Passat 125kw bmr problemy
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 85
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22 Zdieľať na Facebook
Passat 125kw bmr problemy
Dobrý deň. Mam viacero problémov s passatom.
1.Ťažký studený aj teplý štart- baterka nová, zrepasovaný štartér(nerobí to vzdy) dlho točí
2. Auto má zvýsenu spotrebu, pri kludnej jazde 7,5 litra
3. auto pri roztahovaní cca od 1800otacok trasie. niekedy viac niekedy menej.
4. Má slabý výkon ide ako 81kw 1,9tdi
cca pred 1 mesiacom boli hodnoty na druhom valci 2.5, odvtedy su vsetky zhruba rovnake cca 0.5 sa pohybuju. tlak turba ma oneskorenie cca 1-2s kym natlaci na pozadovanu hodnotu.
stretol sa s tym niekto? dakujem za rady. alebo niekto kto sa vyzna trocha viacej v diagnostike?
reci ze je to taky a taky motor ze som to nemal ani kupovat si prosim nechajte pre seba. dakujem
1.Ťažký studený aj teplý štart- baterka nová, zrepasovaný štartér(nerobí to vzdy) dlho točí
2. Auto má zvýsenu spotrebu, pri kludnej jazde 7,5 litra
3. auto pri roztahovaní cca od 1800otacok trasie. niekedy viac niekedy menej.
4. Má slabý výkon ide ako 81kw 1,9tdi
cca pred 1 mesiacom boli hodnoty na druhom valci 2.5, odvtedy su vsetky zhruba rovnake cca 0.5 sa pohybuju. tlak turba ma oneskorenie cca 1-2s kym natlaci na pozadovanu hodnotu.
stretol sa s tym niekto? dakujem za rady. alebo niekto kto sa vyzna trocha viacej v diagnostike?
reci ze je to taky a taky motor ze som to nemal ani kupovat si prosim nechajte pre seba. dakujem
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Jednu z dôležitých vecí si neuviedol - km
Možno by veci dostali inú logiku,a pravdepodobnejiu správnosť úvahy.
Dá sa iba domýšlať o km kdesi v oblasti nad 250 tis a viac
Predbežne má cenu sa vyjadrovať iba k bodu 4
Ak niektorá korekčná dávka raz nabehne na hodnotu 2,5 čo je pri tejto výkonovej variante už "vymalované" tak sa nedá čakať že sa kdesi čosi zázrakom samé napravilo.Tlaky rovnaké byť nemôžu ani teraz,pretože všetky vstreky nemôžu mať korekcie 0.5.Kedže súčet korekcií je cca 0 tak môžu byť jedine dva na - 0.5 a dva na + 0.5,určite nie inak.Ale to znamená tak čio tak rozdiel susediacich rovný 1.0 a to je pri 125kW agregáte veľa a zašklbávanie sa právom dá očakávať.Ale rozhodne tých dôvodov je viac,k ničomu inému sa bez prehladu o km a servisnej histórii nemá zmysel vyjadrovať.
Oneskorenie na turbíne bude mať tiež zaujímavú príčinu,kedže variabilita je podtlaková s kontrolérom a nevidím zmienku o chybe preplňovania.
Ak chceš s tým pohnúť,budeš do rána písať všetko čo ťa napadne a súvisí z motorom.Inak ti nepomôže ani konštruktér toho celého
Možno by veci dostali inú logiku,a pravdepodobnejiu správnosť úvahy.
Dá sa iba domýšlať o km kdesi v oblasti nad 250 tis a viac
Predbežne má cenu sa vyjadrovať iba k bodu 4
Ak niektorá korekčná dávka raz nabehne na hodnotu 2,5 čo je pri tejto výkonovej variante už "vymalované" tak sa nedá čakať že sa kdesi čosi zázrakom samé napravilo.Tlaky rovnaké byť nemôžu ani teraz,pretože všetky vstreky nemôžu mať korekcie 0.5.Kedže súčet korekcií je cca 0 tak môžu byť jedine dva na - 0.5 a dva na + 0.5,určite nie inak.Ale to znamená tak čio tak rozdiel susediacich rovný 1.0 a to je pri 125kW agregáte veľa a zašklbávanie sa právom dá očakávať.Ale rozhodne tých dôvodov je viac,k ničomu inému sa bez prehladu o km a servisnej histórii nemá zmysel vyjadrovať.
Oneskorenie na turbíne bude mať tiež zaujímavú príčinu,kedže variabilita je podtlaková s kontrolérom a nevidím zmienku o chybe preplňovania.
Ak chceš s tým pohnúť,budeš do rána písať všetko čo ťa napadne a súvisí z motorom.Inak ti nepomôže ani konštruktér toho celého
-
- Príspevky: 85
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Tie km som predpokladal.Zlé je,že nevieme vonkoncom nič z história opráv.Takže doslova všetko sa bude overovať,čistota a priechodnosť sania,stav hydroštelov,stav nastavenia vstrekovačov,stav rozvodov tj presnosti nastavenia oboch vačiek atd atd všetko je vlastne neznáme.
Rozhodne je na mieste otázka,či rovno neurobiť väčší servis (mal byť pri 200 tis) počnúc hĺbkovou diagnostikou a končiac hydroštelmi a kontrolou vstrekovačov,tlakov atd.Radšej robiť raz jednu väčšiu prácu,než kopec jednotlivých pokusov
Rozhodne je na mieste otázka,či rovno neurobiť väčší servis (mal byť pri 200 tis) počnúc hĺbkovou diagnostikou a končiac hydroštelmi a kontrolou vstrekovačov,tlakov atd.Radšej robiť raz jednu väčšiu prácu,než kopec jednotlivých pokusov
-
- Príspevky: 85
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22 Zdieľať na Facebook
sanie je vycistene, vstrekovace nastavene, rozvody tiez zakolikovane plus nastevene na diagnostike akurat hydrosteli nemam sajnu v akom su stave. motor inac ide velmi pekne. historiu bohuzial neviem auto som kupoval nepojazdne s pokazenym olejovym cerpadlom. este rozmyslam ci tu stratu vykonu nemoze sposobyt aj dsg? aj ked radi ako nove. rozmyslam ze poslem vstreky na repas a odmeram tlak na tandeme na zaciatok, len bohuzial s casom som na tom vemi zle
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 31 neregistrovaných