som nerobil rovnaku chybu (neodpovedat na podstatne otazky) nie som automechanik.
Naposledy upravil/-a IVAN14 v 28.10.2015 16:14, upravené celkom 1 krát.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

Ivan v pohode, da sa povedat, ze chapem tvoje dovody, lebo je to tu ako je :(, len teda trosku zmen svoj styl jednania, ber to ako dobru radu, to je vsetko co som chcel povedat...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
IVAN14
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 18.11.2010 20:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa IVAN14 »

kazdemu uz odpisem SS nech tu nieje zbytocne vela blbosti. A vazeny moderator - (akykolvek) by mohol tieto voloviny vymazat pre spravnu funkciu tohoto fora.
IVAN14
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 18.11.2010 20:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa IVAN14 »

Rozhodol som sa po čase napísať sem predsa len vyriešenie môjho problému. Vymenil som spätný ventil vo filtri a nepomohlo. Objednal som vsetky veci na vstrekovače tesnenia skrutky matice čapy všetko som urobil na moment presne a od vtedy mi auto štartuje tak ako má. To ze na chvíľu na bielo aj teraz zadymí pripisujem nejakej netesnosti valca ale zatiaľ som však tlaky nemeral tak sa k tomu vyjadriť neviem.

Teším sa z výsledku a z toho ze som si poradil sám.

Ps:2mesiace po vstrekoch som vymenil rozvod a slape všetko perfektne.
zwak
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 07.05.2009 12:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zwak »

Ozivim tuto temu, kedze mam uplne rovnaky problem. Dopatral si sa k niecomu? Vdaka :)

Návrat na "Bežné poruchy dieselových áut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní