Citroën C5 1.6 hdi 2009

Diskusia ohľadne vozidiel značky Citroen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

gooooo3
Príspevky: 81
Dátum registrácie: 17.01.2009 11:50
Zdieľať na Facebook

Citroën C5 1.6 hdi 2009

Príspevok od používateľa gooooo3 »

Zdravím, mám občas problém že mi stúpa spotreba na aute počas jazdy je to možno raz za mesiac keď ale podradim a preturujem motor nechám za sebou veľký oblak dymu potom už spotreba je ok v servise Citroen mi nevedeli povedať ktomu nič konkrétne,tak ak by vedel niekto možnú príčinu alebo dohad ďakujem za radu.
raven85
Príspevky: 1583
Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa raven85 »

Žeby regenerácia filtra pevných častíc?
menonque
Príspevky: 218
Dátum registrácie: 08.12.2012 19:18
Bydlisko: okres VK
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa menonque »

Možno problém s FAP-om? napr. prsknutý a pod. Na 2.0 hdi mám dlhodobú 5.8l a o regenerácii viem len ak náhodou zbadám že sa spustil ventilátor, inak nič a žiadny oblak dymu ani pri akcelerácii nie je.
Citroen C5 2.0hdi, 120kw, C5 tourer 2,0hdi ,133kw
kaskaderTN
Príspevky: 1761
Dátum registrácie: 10.12.2008 07:10
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kaskaderTN »

Je to regeneraci FAPu, ako uz chlapci hore napisali. Co mi ale nejde do hlavy, kho si sa pytal v servise Citroen? Ved to vie aj upratovacka z poobednej...
raven85
Príspevky: 1583
Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa raven85 »

Ono je to tak, keď v tých servisoch robia cukrári, pekári a absolventi sociálnej práce a nie technicky vzdelaní ľudia...
Pri tom túrovaní sa regenerácia prerušila. Ak to autor otázky bude takto praktizovať aj naďalej, tak za chvíľu tu budú témy ako "auto hádže do núdzového režimu - čo s tým", alebo "viete mi niekoho odporúčiť na vyrezanie dpf filtra z Citroenu C5"...
Takéto "poučenie" by mali predajcovia povinne zo zákona dať každému kupujúcemu zo zákona. Tak isto by mali vysvetliť, že tento typ pohonu nie je na to, aby sa chodilo s ním na 2kilometrové trasy, lebo čoskoro budú problémy. Tak isto aj všetky neduhy tohto pohonu, ktoré počas životnosti auta bude riešiť. Potom by si ľudia sakra rozmysleli, či si niečo také v dnešnej dobe zadovážili, ako moderný diesel...
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

To ani snád nie je možné že toto nevedeli v Citroene vysvetliť [img]http://garaz.autorevue.cz/images/smilies/eusa_pray.gif[/img][img]http://garaz.autorevue.cz/images/smilies/eusa_pray.gif[/img]

Ale chybu vidím aj niekde inde, ako vodič vie že mu stúpla spotreba?
To naznačuje iba jediné, že počas jazdy má na palubáku prepnutú aktuálnu spotrebu a neustále na nu čumí a potom že sú kolóny jak (som si kusol do jazyka)

By som ruky lámal tomu chujovi čo pridal túto funkciu do palubáku, jediné čo tam má byť je dojazd a celkový priemer
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

O mna sa neboj mám aj aktuálnu spotrebu, ale neustále mám prepnutý dojazd

Ale presne človek vie kedy má pred sebou takého čo má prepnutú aktuálnu spotrebu, taký na podlahu nestupí ani keby mu horel barák a uteká ho hasiť
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Ja nie som žiaden pilot, ale nepríde mi normálne že ked niekto akceleruje že ja v podstate nemôžem ani pridať plyn, lebo tak brutálna je jeho akcelerácia.

Je to presne u tých jedincov ktorý pozerajú na aktuálnu spotrebu a dobre vedia že keby na ten plyn trochu pritlačili tak že im tam vybehne aktuálna spotreba hned na 25-40l/100km a to by ich jednoducho položilo a nevyriešili by to ani prášky na depresie
Z toho by bola práceneschopnosť minimálne na mesiac

Z toho dôvodu na plyn stúpajú tak aby im tam nevybehlo číselko vyššie nad 10, ak vyskočí náhodou na 12 v tom momente ide noha z plynu dolu

Potom to vyzerá tak ako vyzerá, tam kde by sa stihli s prehladom zaradiť 3 autá sa nedokáže bezpečne zaradiť ani jeden blbec
pepo64
Príspevky: 1034
Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pepo64 »

Regenerácia na voľnobehu by mala byť sprevádzaná aj zvýšením otáčok cca 1000-1100.
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

To nieje o palubáku ale o zdravom rozume....kua šak jazdím podla situácie na ceste a nie podla čísielka na displeji. Ak potrebujem pridať tak pridám a je mi šumafuk či tam bude na tých pár sekúnd 15 alebo 25. To je aj o predvídaní pri šoférovaní a o myslení dopredu viac ako o jedno auto to je aj o ohľaduplnosti to je o celom správaní že nie len ja som na ceste, to je aj o tom že ak idem autom a mám čas tak myslím aj na to že nie každý má čas a nieje mi šumafuk či prejde na zelenú 5 áut alebo 8. Len bohužial veľa ludí za volantom má len VP a klapky na očoch a ide si len to svoje .
stigler
Príspevky: 25
Dátum registrácie: 27.11.2014 11:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa stigler »

ivko myslim ze je to mozne ze to nevedeli v citroene vysvetlit. Clovek sa dnes v servise stretne s takymi ludmi ze nevedia pomaly ani kde je sever a nie este co to o autach a nie nebodaj poradit. Obcas mam pocit ze ja by som im tam bol viac uzitocny ako niektori servisaci :40bd:
gooooo3
Príspevky: 81
Dátum registrácie: 17.01.2009 11:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gooooo3 »

ivko1 napísal:To ani snád nie je možné že toto nevedeli v Citroene vysvetliť ObrázokObrázok

Ale chybu vidím aj niekde inde, ako vodič vie že mu stúpla spotreba?
To naznačuje iba jediné, že počas jazdy má na palubáku prepnutú aktuálnu spotrebu a neustále na nu čumí a potom že sú kolóny jak (som si kusol do jazyka)

By som ruky lámal tomu ch*** čo pridal túto funkciu do palubáku, jediné čo tam má byť je dojazd a celkový priemer
Takúto hlúpost som lho nečítal :28b7:
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Chlapci a kam sa podelo "friendly user", nekupujem si auto aby som sa mu prispôsoboval. Každý výrobok má byť napasovaný užívatelovi. Zaujímavé že pri výrobkoch kde nie je ekoteroristický diktát EU to výrobcovia velmi dobre vedia. Ako to že volakedy P405 GRD mohol aj v zime robiť celý deň a vlastne celý život 500m trasy po meste a nič sa mu nestalo??? Niekde súdruhovia robia chybu a chybu robia aj súdruhovia kupujúci, že sú ochotní svoje ťažko zarobené evrá dať za tovar nepriatelský k užívatelovi. :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
gnagy
Príspevky: 943
Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
Bydlisko: DK
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gnagy »

To nechápem ani ja Oco a zvlášť na Slovensku, kde tie ťažko zarobené eurá ani nie sú v takej výške, v akej by si to ľudia zaslúžili a aj napriek tomu vidieť nové autá na každom kroku.

Tu v Dánsku je to naopak. Toľko starých áut tu vidieť, že taký vozový park bol na Slovensku bežný pred 15 rokmi :-)

gooooo3 to je FAP filter, v ktorom prebieha regenerácia. Dúfam, že nejazdíš s podtočeným motorom pre vidinu dosiahnutia lepšej spotreby. Ani to neprospieva FAP filtru ;-)
1tomas1
Príspevky: 292
Dátum registrácie: 11.06.2007 20:22
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 1tomas1 »

Bezneho kupujuceho zaujimaju len- mesacna splatka, spotreba, farba a vybava. Nepdstatne veci ako motorizacia, predny alebo zadny nahon to ide okolo nich. Preco by mu v servise radili ako ma z autom jazdit, ked mu potom mozu vymenit nove FAP-ko? Okrem ineho, navody sa necitaju?
Tiez som alergicky na suchtakov, co z krizovatky akceleruju ako na skode 105S v dedine ide 40tacho a mimo 70kmh.
Napísať odpoveď

Návrat na "Citroen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných