VW Jetta - centrálne zamykanie
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 138
- Dátum registrácie: 06.11.2007 23:22 Zdieľať na Facebook
VW Jetta - centrálne zamykanie
Hľadám radu alebo schému centrálneho zamykania pre VW Jetta 1,6 TDI 77kW r.v.9/2012 kód motora CAYC .
CZ nezamkne pravé predné dvere stále ale po zaistení detskej poistky sú zvonka dvere potom zamknuté. Po odomknutí DO ich už otvorí .
Zadné ľavé dvere zas neodomkne len niekedy aj na 30 pokus. Ostatné dvere zatiaľ fungujú.
Rozobral som ľavé aj pravé predné dvere konektory vo dverách a premeral som všetky káble v husom krku k RJ . Všetky vodiče OK ani v husom krku nie sú zlámané . Nemám zapojenie konektora 7 pin v zámku takže neviem premerať a odskúšať zámok OEM (5K1-837-016-C-OEM-10-11-13-14-/131532075843). Diagnostika nehlási žiadnu chybu . Na prístrojovej doske po vytiahnutí kľúča zo spínacej skrinky hlási len displey SAFE - RESPECT .
Mám podoztrenie skorej na mechanickú závadu zámku čo je fakkt nevídané u 4 ročného auta . Nestretol sa niekto s takou závadou?
U IV-kového Golfa zámok nebol problém rozobrať ale u tohto auta zatiaľ neviem či je to to isté .
Ďakujem.
CZ nezamkne pravé predné dvere stále ale po zaistení detskej poistky sú zvonka dvere potom zamknuté. Po odomknutí DO ich už otvorí .
Zadné ľavé dvere zas neodomkne len niekedy aj na 30 pokus. Ostatné dvere zatiaľ fungujú.
Rozobral som ľavé aj pravé predné dvere konektory vo dverách a premeral som všetky káble v husom krku k RJ . Všetky vodiče OK ani v husom krku nie sú zlámané . Nemám zapojenie konektora 7 pin v zámku takže neviem premerať a odskúšať zámok OEM (5K1-837-016-C-OEM-10-11-13-14-/131532075843). Diagnostika nehlási žiadnu chybu . Na prístrojovej doske po vytiahnutí kľúča zo spínacej skrinky hlási len displey SAFE - RESPECT .
Mám podoztrenie skorej na mechanickú závadu zámku čo je fakkt nevídané u 4 ročného auta . Nestretol sa niekto s takou závadou?
U IV-kového Golfa zámok nebol problém rozobrať ale u tohto auta zatiaľ neviem či je to to isté .
Ďakujem.
-
- Príspevky: 3407
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 184
- Dátum registrácie: 17.09.2009 08:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3690
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 138
- Dátum registrácie: 06.11.2007 23:22 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3690
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
No veď nemusíš kupovať u toho čo predáva najdrahšie.
Ja som už na mojom aute postupne vymenil už 3 zámky na rôznych dverách, nechápem čo vo VW robili, že sa tak kazia, zatiaľ všetky tie vymenené držia. Po výmene som nemal chuť a čas s tými pôvodnými niečo robiť, možno sa k nim niekedy dostanem, potom dám vedieť.
Ja som zámky kupoval u týchto: http://www.pietro-eshop.cz/sk/katalog/k ... /_strana=1
Ja som už na mojom aute postupne vymenil už 3 zámky na rôznych dverách, nechápem čo vo VW robili, že sa tak kazia, zatiaľ všetky tie vymenené držia. Po výmene som nemal chuť a čas s tými pôvodnými niečo robiť, možno sa k nim niekedy dostanem, potom dám vedieť.
Ja som zámky kupoval u týchto: http://www.pietro-eshop.cz/sk/katalog/k ... /_strana=1
-
- Príspevky: 184
- Dátum registrácie: 17.09.2009 08:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 138
- Dátum registrácie: 06.11.2007 23:22 Zdieľať na Facebook
Ale tu majú len na staršie autá to to je ročník 2012 .wilz napísal: http://www.pietro-eshop.cz/sk/katalog/k ... /_strana=1
Škoda vW to je klasika zámky stále odchádzajú . To je choroba tohto koncenu . Tým inžinierom čo to vymysleli by som dal do smrti vymieňať len zámky na dverách .
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ak si zvládol zámok G IV tak sa môžeš pokojne pustiť aj do tohoto.Čo by som ti doporučil je vyradiť v kódovaní funkciu sejf lock,tj dvojité zamknutie.Väčšina otvorení zámku prinesie sklamanie v tom zmysle,že nenájdeš za ten svet v čom spočíva chyba.X ráz boli napr nádherné všetky mikrospínače,motorček,dráha s klzáčikom,všetko ako z rozprávky.na čo odpoveď nie je,je razancia roztočenia motorčeka,kedže na tom je závislý záber odstredivej spoječky a teda aj včasný dobeh celej dráhy.Niektoré zámky po skladaní (logicky namazaní) chvílu poslúchali,a neskôr sporadicky zablbli.Skusim pozrieť tú schému,to sa vždy zíde a riaď sa vlastnou potrebou.
Takže tu je
[img]https://s4.postimg.org/3rd4bj7jd/jetta_centr_l_dver.png[/img]
Takže tu je
[img]https://s4.postimg.org/3rd4bj7jd/jetta_centr_l_dver.png[/img]
-
- Príspevky: 138
- Dátum registrácie: 06.11.2007 23:22 Zdieľať na Facebook
Moc krát ďakujem za schému takto viem aspoň bez rozobratia preveriť funkciu zámku .
Zámok pre Golf IV ,Octáviu som mal nespočetne rozobratý a zložený ten my nerobí problém. Výmena mikrospínačov je už len hračka.
Tie nové až tak nepoznám. Veľakrát natrafím na montáž s plastovými nitmi. To vie potešiť . Chápem že vo výrobe je to rýchla a jednoduchá záležitosť ale s toho sa potom stáva neopraviteľný diel. Kúpa nového je potom zabiják na peňaženku .
Tú funkciu SAFE lock dám zrušiť to je cenná rada .
Ešte raz vďaka za schému .
Zámok pre Golf IV ,Octáviu som mal nespočetne rozobratý a zložený ten my nerobí problém. Výmena mikrospínačov je už len hračka.
Tie nové až tak nepoznám. Veľakrát natrafím na montáž s plastovými nitmi. To vie potešiť . Chápem že vo výrobe je to rýchla a jednoduchá záležitosť ale s toho sa potom stáva neopraviteľný diel. Kúpa nového je potom zabiják na peňaženku .
Tú funkciu SAFE lock dám zrušiť to je cenná rada .
Ešte raz vďaka za schému .
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 35 neregistrovaných