VW Passat stale vypisuje emise do Dilny
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 28.07.2016 16:42 Zdieľať na Facebook
VW Passat stale vypisuje emise do Dilny
Zdravim Vaas potreboval by som poradit som zufali Naskocila mi kontrolka motora P0401 najskor som vymenil EGR ventil no kontrolka ostala svietit tak mi to nedalo a vymenil som aj Solenoid no stale nic kontrolka stale svietila pred par dnami som menil aj vahu vzduchu a stale mi to svieti uz neviem co by to mohlo byt . Vedel by mi niekto poradit prosim Vás Dikes moc :-D. Ozaj je to passat B5 rok 2004 1,9 tdi
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Vydal si sa zlou cestou,pretože tá správná ide cez diagnostiku.Emise do dílny znamenajú že RJ vyhodnocuje vzájomný pomer palivo/vzduch ako vhodný produkovať dymivosť.Kedže má výborný prehlad o hodnotách a dokonca vie počítať tak presne vie kedy nastáva stav emisnej nespôsobilosti.Ale kedže tieto hodnoty v sekcii merané hodnoty ukazuje,stačí poznať algoritmus práce a hodnoty a máš možnosť si poskladať mechanizmus prečo sa deje čo sa deje.
Máš prvý príspevok preto si skús zapamätať že ak zadávaš problém motora,tak musíš prvú najdôležitejšiu vec zadať o ktorý motor ide (kód motora).Tých 1,9 Tdi bolo tuším 4 výkonové varianty.
Na spresnenú otázku že v čom teda je konkrétne problém rovno napíšem neviem.A vedieť nemôžem.Je tam niečoho málo alebo niečoho veľa.Bez toho aby sa zdiagnostikovalo to niet šance povedať.
Darmo ti napíšem že každá chyba si ukladá aj dátum,km,otáčky,teplotu atd okolnosti vzniku závady a dokonca sa počítajú resety,to ti nepomôže ak ideš za bieleho dňa zo slepeckou palicou.Volá sa to freeze frame a je to jedálníčku diagnostiky.
Máš prvý príspevok preto si skús zapamätať že ak zadávaš problém motora,tak musíš prvú najdôležitejšiu vec zadať o ktorý motor ide (kód motora).Tých 1,9 Tdi bolo tuším 4 výkonové varianty.
Na spresnenú otázku že v čom teda je konkrétne problém rovno napíšem neviem.A vedieť nemôžem.Je tam niečoho málo alebo niečoho veľa.Bez toho aby sa zdiagnostikovalo to niet šance povedať.
Darmo ti napíšem že každá chyba si ukladá aj dátum,km,otáčky,teplotu atd okolnosti vzniku závady a dokonca sa počítajú resety,to ti nepomôže ak ideš za bieleho dňa zo slepeckou palicou.Volá sa to freeze frame a je to jedálníčku diagnostiky.
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 28.07.2016 16:42 Zdieľať na Facebook
Ved ja som to mal na diagnostike a vyhodilo chybu P0401- slaby prietok cez EGR ventil , a vymenil som tam aj Vahu aj vzduchač , ono ked jazdim po meste a nedavam tomu moc do otacok kontrolka zhasne no ako nahle drzim otacky motora na 1800-1900 kontrolka sa znova objavi ako keby nemohlo pretlacit naftu alebo vzduch . Je to VW passat 1,9 (96kw) rocnik 2004 . Alebo je mozne ze by to robil katalyzator ?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
To čo nazývaš diagnostikou je ako by si prečítal iba názov knihy a vyhlásil že si ju čítal.Ani si k tomu nečuchol
Či je to katalizátor ? Neviem,skús vymeniť,čo ti na to iné napísať ?! Začal si tým najhorším možným spôsobom tak už teraz netreba meniť zvyky,mal som predstavu že si sa poučil a presvedčil že robíš kraviny,ale evidentne chceš pokračovať
Či je to katalizátor ? Neviem,skús vymeniť,čo ti na to iné napísať ?! Začal si tým najhorším možným spôsobom tak už teraz netreba meniť zvyky,mal som predstavu že si sa poučil a presvedčil že robíš kraviny,ale evidentne chceš pokračovať
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 28.07.2016 16:42 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1147
- Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
- Bydlisko: Martin Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Píše že je nové.Ale predpokladám že myslíš to,čo sa ani výmenou EGR nikdy nerieši,a to že sú plúca aj tak upchaté a naložené je to aj v turbíne.Málokto sa pozrie ako vyzerá okolie vstupu okolo ventilu,že je tam už len dieročka na malíček.Že sa turbína môže aj rozkrájať na drobné a tým zúžením nič nenatlačí,len čo sa namáha,auto zle spaluje má nepomer vzduchu a paliva.Len majiteľia deislov za ten svet nechcú pochopiť že po 200 tis je zanesený každý jeden,viac či menej,ale čistiť trebalo či ide super či nie.Rozdiel v ekonomike právadzky rabí náklad na vyčistenie hlboko rentabilný,tj bude zadarmo v konečnom dôsledku.no ale vysvetluj ľudom že sú dobré aj zlé investovania.Tu máš školský príklad zlého
-
- Príspevky: 1147
- Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
- Bydlisko: Martin Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 45 neregistrovaných