Kúpa VW Passat Variant 1.6 TDI CR alebo 2.0 TDI CR
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 13.02.2009 09:22 Zdieľať na Facebook
Kúpa VW Passat Variant 1.6 TDI CR alebo 2.0 TDI CR
Ahojte všetcia !! Plánujem kúpu VW Passat Variant B7 (ročník 2011 - 2014). I keď viem, že táto téma tu bola dosť často omielaná, mňa by skôr zaujímali prevádzkové náklady a porovnanie motorov 1.6 TDI a 2.0 TDI (obidve CR) čo sa týka spoľahlivosti/poruchovosti a cien náhradných dielov. Niesom žiadny pretekár jazdím kľudným/pohodovým tempom o výkon mi vôbec nejde, ide mi skôr o spoľahlivosť. Diesel potrebujem kvôli dosť častému cestovaniu do Nemecka. Mňa by teda zaujímali vaše názory a skúsenosti s vyššie uvedenými TDI motormi. Vopred ďakujem za vyjadrenia
-
- moderátor fóra
- Príspevky: 3816
- Dátum registrácie: 01.12.2007 20:52
- Bydlisko: ZA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
spolahlivost poruchovost a naklady su totozne, na 1,6 viac slapes na plyn, spotreba len pri dlhych strekach odlisna a subjektivny pocit sa neda nikomu nanutit, lebo tie auta maju rozne prevodovky a zalezi z akeho auta prejdes na passata 1,6TDI. Ak napr. z audi6 3,0TDI, tak jasne, ze to bude pre teba leniva sunka. Ak z HTP, tak bude super. Skor bude dolezite, aky kus v akom stave najdes.
-
- Príspevky: 686
- Dátum registrácie: 23.05.2011 15:39 Zdieľať na Facebook
-
- moderátor fóra
- Príspevky: 3816
- Dátum registrácie: 01.12.2007 20:52
- Bydlisko: ZA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 13.02.2009 09:22 Zdieľať na Facebook
Ďakujem Vám všetkým za názor a radu.
lorak777:
No podľa Vášho názoru budem skôr ten druhý prípad, keďže presadám z Hyundai i30 (predošlej generácie 2011) 1.4 16V 80kw (lenivé auto s nedostatočným krútiacim momentom). A samozrejme skôr sa teda zameriám na ten stav ako na motorizáciu, čítal som viacero recenzií o 1.6 TDI aj v Passate a aj v Superb-ečku a nič negatívne som sa nedozvedel, až na ten slabší výkon ale na bežne jazdenie vraj stačí. Na slovensku sa aj tak nedá rýchlo chodiť autom, všade hladky radary... Pomaly už aj v Kauflande budú merať ako rýchlo tlačíme nákupne vozíky. No a z vlastnej skúsenosti môžem potvrdiť, že aj keď v Nemecku je neobmedzená rýchlosť na viacerých úsekoch, aj tak to tam človek nevie moc využiť lebo pri väčších mestách sú neustále zápchy (Stau) a nieje to zrovna najbezpečnejšie...
keyness:
Nechápem Váš komentár... Mohli by ste mi to prosím Vás upresniť čo ste tým mysleli ?? S tou dvojhmotou ste mysleli to, že 1.6 TDI je konštrukčne jednoduchší motor ako 2.0 TDI ?? Ste s ním spokojný vo Vašom Superbe ??
Ďakujem za odpovede
lorak777:
No podľa Vášho názoru budem skôr ten druhý prípad, keďže presadám z Hyundai i30 (predošlej generácie 2011) 1.4 16V 80kw (lenivé auto s nedostatočným krútiacim momentom). A samozrejme skôr sa teda zameriám na ten stav ako na motorizáciu, čítal som viacero recenzií o 1.6 TDI aj v Passate a aj v Superb-ečku a nič negatívne som sa nedozvedel, až na ten slabší výkon ale na bežne jazdenie vraj stačí. Na slovensku sa aj tak nedá rýchlo chodiť autom, všade hladky radary... Pomaly už aj v Kauflande budú merať ako rýchlo tlačíme nákupne vozíky. No a z vlastnej skúsenosti môžem potvrdiť, že aj keď v Nemecku je neobmedzená rýchlosť na viacerých úsekoch, aj tak to tam človek nevie moc využiť lebo pri väčších mestách sú neustále zápchy (Stau) a nieje to zrovna najbezpečnejšie...
keyness:
Nechápem Váš komentár... Mohli by ste mi to prosím Vás upresniť čo ste tým mysleli ?? S tou dvojhmotou ste mysleli to, že 1.6 TDI je konštrukčne jednoduchší motor ako 2.0 TDI ?? Ste s ním spokojný vo Vašom Superbe ??
Ďakujem za odpovede
-
- Príspevky: 686
- Dátum registrácie: 23.05.2011 15:39 Zdieľať na Facebook
som s ním spokojný viac menej... mám aj iné auta, účel na ktorý som si ho kúpil dokonale splňuje (na jedno naštartovanie cca 300km okresné cesty aj diaľnice) je to ročník 2011,nechcem sa tu hádať o spotrebe dlhodobú mam 6,2l/100 km, neviem koľko by mal brať pri predpisovej jazde do nemecka.....motor je slabý, v meste často treba radiť. Je trocha inak sprevodovaný ako iné auta čo mám , je to o zvyku. auto nemá dvojhmotu, inak myslím že je obdobný ako 2.0 tdi
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Sanci1988 : auto nekupuješ na pol roka, ale na XY mesiacov, tak si sakra rozmysli že ti bude stačiť na tú dobu to "stačí"
Ono to nie je o maximálke ktorú to vytiahne ale aj o pružnom zrýchlení a vedz že mna neserie nič viac ako ked sa musím vliecť pod limit a nedá sa obiehať, dnes som si užil zrovna cestu v kolone za traktorom z technických služien čo varí smolu...
Smradu jak v riti a rýchlosť 25km/h a chvílu to trvalo až obehlo panstvo čo na to potrebuje asi pozvánky aby ráčilo obehnúť traktor až prišiel rad na mna. Mať nejakú zdochlinu a blbý úsek tak sa za takým traktorom človek vlečie aj 2km
Hyundai i30 1.4i 80kW (hatchback), hmotnosť 1168kg, zrýchlenie 0-100km/h 11,7s
Superb 1.6TDI 77kW (krátky), hmotnosť 1424kg, zrýchlenie 0-100km/h 12,5s
Vdaka tej hmoptnosti, bárs je to aj diesel s turbom to múže mať +- rovnaké hodnoty pružného zrýchlenia
Ono to nie je o maximálke ktorú to vytiahne ale aj o pružnom zrýchlení a vedz že mna neserie nič viac ako ked sa musím vliecť pod limit a nedá sa obiehať, dnes som si užil zrovna cestu v kolone za traktorom z technických služien čo varí smolu...
Smradu jak v riti a rýchlosť 25km/h a chvílu to trvalo až obehlo panstvo čo na to potrebuje asi pozvánky aby ráčilo obehnúť traktor až prišiel rad na mna. Mať nejakú zdochlinu a blbý úsek tak sa za takým traktorom človek vlečie aj 2km
Hyundai i30 1.4i 80kW (hatchback), hmotnosť 1168kg, zrýchlenie 0-100km/h 11,7s
Superb 1.6TDI 77kW (krátky), hmotnosť 1424kg, zrýchlenie 0-100km/h 12,5s
Vdaka tej hmoptnosti, bárs je to aj diesel s turbom to múže mať +- rovnaké hodnoty pružného zrýchlenia
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 35 neregistrovaných