motor BMP-problém

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Thomasl »

vďaka ,drž mi palce..
slaja
Príspevky: 162
Dátum registrácie: 02.03.2009 12:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa slaja »

motor ma 120 tis. km ??? a poručili šálky ???
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ano,celkom pokojne sa to stane.Či už klakne šálka alebo turbína,ani v jednom prípade nie je príčina v nich.V čom je príčina som písal v téme ako servisovať 1,9-2,0 Tdi PD Asi som to nepísal signálnou zelenou a nebliká to ale stačilo by vedieť čítať,to je zadarmo
slaja
Príspevky: 162
Dátum registrácie: 02.03.2009 12:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa slaja »

ten tvoj príspevok mám farebne vytlačený a každý večer pred spaním ho čítam :d :D :d :D

ale thomasi píše že menil olej každých 10 tis km a motor má 120 tis km

... máme v práci flotilu 24 vozidiel škoda seat vw ... servis oleja
každých 15 tis a priemerný nájazd je 300 tis km bez otvárania motora

preto sa mi zdá 120 tis km na šálky málo ... takže motor nebol asi nový
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

to by aj mna zaujimalo co tomu zazraku techniky este treba k zivotu abyc dozil 120000km okrem oleja kazdych 10000km ?

pomlcime co vyzaduje vyrobca...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
slaja
Príspevky: 162
Dátum registrácie: 02.03.2009 12:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa slaja »

pre zaujímavosť Peugeot Boxer 2,2 hdi výmena oleja 48 000 km alebo 2 roky
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

slaja napísal:ten tvoj príspevok mám farebne vytlačený a každý večer pred spaním ho čítam :d :D :d :D

ale thomasi píše že menil olej každých 10 tis km a motor má 120 tis km

... máme v práci flotilu 24 vozidiel škoda seat vw ... servis oleja
každých 15 tis a priemerný nájazd je 300 tis km bez otvárania motora

preto sa mi zdá 120 tis km na šálky málo ... takže motor nebol asi nový

120 je nula,nič.Ibaže a to som písal,a verím že viac ako piati si nevšimli že tam píšem o príčine kedy veru aj 120 stačí a stane sa.
Holdale,stať sa nemusí,píšem o tom,doslova som to tam ľudom požul,ale tak hergot,ak sa nechce čítať,nech klakne hoci pri 60,ľudom nepomôžem ak sami sú hnilí
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Thomasl »

takže páni ešte raz ,motor bol menený v Nemecku za nový ešte v záruke,na starom odišlo olej.čerpadlo,starý BMP mal 90 Tkm,keď sa zadrel bola tam retiazka ,dali tam čisto nový vo VW servise aj s turbom ešte v záruke,na tomto mám už ozub.kolieska na pohon vyvažovákov.BMP je v podstate dobrý motor vychádza z 1.9,ale k slabostiam ,ktoré si možte ustrážiť t.j.DPf,pohon olej.čerpadla,piliny z palivového čerpadla,si možte pripísať jednu ,ktorú si neustrážite a to je puknutie kľukového hriadeľa na 1 ojnici.Skúste si zadať do gúgla Kurbenwelle BMP
gebrochen a budete zhrozený ,čo tam toho je len v Nemecku.O tento motor som sa staral ako o mimino a napriek tomu toto.Jednoducho je v tomto bode kľuka mech.najviac namáhaná a strihne ju práve tam.Takže to nie je náhoda ,ale toto časom čaká každého len ten nevie kedy a kde..Nechcem tento motor zatracovať,ale od Uberauta je to riadny podraz.Toto sa nestávalo ani na starej žiguli.šálky ojnice sú len dosledok...Jednému nemcovi sa to stalo už dokonca pri 80 Tkm...

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 16 neregistrovaných