Audi a6 2.5tdi 110kw

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

borisaudi
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 11.08.2016 19:18
Zdieľať na Facebook

Audi a6 2.5tdi 110kw

Príspevok od používateľa borisaudi »

zdravim mam problem auto mi ide maximalne do 2500 otacok ziadny tah turba turbo je po repase na diagnostike mi vyhodilo SNIMAC TLAKU V SACOM POTRUBI regulacna mez nedosiahnuta kupil som snimac vymenil a znovu vyhodilo tu istu chybu vaha vzduchu poriadku aj hadice som vsetky popozeral dal som pozriet aj kabelaz vsade ide prud diki za rady
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Zopár takých slovenských striebrenkových repasov mi už zákazníci priniesli čo si iniciatívne zabezpečili sami,ale je to na mŕtvicu.Vacu banka deravá,na inej síce nie deravá,ale variabilita nenastavená,ďalšia nebola schopná vytlačiť potrebný tlak pretože použili pôvodný obal sacej turbínky vybrúsený od starej vrtule a kolo to ioba prefukovalo.Ak si mal štastie na takýto repas,tak daj skontrolovať pracu variability (aj či nie je deravá banka) vo vzťahu na podtlak a prípadne nech to nastavia.Je ešte možné aj vada N75,tj elektomagnetický ventil variability
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Aj bez turba, proste bez tlaku ide ten motor vytocit do otacok. Z vlastnej skusenosti viem, ze bez turba sa da ist vysoko nad slovensky max. povolenu rychlost. Len to trvaaaaaaa dlho, kym sa tak rozgula. Chyba je inde.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Zároveň máš aj nemáš pravdu.Pokiaľ by bez turbíny auto pomali zrychlovalo tak pravdu máš,išlo by to.
pokiaľ ale majiteľ velkou požiadavkou výkonu šlape na pedál,a logicky z nedostatočným tlakom turbíny ho RJ za dve tri sekundy pošle na núdzový a obmedzí mu dávku paliva,potom má problém.
A ako vždy pri zadávaní otázok chýbajú základné údaje...svätý Áron vie či sa jedná o automat alebo nie,lebo tak celkom to jedno nie je.
borisaudi
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 11.08.2016 19:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa borisaudi »

ventil n75 je ok zmenu na pedali od brzdy som si nevsimol po repase turba vsetko fungovalo ale jednoho dna to prestalo ist s vyfuku mi ide zvuk ako s vysavaca skontrolovalo sa ttesnenie a vsetko ok ked pomali pridam auto zrychli a je to manual 6st
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Ono sa to takto cez interned neda…
Tazko zhodnotit stav a uvedene moze sposobovat mnoho veci.
Rozvody boli menene kedy?
Tie auta maju nabehane neuveritelne kilometre, aspon pre slivac, tie auta uz zvacsa maju 10-15teho majitela a medzi nimi bolo vels takych, co len jazdili kym to islo a ked sa vyskytol problem, tak polepilo a predalo dalej.
A preto trpeli vacky, koli nevymene filtra odvetravania su z toho olejnicky, mnoho motorov klaklo koli rozvodom, mnohe boli prehriate koli tomu ze sa setrilo na vymene termostatu.
Este, obcas daktore mali problem s katalizatormi, boli ucpane, motor dusilo. Neviem preco bolo menene turbo, na 110 kW vydrzalo nemozne… To uz smrdi zanedbavanim oleja, co sa tu naozaj nevyplati. A kto zanedbava olej, tak kasle aj na zbytok, kedze nedokaze najst 50€ na zakladnu polozku.
borisaudi
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 11.08.2016 19:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa borisaudi »

rozvody som menil pred asi 30 000 km turbo som dal repasovat lebo mi to odporucili v servise servisujem ho pravidelne po 8000 ja sa straram o svoje auto motor mi nedusi ide ozaj pekne len ten tah mi nejde :..: :..: :..:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Čo spomínač tak akosi patrilo k tomu motoru...termostat,no ten je pod rozvodmi,teda výmena stojí statočne,zanedbané odvetranie (za VP čerpadlom) no ale sú tam olejové spätné ventilčeky (2+2) aj tie treba meniť.No a hydroštely prídu na rad až potom keď lahne niektorý mostík a poláme ho.To často gazda ani nezbadá že valec ide na jeden ventil a druhý nemá čo otvoriť.Ten motor je neskutočne dobrý ak je v dobrých rukách a robí sa údržba.Vtedy netreba robiť opravy.Všetko načas a je to super motor.Nejeden sa robil (tak ako treba a komplexne) a majiteľ sám bol vysr..ý zo spotreby lebo to vie chodiť na vzduch
Rozvody...pozor na rozvody !!! dozadu do vačiek platničky !!!! a nastaviť aj VP-čko,nič také že fixky.A teda vždy termostat.A kedže pri rozvodoch idú prečtrubky vstrekov tak vždy dať do poriadku odvetranie a meniť ventilky spätné.
borisaudi
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 11.08.2016 19:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa borisaudi »

ja som nemal s autom problem 2 roky takze si myslim ze sa stram dobre a tie veci co si popisal dam to pozriet ak treba nech sa to spravy ale stale to neriesi moj problem s tahom auta :suicide: :..: ak ta este nieco napada kludne napis skusim vsetko zajtra mi ma prist aj vaha vzduchu tak uvidim ci nebol aj s nou problem a preto mi to robilo este ze to moze robit tato suciastka s cislom 1J0 906 283 A
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Rozpoj sanie niekde pri motore a skus ci sa vteda da motor roztocit, len opatrne, aby si nepopravil turbo.
Ako, stale neviem, ci sa motor da vytocit do otacok napr. na volnobeju, ci nie, alebo je problem iba za jazdy. Vaha vzduchu sa da skontrolovat cez VAG, zbytocne menit ak je dobra.
Ale ak mas moznost vyskusat inu, dobru, tak preco nie.
Este blbost, no skontroluj vsetky hadice sania, uz som videl ako bolo koleno tak znicene, ze sa deformovalo a skrtilo vzduch.
borisaudi
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 11.08.2016 19:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa borisaudi »

na volno behu auto vytocim az do 4500 ot iba pri jazde max 2500 ako keby sa turbo vyplo zajtra rano sa hned do toho pustim diki zatial
EASY206
Príspevky: 476
Dátum registrácie: 03.04.2011 12:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa EASY206 »

Vyskusaj tu vahu vzduchu odpojit(čidlo,naskoci kontrolka diagnostiky motora)a sa prebehni na aute,ak bude mat ťah ako predtym a ked ti ho pekne vytoci do otacok,tak uz to budes mat jasne ze ti vaha roby galibu.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

To je pre viacero dôvodov nedobrý spôsob.
RJ po odpojení automaticky navolí pevnú hodnotu prietoku a tak je stroj aj tak tupý,to nič nerieši
V prípade vady v napájaní váhy je jedno či 5 alebo 12V alebo signálový kábel,či teplotný senzor a pod elektrický problém váhy v momente identifikuje RJ a píše do závad.Do závad nepíše váhu pracujúcu z odchýlkou od správnej hodnoty pretože ju považuje za reálny prietok.RJ nemá rozum,na to tam je diagnostik..Proste váha a odpájanie nič nerieši.Váha sa prekrásne dá zdiagnostikovať,takže ísť do zbytočných výmen a pod proste netreba,ak už pre rýchlosť zistenia tak požičaná sonda na skúšku
k-maro
Príspevky: 124
Dátum registrácie: 13.12.2009 16:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa k-maro »

Zvuk ako vysavač mne sposobila hmota v katalizatore,ktora sa uvolnila vzpriecila a pripchala odvod výf. plynov.Prejavovalo sa to tak ako u teba.
borisaudi
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 11.08.2016 19:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa borisaudi »

dakujem ti dam to hned pozriet zajtra :2f93:
Napísať odpoveď

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných