Kia Sportage - reakcia motora

Diskusia ohľadne vozidiel značky KIA

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

truck123
Príspevky: 297
Dátum registrácie: 07.06.2016 09:45
Zdieľať na Facebook

Kia Sportage - reakcia motora

Príspevok od používateľa truck123 »

zdravim , kupil som kiu sportage 2 0 CVVT 120kw 20tk este v zaruke, chcel by som sa opytat, ci je normalne ze reakcia na plyn nieje okamzita, ale po zosliapnuti proste chvilku trva kym zareaguje, mozno 1s ale pri jazde pocitovo neprijemne v kii po skusobnej jazde vraj ok. co si otom myslia znaly problemu? ma to takto byt?
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

taketo nieco som zazil na kamosovej RAV4 benzin automat tusim 2008. Som nadaval ze chces vypalit v krizovatke plnej aut tak kym sa to spamata tak sa aj dalsie auta pohnu lebo si budu mysliet ze driemes
tomket11
Príspevky: 558
Dátum registrácie: 18.09.2012 17:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tomket11 »

Je to na diesly úplne normálne. To iste som mal na suzuki sx4 1.9ddis, cca 1s oneskorenie.
Ked som sa pytal mechanika, vysvetlenie bolo v style, ze pri plne sa nadavkuje vela nafty, ale prietok vzduchu je slaby a ta doba 1s je prave cas, kym sa rozhybe turboduchadlo a zacne tlacit dost vzduchu. Skratka tam vznika turbodiera... Najlepsie je podradit nad 2.000ot a vtedy dat plnku ak chces eliminovat tuto vec.(vela ludi dava plnku na 50kmh na 5 pri 1200ot :D )Pri rozjazde si osobne myslim, ze to nehra úlohu...
Pripadne to na krizovatke vytoc na 3.000 a potom dotoho pustaj spojku, ak chces hrabat a vyrazit rýchlo.
Co sa tyka automatu, mame firmene oktavky, kde to trva aj dobre 2sekundy, pretoze automat sa musi spamatat, podradit a potom az prida poriadne. Eliminuje to prave tlacitko sport prípadne Sko, kedy to automat ocakava a taktiez radi az na vyssich otáčkach.
truck123
Príspevky: 297
Dátum registrácie: 07.06.2016 09:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa truck123 »

tomket 11, vsetko je ok, az nato, ze 2 0 CVVT je benzinovy priamovstrek
Ridick030
Príspevky: 167
Dátum registrácie: 15.11.2012 10:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Ridick030 »

tomket11 ale on má atmo benzín a nie naftu.
K téme- vzhľadom k emisným normám je každý motor pridusený a to oneskorenie je podľa mňa v poriadku.
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

najlepsie sa previezt na inej a porovnat..
Ale moze byt to normalne - lebo Euro XX.
Preto vsetci presli uz na turbomotory - atmo je mrtve a neda sa s tym poriadne jazdit
truck123
Príspevky: 297
Dátum registrácie: 07.06.2016 09:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa truck123 »

co myslis tym, neda sa poriadne jazdit? jazdim do prace 10km cez 3dediny, ani sa poriadne nerozbehnem, jedna dovolenka k moru a nejaka lyzovacka v zime, co by som robil stym
turbom, ktore pod kapotou uz nechcem, mam na tom AWD aby ma to v zime doviezlo tam kam chcem bez nasadzovania retazov, mozno 5min. neskor lebo nieje turbo, ale to prezijem, len ta minimedzera medzi stlacenim plynu a zaberom mi vrta v hlave..preco?? nieje nieco pokazene??
luky249
Príspevky: 107
Dátum registrácie: 31.08.2010 08:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa luky249 »

No neviem ja mám CRV v benzíne a žiadnu dieru tam nemám,takže asi to nebude celkom OK.Treba vyskúšať iné auto a hneď zistíš.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

YxoYpsilono napísal: ...Preto vsetci presli uz na turbomotory - atmo je mrtve a neda sa s tym poriadne jazdit
lebo turbomotor z principu turbo-dieru nema... lol

len tak namatkovo 1,8 tdci, staci pribrzdit na retarderi a zlata benzinova atmosfera lol
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
Georgo11111
Príspevky: 87
Dátum registrácie: 30.08.2008 18:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Georgo11111 »

ahoj, mám taký motor v aute, stým nič nenarobíš, je to atmosféra, ja na tom ani nepredbieham pokial nemám veľký rozhlad, lebo než sa to spamätá, tak by bolo neskoro, potrebuje to čas kým sa to rozgúla a potom už to ide ako tak. turbo je turbo, tam šlápnes a ide hned zaplynom.
pidizvi
Príspevky: 3398
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

ten motor je tym znamy a v nizsich otackach je mrtvy, na vykon ho treba tocit. Este nepises, ci je to manual alebo automat. Pri automate to bude este podciarknute.
truck123
Príspevky: 297
Dátum registrácie: 07.06.2016 09:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa truck123 »

hold je to tak, ak chcem aby to islo, tak musim byt niekde medzi 3,5 az 5tis otacok aby ukazalo co v nom je, ale stym som pocital, ved je to atmosfera, ale to ticho a po otvoreni kapoty o polovicku suciastok menej nez v TD, hoci o nieco vysia spotreba pri pokojnej jazde 6,8 a pri sviznej 8 az 9 to myslim nieje az take zle v porovnani servisnych nakladou a tiez ked najazdim rocne 10tis km. mimochodom je to manual AWD. mozno je to len pocit stym oneskorenim, som odchovany na 2 a viac litrovych diesloch, tak mozno preto, ale aj tak dik za info..
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

Hm, ty s dobrovolne presiel z 2,0 turbonafta na atmo benzin s AWD?
Masochista! :-)

Ja by som uz aut bez turba/elektromotora nechcel.
Skratka v dnesnej dynamicke premavke mi prejav atmo motorov pride nedostatocny
Ano, da sa s tym jazdit - nad 4000ot to uz ide. Lenze, naco tocit, ked 1,0 turbo benzin budemat rovnaku albo lepsiu dynamiku v beznej premavke?A pri zasadne nizsej spotrebe?
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Atmo benzin,treba trocha upraviť, dať tomu nejaký ľahky tunning,
to znamena športový vzduch.filter, zap.sviečky iridium, a samozrejme LPG

jazdiť s benz.atmosferou bez LPG, je vyhadzovanie vlastných peňazí zbytočne , ako keby si ich zapalil alebo splachol

Atmo-benzin nikdy nebude mať také zrýchlenie z 15 na 60 km/h ako TDi

Ale zrýchlenie od 110-160 km/h je dobre podľa mňa

A kde končí TDi, tam začína každý atmo benzín, samozrejme zo skuseným pilotom...

lol
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

suhlasim, ked som kedysi porovnaval 1,4 D so 66kw a 1,6 benzin so 77 kw, tak jednoznacne pri beznej, dynamickej jazde bol lepsi naftak.
Ked sa islo rychlo a vyslovene "sportovo" - tam uz silnejsi benzin mal prevahu.

Lenze - opat a znovu, bezne sa jazdi prave v normalnom mode a ten hyper agresivny sa pouziva minimalne - preto a tiez pre sucasne emisne limity, maju turbomotory vdaka krutiacemu momentu daleko lepsie vysledky.
:4012:

Návrat na "KIA fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní