VW Passat B7 vs. VW Passat CC

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

chezter
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 23.06.2015 19:36
Zdieľať na Facebook

VW Passat B7 vs. VW Passat CC

Príspevok od používateľa chezter »

Nazdar,
mal niekto moznost porovnat jazdu co sa tyka jazdnych vlastnosti a komfortu passatu b7 a passatu cc? neviem sa rozhodnut, motorizacia 2.0 tdi bmt dsg rovnaka vybava rovnaka motorizacia, cena...len si vybrat...cc ma bezramove skla, aka je s nimi jazda po dialnici? chcem tiche a komfortne auto.

Dik
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Ak hladáš ticho tak v tom prípade Lexus GS, alebo rovno Lexus LS

V robote máme 3ks Alltrack 2.0TDI a poviem ti rovno že zázrak sa nekoná, horšie ešte je že človek by čakal že aspon audio systém mu spríjemní cestovanie, ale je to rovnako bieda
averateck
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 22.07.2014 18:07
Zdieľať na Facebook

tichý diesel

Príspevok od používateľa averateck »

accord je tiež v pohode
sevic6563
Príspevky: 81
Dátum registrácie: 04.12.2009 10:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sevic6563 »

cc je tichsie mal som ho teraz 2013ku
ma viac tlmiacej peny a izolacie,

v podvozku aj medzi motorom
2.0tdi dsg presne som mal motor nebolo vobec pocut, bezramove okna boli uplne tiche nie ako v inych autach celkovo extremne tiche auto oproti napr bmw3 od kolies ovela menej hluku

teraz jazdim na mercedes CLA bezramove okna tiez a uplne ticho mercedes je dokonca este tichsi, len motor robi strasny zvuk :/

inak k tomu dsg to dost podtaca ten diesel potom to vibruje, okrem toho je to robotizovany manual a v kolone budes dost citit preradzovanie, niet nad prevodovku s hydromenicom typu ZF8
herin
Príspevky: 1273
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

možno ti aj tento test pomôže..ja by som zobral CC..
https://www.youtube.com/watch?v=-h8ePcJpV_I
mr-alien
Príspevky: 92
Dátum registrácie: 29.12.2008 18:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mr-alien »

ja by som bral CC kvoli dizajnu a oknam :)AK nepotrebujes prezvazat mega naklad tak jednoznacne CC. Inak interier je taka ista nuda ako klasika sedan alebo kombi.

DSG neviem co vsetci maju stym podtacanim ja jazdim s DSGckom a som spokojny sice mam na nom len 3000t km ale nestazujem sa. Pekne ide aj do otacok a rychlo si zvyka na vodica a jeho styl jazdy. Mne osobne vobec nepodtaca pekne ide oko 2000 otacok. Mal som predtym aj s hydromenicom a rozdiel neni nejak velky. Povodne som bol odporca DSG ale odkedy snim mam aj realnu skusenost sa to nejak otocilo :)

Co sa tyka hlucnosti - jazdim kombi a je to uplne tiche auto, motor neni vnutri vobec pocut a na dialinici o nom ani neviem. Skor ma seru plasty ktore sem tam zavrzgaju.

Vecinou kydaju na WV ludia kt snim nikdy nejazdili. Servis je lacny a dostupny spotreba nizka, lacne PZP a vykon celkom uchadzajuci.
herin
Príspevky: 1273
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

presne tak ako píše mr-alien ja mám tiež pasatíka a motor nie je počuť..ked sa odveziem v benzínáku a v mojom tak nepočujem žiaden rozdiel..možno minimálny..PDčka boli trošku hlučnejšie, ale common raily sa VW jednoznačne vydarili..
Ked aj mám naštartované tak 5 metrov od auta ako keby bol vypnutý motor..zato ked sused z bytovky naštartuje ráno svoje BMW 320d tak to je klepot teda statný..nič proti BMW..
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných