VW Passat b6 2.0 tdi 2007 - trha motor pri zatazi

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

83branislav
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 01.01.2016 21:54
Zdieľať na Facebook

VW Passat b6 2.0 tdi 2007 - trha motor pri zatazi

Príspevok od používateľa 83branislav »

Ahojte mozno mi budete vediet poradit. Doagnostika neukazuje chybu ale pri zatazi motora napr v kopci ked na to dupne nad 2000 otacok zacne trhat motorom a najprv to robilo sporadicky teraz to robi castejsie. Je to mozne aby to sposoboval palivovy filter? Dik
83branislav
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 01.01.2016 21:54
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 83branislav »

Dik @lakinooo mas s tym nejake skusenosti? Alebo si nieco podobne uz riesil?
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Diagnostika neukazuje chybu--to nie je pravda,len diagnostikar nevedel citat medzi riadkami.Ked motoru sa nieco nepaci,diagnostika vzdy odhali.Ked to robi len pri zatazi,tak pri zatazi treba urobit diagnostiku,a zive udaje.EGR,vaha,sanie,turbo atd.vsetko je na obrazovke.
EASY206
Príspevky: 476
Dátum registrácie: 03.04.2011 12:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa EASY206 »

Ano,je to mozne ze to bude pal.filter a kedy si ho menil naposledy? ale moze to byt este aj sanie,turbo,zanesena skr.klapka,Egr..atd.
83branislav
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 01.01.2016 21:54
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 83branislav »

No vsetko bolo diagnostike akurat vychadza vymena pal filtra... Ale obavam sa ze to bude nieco horsie
EASY206
Príspevky: 476
Dátum registrácie: 03.04.2011 12:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa EASY206 »

Ved si vymen ten palivovy filter(odporucam original!!(Bosch,Ufi).ziadne lacne nahrady typu Meile a pod neodporucam)pridaj vif(aditivum)do nadrze,sprav takto zopar km a uvidis ci sa nieco zmenilo,ak nie ostava uz len diagnostika pri zatazi.
speede9999
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 21.09.2008 09:42
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa speede9999 »

otec mal s passatom rovnaky problem, bolo to odchadzajuce cerpadlo v nadrzi problem sa stupnoval az raz auto vyplo pocas jazdy a uz nenastartovalo
83branislav
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 01.01.2016 21:54
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 83branislav »

Len pre info... Po vymene palivoveho filtra je to vyriesene. Ziadne trhanie ani pri maximalnej zatazi . Dik za rady
zolee1
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 09.06.2006 12:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zolee1 »

zdravím, ja by som sa pripojil k tejto téme s otázkou, mám passat b6 2007 BMP, nedávno mi odišlo palivové čerpadlo, tak mi to vymenili, hňeď pri výmene vymenili aj palivový filter. No po týchto výmenách mi dnes motor pri zaradenej dvojke a pridaní plynu raz trhol tak, ako keby som šliapol na brzdu. Nestretol sa niekto z Vás takým niečím? Môže to byť napr. EGR ventil? Cez VCDS diagnostiku ako by som to vedel zistiť?
Vďaka za rady....
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Thomasl »

kontroluj EGR ,vytiahni ho von a pripoj ho na 12V ,na nete je na to aj video,mne odišiel v zime ,zasekával sa a nedovieral,pri vypnutí zapaľovania- motorom riadne zaklepalo ,má v sebe aj potenciometer polohy dáva info pre RJ...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Cez VCDS si odsleduj kanál 003 a máš prácu EGR ako na dlani.Kým sú hodnoty totožné (rozdiel cca 10) tak je EGR otvorené a pracuje.V momente keď sa uzavrie (napr.dlhšie trvajúci volnobeh) sa hodnoty značne od seba vzdialia,prietok na váhe dramaticky vzrastie aj na dvojnásobok.Na absolutnej hodnote takéhoto volnobežného prietoku sa dá okamžite zistiť napr netesnosť ventilu kedže to znižuje prietok na váhe.Logicky treba vychádzať z prietoku cez váhu ak je systém OK.To už kto VCDS má si snáď svoje hodnoty pozná kedže má možnosť si za jedinú minutu urobiť a uložiť sken všetkých hodnôt a ak treba si veci polahky aj spätne porovná.
Po výmene alebo odpojení (čistenie) treba zapnúť a vypnúť zapalovanie a počkať cca min na dobeh RJ ventil sa učí polohy,môže bzučať alebo cvakať relé.
Čistenie je aktuálne snáď aj každých 50 tis km (vždy je čo vyčistiť),ale činnosť sa dá overiť z čistými pacičkami iba diagnostikou
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot], Juraj B. a 22 neregistrovaných