VW Sharan 1.9 tdi 85kw 2001 - nastavenie vstrekovačov PD
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 19.01.2010 16:28 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Čosi nesedí.Korekčné dávky sú OK,dúfam že merané za min 80°C
Ak píšeš že chod je nepravidelný a dokonca trasie na volnobeh,tak jednoznačne ak je vstrek zlý,čo aj iba čiastočne,tak sa to v korekcii ukázať musí.Pretože korekcia ako taká sleduje jediný cieľ,vyrovnávať rozdiely aby motor išiel rovnomerne.Ak teda rovnomerne nejde,musí sa to niekde aj odzkadliť.Pozri korekčné dávky v režime hneď po štarte,a potom v plnej teplote,plus pozri hodnoty na kanáli 018 a 023.Pri úplne teplom keď budeš pozerať dávky,tak zatiahni ručnú,zaraď 4st a pomali púštaj spojku aby sa zaťažil motor.Žiadna dávka nesmie narastať.
Ak píšeš že chod je nepravidelný a dokonca trasie na volnobeh,tak jednoznačne ak je vstrek zlý,čo aj iba čiastočne,tak sa to v korekcii ukázať musí.Pretože korekcia ako taká sleduje jediný cieľ,vyrovnávať rozdiely aby motor išiel rovnomerne.Ak teda rovnomerne nejde,musí sa to niekde aj odzkadliť.Pozri korekčné dávky v režime hneď po štarte,a potom v plnej teplote,plus pozri hodnoty na kanáli 018 a 023.Pri úplne teplom keď budeš pozerať dávky,tak zatiahni ručnú,zaraď 4st a pomali púštaj spojku aby sa zaťažil motor.Žiadna dávka nesmie narastať.
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22 Zdieľať na Facebook
Vw sharan 1.9 tdi 85kw
Zdravim vas mal som problem s VW SHARAN 1.9TDI, 85KW, 2001 s turbom, hadzalo auto do nudzoveho rezimu, po vypnuti a opetovnom nastartovani auto slapalo uplne bez problemov. Robilo mi to hlavne pri jazde po dialnici pri udrziavani rovnakej rychlosti napr. 110km/h a potom ked som chcel pridat mi uz vyplo turbo.
Dal som auto do servisu lebo mi prdlo tesnenie pod hlavou. Tak som im povedal ze ked uz to maju rozobrate tak nech spravia aj to turbo. Turbo išlo na repas, zlozili to a isiel som si pre auto. No ale auto netaha tak ako pred tym. Je uplne tupe. Pred servisom auto malo tah od 1700 ot. A teraz az od 2100 a stale hadze do nudzoveho rezimu a odstavi turbo. Po vypnuti a opetovnom nastartovani auto zase funguje. Ale teraz to nerobi len na dialnici ale aj na normalnych cestach. Kazdu chvilu to vypina. Vie mi niekto poradit co s tym moze byt. Este auto ma chip. Diagnostika vypisuje chybu plniaceho tlaku - prerusovana. Dakujem za odpoved.
Dal som auto do servisu lebo mi prdlo tesnenie pod hlavou. Tak som im povedal ze ked uz to maju rozobrate tak nech spravia aj to turbo. Turbo išlo na repas, zlozili to a isiel som si pre auto. No ale auto netaha tak ako pred tym. Je uplne tupe. Pred servisom auto malo tah od 1700 ot. A teraz az od 2100 a stale hadze do nudzoveho rezimu a odstavi turbo. Po vypnuti a opetovnom nastartovani auto zase funguje. Ale teraz to nerobi len na dialnici ale aj na normalnych cestach. Kazdu chvilu to vypina. Vie mi niekto poradit co s tym moze byt. Este auto ma chip. Diagnostika vypisuje chybu plniaceho tlaku - prerusovana. Dakujem za odpoved.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Asi budeš musieť skontrolovať základné veci,ale budeš musieť pre zlý prístup zhora asi na zdvihák lebo jamu.Skúsim ti to do bodov
Treba pozrieť pohyb tiahla podtlakovej banky na turbíne.pomocník naštartuje,tiahlo musí okamžite potiahnuť do banky cca 1 cm,po zhasnutí motora sa hneď musí vrátiť.
Treba odistiť poistku a vytiahnuť hrubú hadicu z EGR aby bolo možné posvietiť do hrdla,resp svetlo + zrkadielko.
naštartovať motor (teplý !) a na volnobehu sledovať pohyb ventilu EGR,mení pri práci rapídne aj zvuk nasávania.Treba ho nechať cca 2 min. potom sa zavrie a prestane pracovať.Opätovne začne pracovať ak sa dotkneš plynového pedála.
Bolo by kopec iných možností zisťovania ale vyžadovali by diagnostiku,ale treba začať tým čo sa dá
Treba pozrieť pohyb tiahla podtlakovej banky na turbíne.pomocník naštartuje,tiahlo musí okamžite potiahnuť do banky cca 1 cm,po zhasnutí motora sa hneď musí vrátiť.
Treba odistiť poistku a vytiahnuť hrubú hadicu z EGR aby bolo možné posvietiť do hrdla,resp svetlo + zrkadielko.
naštartovať motor (teplý !) a na volnobehu sledovať pohyb ventilu EGR,mení pri práci rapídne aj zvuk nasávania.Treba ho nechať cca 2 min. potom sa zavrie a prestane pracovať.Opätovne začne pracovať ak sa dotkneš plynového pedála.
Bolo by kopec iných možností zisťovania ale vyžadovali by diagnostiku,ale treba začať tým čo sa dá
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných