Renault Megane III 1.5 dci , 78 kw - vadný vstrek

Diskusia ohľadne vozidiel značky Renault

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

Tak ako u lekároch, že jeden je odborník na ortopédiu a druhý na chirurgiu. Že jeden učiteľ učí matiku a druhý slovenčinu. Tak takto by si mal postupovať pri servisakovi.

Nájsť si servisáka, ktorá sa rozumie renaultom. Ak robí výlučne jednu značku, tak už má skúsenosti s tým, že vie chronické choroby týchto motorov a už pri 3 slovách vie povedať, že to môže byť to a to.

Oceňujem prístup alebo slová ... pane s týmto vám nepomôžem, lebo robím grupu. Alebo ja robím francúzov, do grupy nie som odborník.

Samozrejme princíp fungovanie motorov je zhruba rovnaký, takže určite sa nájde aj všeobecný lekár (odborník taký aký by mal byť). Ale asi bude musieť viac hľadať a skúšať.

Problém je, že bežný človek, ktorý autám nerozumie sa spolieha, že každý robí prácu, ktorej rozumie a tak ide za automechanikom, ktorého ma blízko domu, šak asi vie robiť s autami, keď je automechanik.

Veľa opráv je typu, že to nebude za pol hoďku, alebo hoďku. Cestovať tak stovky kilometrov príde človeku trafené a scestné, ale keď už v okolici nie je schopný človek, tak čo mu ostáva.
Nick21212
Príspevky: 450
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: LH
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Nick21212 »

Počuj choď rovno do renaltu resp do luny.
Alebo do profituningu v Lh.
A u koho si bol v lm? Nech viem kde nemám ísť.
patrik9595
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 03.04.2016 22:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patrik9595 »