motor BMP-problém
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 02.03.2009 12:41 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 02.03.2009 12:41 Zdieľať na Facebook
ten tvoj príspevok mám farebne vytlačený a každý večer pred spaním ho čítam
ale thomasi píše že menil olej každých 10 tis km a motor má 120 tis km
... máme v práci flotilu 24 vozidiel škoda seat vw ... servis oleja
každých 15 tis a priemerný nájazd je 300 tis km bez otvárania motora
preto sa mi zdá 120 tis km na šálky málo ... takže motor nebol asi nový
ale thomasi píše že menil olej každých 10 tis km a motor má 120 tis km
... máme v práci flotilu 24 vozidiel škoda seat vw ... servis oleja
každých 15 tis a priemerný nájazd je 300 tis km bez otvárania motora
preto sa mi zdá 120 tis km na šálky málo ... takže motor nebol asi nový
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 02.03.2009 12:41 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
slaja napísal:ten tvoj príspevok mám farebne vytlačený a každý večer pred spaním ho čítam
ale thomasi píše že menil olej každých 10 tis km a motor má 120 tis km
... máme v práci flotilu 24 vozidiel škoda seat vw ... servis oleja
každých 15 tis a priemerný nájazd je 300 tis km bez otvárania motora
preto sa mi zdá 120 tis km na šálky málo ... takže motor nebol asi nový
120 je nula,nič.Ibaže a to som písal,a verím že viac ako piati si nevšimli že tam píšem o príčine kedy veru aj 120 stačí a stane sa.
Holdale,stať sa nemusí,píšem o tom,doslova som to tam ľudom požul,ale tak hergot,ak sa nechce čítať,nech klakne hoci pri 60,ľudom nepomôžem ak sami sú hnilí
-
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
takže páni ešte raz ,motor bol menený v Nemecku za nový ešte v záruke,na starom odišlo olej.čerpadlo,starý BMP mal 90 Tkm,keď sa zadrel bola tam retiazka ,dali tam čisto nový vo VW servise aj s turbom ešte v záruke,na tomto mám už ozub.kolieska na pohon vyvažovákov.BMP je v podstate dobrý motor vychádza z 1.9,ale k slabostiam ,ktoré si možte ustrážiť t.j.DPf,pohon olej.čerpadla,piliny z palivového čerpadla,si možte pripísať jednu ,ktorú si neustrážite a to je puknutie kľukového hriadeľa na 1 ojnici.Skúste si zadať do gúgla Kurbenwelle BMP
gebrochen a budete zhrozený ,čo tam toho je len v Nemecku.O tento motor som sa staral ako o mimino a napriek tomu toto.Jednoducho je v tomto bode kľuka mech.najviac namáhaná a strihne ju práve tam.Takže to nie je náhoda ,ale toto časom čaká každého len ten nevie kedy a kde..Nechcem tento motor zatracovať,ale od Uberauta je to riadny podraz.Toto sa nestávalo ani na starej žiguli.šálky ojnice sú len dosledok...Jednému nemcovi sa to stalo už dokonca pri 80 Tkm...
gebrochen a budete zhrozený ,čo tam toho je len v Nemecku.O tento motor som sa staral ako o mimino a napriek tomu toto.Jednoducho je v tomto bode kľuka mech.najviac namáhaná a strihne ju práve tam.Takže to nie je náhoda ,ale toto časom čaká každého len ten nevie kedy a kde..Nechcem tento motor zatracovať,ale od Uberauta je to riadny podraz.Toto sa nestávalo ani na starej žiguli.šálky ojnice sú len dosledok...Jednému nemcovi sa to stalo už dokonca pri 80 Tkm...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 16 neregistrovaných