Mytus o zleniveni motora

sekcia na poukázanie problémov s dízlovými autami. čerpadlá, vstreky, dvojhmoty atd..návody a vysvetlenia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Starý motorista...bežne sa deje.Stačí pozrieť tému určenú napr ako návod na logovanie ale aj ktorúkoľvek.Treba tolerovať tieto vybočenia,ak už nie pre iné,tak preto že to nie je profesné fórum ale verejné.Je a musí byť jasné že zastreší mnoho typov ľudí a tisícky názorov z ktorých každý má právo na prezentáciu.ALE nesmie siahať na dôstojnosť iného,urážať a pod a nemala by vychádzať zo zlého úmyslu.
Lubo žiaľ stále pretrvávajú akési dedičstvá minulosti a toto je jedna z nich.Nie raz bol systém systém emisných kontrol kritizovaný na českom profesnom fóre FCD.Tu bola problematika presne pomenovaná aj zdôvodnená a vysvetlená ako pochybenie v pochopení vykonávacích predpisov snáď ešte z čias spoločného štátu.Rozdiel je v tom,že náš západný sused má vytvorený orgán zastúpenia a napr informuje profesných partnerov...viď niečo z takejto pošty
Vážení registrovaní čtenáři FCD.eu,

7. 6. 2016 Vydalo novou verzi emisní metodiky, která ruší tu přes půl roku starou. Touto změnou se opět dokořán otevřela vrata pro volný průjezd emisním vrakům zcela jednoduchým trikem, který nenapadne snad jen malé dítě.

http://www.asem.cz/aktuality/10-duvodu- ... tim-nebude

Tento článek píše také o vnímání "emisí z dopravy" laickou veřejností a podnikatelskou skupinou, která přestala vnímat hlavní "kontrolní úlohy" měření emisí, totiž ochrany životního prostředí před obtěžováním pachem, jedovatými výfukovinami a jemnými částicemi, které, když je vozidlo technicky v pořádku, může vypouštět do ovzduší skutečně minimum.

Nová metodika tedy nepřinese kýžené zvýšení účinnosti, ba naopak! Úplným ignorováním úlohy Readiness Code v EOBD protokolu prakticky legalizuje pohyb emisně nevyhovujících vozidel v provozu a vrací stav kontroly vozidel před rok 1995.

Hezký zbytek týdne

Váš FCD team

No a tu je zásadný rozdiel oproti nám,čo si šomreme čosi pod nos ale vcelku kašleme na všetko,a to nie iba v akýchsi emisiách,ale úplne vo všetkom,teda aj veciach týkajúcich sa doslova všetkých ľudí.Motto je...každý za seba

Ak niekto rád číta a určite v tom najde veci na premýšlanie resp ďalšie pátranie
http://www.asem.cz/
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Cico , neuveríš ale túto blbosť som otvoril len preto že som tam videl tvoj príspevok. lol lol lol lol Tak nám zase vitaj medzi nami. :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
tomket11
Príspevky: 558
Dátum registrácie: 18.09.2012 17:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tomket11 »

misoV50 napísal:No mal som nohu na plyne tak, ako to vyzadovala premavka, chcel som ist ustalenou 60tkou do mierneho kopca, nechcel som pridavat. Alebo ak si kupim auto s automatom, tak musim pridavat aj tam, kde nechcem?

Auto nebolo pokazene, je to tak nastavene. Pisal som vtedy o tom, a vsetci majitelia potvrdili, ze bohuzial, je to tak. Bud 1200 ot, alebo potom sport rezim, ktory toci 3600. Ale ja nereklamujem otacky, mne zakaznikovi je jedno, co a ako rychlo sa v aute toci, autobusy tocia 600 a su v pohode. Mne sa nepacia tie hrozne otrasy a dunenie. To je vsetko.
Buď treba dať doprava prevodovku (a radiť si sám)
Alebo zošliapnuť plyn a následne sa vrátiť na tú polohu kde si (automat podradí a mal by držať)
Prípadne mne ešte funguje, že ťuknem po brzde len tak jemne a hneď podradí.
bozi-frodo
Príspevky: 32
Dátum registrácie: 13.02.2012 14:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bozi-frodo »

misoV50 napísal:No mal som nohu na plyne tak, ako to vyzadovala premavka, chcel som ist ustalenou 60tkou do mierneho kopca, nechcel som pridavat. Alebo ak si kupim auto s automatom, tak musim pridavat aj tam, kde nechcem?

Auto nebolo pokazene, je to tak nastavene. Pisal som vtedy o tom, a vsetci majitelia potvrdili, ze bohuzial, je to tak. Bud 1200 ot, alebo potom sport rezim, ktory toci 3600. Ale ja nereklamujem otacky, mne zakaznikovi je jedno, co a ako rychlo sa v aute toci, autobusy tocia 600 a su v pohode. Mne sa nepacia tie hrozne otrasy a dunenie. To je vsetko.
Nazdar, rok som jazdil na NOVOM superbe 2.0tdi 103kw DSG 4X4.... a presne viem o čom hovoríš, katastrofa, všetko duní a ani za nič to nepreradí, treba trošku zošliapnuť plyn a preradí. Ale je to otravné a až mi bolo ľúto toho auta :D
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

je to len kvoli hlupym ludom a VYBORNYM OBCHODNYM ZAUJOM AUTOMOBILIEK.

1) ludia rozhodne vedia ze cim mensie otacky tym mensia spotreba. Keby sa dalo, kreteni by jazdili na 760rpm - aspon ten volnobeh mame na stvorvalcoch okolo 900.
2) automobilka im rada vyhovie. Ze sa pri mikrootackach:
a) zanasa sanie bordelom
b) zanasa EGR bordelom
c) zanasa turbo bordelom vyprodukovanym v spalovani
d) nedokaze regenerovat DPF

totiz automobilke LEN A LEN PRUDKO VYHOVUJE Z OBCHODNEHO HLADISKA. Takze, interierove plasty podlepime pruznou hmotou pretoze inak by po 30.000km rachotalo absolutne vsetko a hajde do vyroby KED UZ SU TI LUDIA NATOLKO SPROSTI... ZE SI TO PRIAMO PYTAJU.

Tak im to splnime. Bezvyhradne a s absolutnym nadsenim.

Mimochodom, vymenne intervaly na olej 30.000km (Opel dokonca testoval 50.000km lenze im to nevyslo a technicky padalo jak hrusky takze sa potom poslusne vratili k 30k km) su zase len to iste. Vyrobcovia dobre vedia ze ten olej NEMA SANCU nieco taketo prezit.

A ?

Zaruka 2 roky / 40.000km, ziadny motor neskape na taketo volaco kvoli olejom.

Zaruka 4 roky / 80.000km, jeden alebo mozno dva motory skapu, statisticky totalne nevyznamne = hajde do toho.

Hura, hura, hura, a budeme to ludom prezentovat ako technologicky pokrok a SETRENIE nakladov. Ze sa jedna o 50eur ktore nehraju ulohu pri novom aute ktore strati 20.000 na hodnote za 4-6 rokov, to uz nepovieme pretoze ludia su natolko blbi ze este aj budu TLIESKAT dlhociznym vymennym intervalom na oleje. Ze si potom musia kupit novy tragacik kazdych 8 rokov a ze im tie masinky nevydrzia 12 rokov, z toho automobilky tiez nemaju tazku hlavu.

Rozmyslajte.
Atlas
moderátor fóra
Príspevky: 4686
Dátum registrácie: 21.05.2012 13:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Atlas »

Pani,

Kaslite na blbe reci.. niektorym to ide viac, inym zasa menej..

Cico, ak sa po mesiaci vratis na forum a toto ma byt tvoj prispevok, tak sa nabuduce ani neunuvaj.. prospejes tym viac v prvom rade sebe, potom mne a v neposlednom rade ostatnym..

Drzte sa tem, sak ste dospeli..

Vdaka...
misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

tomket11 napísal:
misoV50 napísal:No mal som nohu na plyne tak, ako to vyzadovala premavka, chcel som ist ustalenou 60tkou do mierneho kopca, nechcel som pridavat. Alebo ak si kupim auto s automatom, tak musim pridavat aj tam, kde nechcem?

Auto nebolo pokazene, je to tak nastavene. Pisal som vtedy o tom, a vsetci majitelia potvrdili, ze bohuzial, je to tak. Bud 1200 ot, alebo potom sport rezim, ktory toci 3600. Ale ja nereklamujem otacky, mne zakaznikovi je jedno, co a ako rychlo sa v aute toci, autobusy tocia 600 a su v pohode. Mne sa nepacia tie hrozne otrasy a dunenie. To je vsetko.
Buď treba dať doprava prevodovku (a radiť si sám)
Alebo zošliapnuť plyn a následne sa vrátiť na tú polohu kde si (automat podradí a mal by držať)
Prípadne mne ešte funguje, že ťuknem po brzde len tak jemne a hneď podradí.
Lenze ak by som si kupil automat, tak iba preto, aby ma to odbremenilo od nejakej "zbytocnej" cinnosti. A nie preto, aby som okolo toho cvicil este 2 x viac aby som to "prinutil" robit si svoj dzob tak, ako treba :d :D

To je ako keby mi v pripade nehody nestrelil airbag a niekto by mi poradil ze je asi poddimenzovany senzor, ze treba vozit kladivo a tesne pred narazom tresnut do pristrojovej dosky, aby to strelilo...
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Chlapci a čo keby ste sa zmierili s tým ,že ten automat radí tak ako ho konštruktér navrhol, na motore drží presne tie otáčky ktoré tam majú byť. Alebo si myslíte ,že automobilky zamestnávajú hlupákov , ktorí si nevedia spočítať dve a dve??? Aj doma špekulujete v kuchyni nad mixerom , že to cesto pri tých rpm nebude dobre vymiešané.
Rešpektujte , že automobilka určila životnosť dnešného vozidla na asi 150t km a tomu prispôsobila konštrukciu. lol lol lol lol
Prípadne si predstavte , že by vám manželka začala počítať frekvenciu pri TEJ činnosti. To by na tom DSG asi bolo lepšie :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Nemienim REFLEKKTOVAŤ na všetky otázky, čo v tejto téme boli vznesené.... :zg282: :::

iba pridám svoju OČITÚ a neprenosnú skusenosť,
že Daewoo ESPERO 1.5 16 V ,66 kW/90 HP

malo pri 4500 - 6000 r.p.m.

subjektívne LEPŠÍ prejav a aj zrýchlenie ,

ako CHEVROLET ORLANDO 1.8 16 V, 104 kW / 140 HP

v tých istých otáčkach motora...

VČUL buďte MUDRÍ .... !!!
raven85
Príspevky: 1583
Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa raven85 »

Nebude to náhodou rozdielnými euronormami u daných motorov?
:-\
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

alebo celkom prozaicky tou masou co treba hybat lol
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
miso221
Príspevky: 152
Dátum registrácie: 08.01.2010 19:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miso221 »

Laco, sak to je prakticky auto o velkosti mensej dodavky. Co si ocakaval, zrychlenie 0-100 za 7 sekund, ci co?
Ja som mal kedysi Kadett r.v.89, 1.5ku 55kw. A to mi vtedy nikto z uzivatelov vtedajsich novsich aut nechcel verit. Vsetci hovorili, ze to je dvojliter... tak to "islo".
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Pocity niekedy strašne klamú. Žena jazdí na Lancii Y a to auto je malaá raketa. Na felde ktorá má viac KW si pripadám ako v MHD a keď sadnem do toho krpatého taliana tak trhám asfalt.Jazdil som naozaj vela aut ale hentoho krpca som doteraz nepochopil. Pocitovo by som to prirovnal k R5 1.7GTI, čo som mal volakedy ,alebo k P205 1.9GTI.
Neviem možno to urobí prevodovka ,alebo len ten pocit z malého autíčka, ktoré sa stále bere keď človek drží plyn. lol lol
Do budúcna mám zálusk na nejaké HGT , tak budem mať s čím porovnávať. :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

Tatko to je FIRE, to neni nahoda ale zamer :40bd:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok

Návrat na "Bežné poruchy dieselových áut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní