VW Golf IV , ARL - trha motor za tepla

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

vladgolf
Príspevky: 58
Dátum registrácie: 10.12.2014 00:59
Zdieľať na Facebook

VW Golf IV , ARL - trha motor za tepla

Príspevok od používateľa vladgolf »

Dobrý deň. Prosím vás neviete poradiť čo môže spôsobovať trhanie pri pridávaní za tepla? Za studena štartuje výborne aj chod má výborny dokym sa nezahreje nad 80 stupňov. Auto stálo 2mesiace lebo sa robila karoseria diky moc za rady. Na diagnostike VAG mi vypisalo že 1. valec ma zly kontakt a druha chyba niečo zo vzduchom. Vymenil som váhu vzduchu a nic. Ešte to ma na coleri snimač ktorý som nevymenil može to byť on? Skusal som ho odpojiť ale aj tak trha
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Opísal si to dokonale nejasne.Čo to je trhanie za tepla ?? ideš,stojíš,plný plyn ?
Niečo zo vzduchom ....prečo padla volba práve na váhu ? Chyba zo vzduchom môže byť a často je úplne mimo váhy.
Nikdy neskúšaj opravovať veci odpojením čohokoľvek,sám musíš tušiť že to je volovina.To ak by mohol byť snímač tlaku na cooleri odpojený tak ho tam nebudú dávať.
Ak máš zlý kontakt tak vymeň elektrickú lištu vstrekov,alebo napruž kontakty v konektoroch.
vladgolf
Príspevky: 58
Dátum registrácie: 10.12.2014 00:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vladgolf »

Ano napisal som to velmi zle. takže : Skáče motor na volnobehu a za jazdy ani nehovorim ale len vtedy ked sa zohreje nad 80 stupnov. Skáče ako keby ide na 3valce. Za studena ide vyborne motor. a diagnostika vyhodila chybu snimač tlaku nasavaneho vzduchu snimač teploty. Myslite že keby je zly kontakt na vstrekoch tak by to robilo len za tepla a za studena nie? Neviem to lepšie napísať :(
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

vladgolf napísal:Ano napisal som to velmi zle. takže : Skáče motor na volnobehu a za jazdy ani nehovorim ale len vtedy ked sa zohreje nad 80 stupnov. Skáče ako keby ide na 3valce. Za studena ide vyborne motor. a diagnostika vyhodila chybu snimač tlaku nasavaneho vzduchu snimač teploty. Myslite že keby je zly kontakt na vstrekoch tak by to robilo len za tepla a za studena nie? Neviem to lepšie napísať :(

Ja vychádzam z toho čo píšeš......... Na diagnostike VAG mi vypisalo že 1. valec ma zly kontakt
vladgolf
Príspevky: 58
Dátum registrácie: 10.12.2014 00:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vladgolf »

Takže mal som možnosť vymeniť s ineho motoru ten snimač. S tým sa nič nevyriešilo. Ale ked pohybem s konektorom od vstrekovacom tak sem tam naskoči takže chyba bude niekde tam podla mna. Ale potom prečo ide za studena normalne a za tepla nie? tu su kody čo vyhodilo 18074 16685 17564 17569. Vedeli by ste aspon z hruba napisať o čo sa jedna ? viem ze nieco zo zlym zapalovanim na 1. valci . Co by ste ako prve urobili vy keby mate taky problem na vašom voze? dakujem
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Na diagnostike pozrel kanál 018
vladgolf
Príspevky: 58
Dátum registrácie: 10.12.2014 00:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vladgolf »

Ak tak zajtra pozrem a napisem a co zobrazuje kanal 018 ?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Elektrické pomery na vstrekoch
vladgolf
Príspevky: 58
Dátum registrácie: 10.12.2014 00:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vladgolf »

14.0 14.0 14.0 14.0 su pomery a na prvom vstreku to čislo preblikava. Neviem ake čisla tam maju byť. Idem zhodit vyko a pozrieť sa či to neni zaoxidovane. Máte dáky napad Vy?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Musia tam byť samé nuly.Chvilku po štarte 002
vladgolf
Príspevky: 58
Dátum registrácie: 10.12.2014 00:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vladgolf »

takže pod vykom bol kontakt na vstreku z oxidovany. prepružil som kontakt a auto frčí . diky moc aj tak
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných