DSG 6st podtáčanie motora

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

jarro.za
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 22.02.2011 11:07
Zdieľať na Facebook

DSG 6st podtáčanie motora

Príspevok od používateľa jarro.za »

Ahoj, chcem sa spýtať.
Je známe, že DSG 6st podtáča motor. Je možné stále jazdiť na polohe "S", aby boli otáčky vyššie a priaznivejšie pri radení?
Dík...

ZATIAĽ VŠETKY ODPOVEDE MIMO TÉMY,ČO UŽ :-)
Naposledy upravil/-a jarro.za v 24.08.2016 10:25, upravené celkom 1 krát.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

DSG je výhra...tu je názor človeka čo si ju chcel kúpiť...

Ja ked som kupoval Tiguan, tak som bol na skusobnu jazdu s DSG automatom a predajca ho vychvalovl do neba. Po 2 minutach zmlkol. Vymiesal som tu prevodovku tak, ze nevedela kde jej hlava stoji. Presne ten problem, co je popisany v clanku. Staci 2x preruseny predbiehaci manever za sebou, ergo plny plyn, brzda, plny plyn, brzda a znova plny plyn. A prevodovka je v prdeli, rozmyslala 5 sekund, co tam zaradi. Samozrejme po prvom brzdeni a pridani plynu uz isla do protitaktu, teda ked som potreboval podradit, tak prevodovka mala priparaveny vyssi stupen a zaradila ho, a opacne.
Podakoval som sa za jazdu a kupil som manual 6-st.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

To sa často nespomína,ale tak motor ako aj prevody ai RJ sú adaptívne.Tj určité veci akoby sa učia a "predvídajú" tj ukladajú a vyhodnocujú režim aby boli "nachystané" tomu blbovi za volantom pomôcť.To pôjde aj ďalej,to je začiatok,pomali ani volantom nebude treba točiť
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

nic sa nestane ked budes jazdit na S, zalezi len na jednom a to je sposob jazdy - ked budes jazdit ostrejsie, DSG je adaptivna a nauci sa, elektronika sa da zblbnut, ako bolo napisane, ale ona sa z toho preberie. Na brzda-plyn nie je dsg stavana, principialne je na bezne jazdenie, plynule u ludi, ktori chcu automat a nemaju radi pocit radenia s hydromenicom. Nieco podobne sa tu pred par tyzdnami rozoberalo, hruba mechanicka cast tam vydrzi, odidu radice a elektronika. Tym, ze je automat, ma svoju RJ, kde je podtacanie v zmysle novych poziadaviek na emisie a motory zabudovane a preto ked som isiel posledne na superbe TDI s DSG, tak pri kontinualnej rychlosti cca 60 mi zaradil 6-ku a ot.ledva tisic - to je hrozne. Bezne to nie je, ale stane sa / vid to spomenute radenie hala-bala/. Samozrejme, ze sa nic nechveje, spotreba skoro ziadna, ved dvojhmota a ulozenie to vsetko utlmi, ale ja viem, ze ten motor trpi a znici ho to. Je to nastavene cele zle...
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

zozere o strasne moc paliva navyse lol
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Hovor mi o tom,no ale kupuje sa lebo už v predajni to predajca vychváli,to som zažil keď syn kupoval nové.Na polovicu kravín sa syn hneď pýtal či by to nemohlo byť bez toho.No lenže tá ich debilná politika je v štýle - ak chceš napr klimatronik,tak musíš taký stupeň výbavy že sú tam všetky tie hovadiny.Zaujímavé že to isté auto má v Česku úplne iný paket výbavy.Proste ani za boha si nemôžeš vybrať "svoju" výbavu,teda toto ano a toto nechcem.
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

toto mozem potvrdit o tych ceskych dileroch - znamy tam kupoval japonca asi pred mesiacom, je slovak a samozrejme, ze najprv presiel co sa dalo tu, ale presne ako pise milan, nechcel tam niektore ku...tka a na slovensku to nebolo mozne. Isiel do ciech a tam na prvy raz mu vysli plne v ustrety. Zaujimave....
Hydromenic - najlepsia a najspolahlivejsia a najblbuvzdornejsia AP - najviac to potrvdzuje storocne pouzivaie v USA. Len sa starat o olej a neburat. Lenze - vyssia spotreba - lebo kazdy chce mat max. zrychlenie z krizovatky, vsetko sa to kupe v mnozstve oleja, ale zasa velmi tazke komponenty a to je dalsia spotreba navyse pri zmene potencialnej energie na kineticku, pri akceleracii a deceleracii, a velmi hakliva na havarie / ale to aj DSG a dvojspojka mokra aj sucha a aj variator/. Niektore viac mechanicky, niektore haklive na elektroniku - a verim, ze je to zamerne. Mam hydromenic najradsej, nevadi mi ten pomaly preklz pri radeni, nie som cestny pirat a vychutnavam si to drzanie motora v cca idealnych otackach a nie umele podtacanie / aj ked v poslednych adaptivnych s mnozstvom elektroniky a vlastnou RJ je aj to upravene. Hydromenic je z dlhodobeho hladiska najspolahlivejsi a s najmensimi servinymi nakladmi.
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Ako automat pozitím DSG nehodnotím nejako pozitívne no z užívateľského hadiska (vyfasoval som Oktávku 2lTDI s DSG a odovzdal keď mala nejaké drobné po 400 000km Nikdy som nemal problém s predbiehaním ak som potreboval razantnejšie, použil som S, rovnako v horských serpentínach kde sa často zrýchluje a spomaluje a treba mať dosť Nm vo vracačke do stúpania. Motor úplne bežne držala na 1300ot a dodnes na tom kolega jazdí. Tak isto s prevodovkou dodnes žiadny problém. A úplne excelentne si poradila aj s celým cca 1:20h a 30km výjazdom s prevýšením cez 1600m kde sa radí v kuse od 1 do 3 občas 4 na tom úseku určite tak 300x a viac a ani raz nezaváhala. Kto pozná výjazd z Tučepi na Sveti Jure v Chorvatsku (NP Biokovo) tak vie že manuálne radenie može sposobiť pluzgiere na dlani :-) Ak to preženiem samozrejme. Ide sa od úrovne mora po 2-2,5m širokých serpentínach, skoro každá zákruta na 1ke. Tá prevodovka to dala spokojne min. rok keď už ťahala na 400 000km Ale aj ja som už počul o mnohých problémoch a sám jej nejaké veci vytýkam ale mňa osobne nikdy nesklamala ani nepoznám v okolí človeka, ktorého áno. A k tomu podtáčaniu ako som povedal, bežne to držala na 1300 a menej otáčok a motor sa netvári, že by ho to nejako poznačilo. Ja som to nerišil nejakým jazdením na S ak si to podmienky nevyžadovali. Určite sa dá technicky zdovodniť prečo je to zlé, no ak tak auto vydrží 400 000 a zjavne aj 500... MŇa tá prevodovka za tie km naučila radiť skoro a aj teraz s manuálom tak jazdím už 120 000km a min týždeň som si dal zasa Sveti Jure a nostalgicky som spomínal ako by sa hodila aspoň tá DSG ;-) [img]http://www.dangerousroads.org/images/st ... jure02.jpg[/img]
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 35 neregistrovaných