Renault Megane III 1.5 dci , 78 kw - vadný vstrek
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Tak ako u lekároch, že jeden je odborník na ortopédiu a druhý na chirurgiu. Že jeden učiteľ učí matiku a druhý slovenčinu. Tak takto by si mal postupovať pri servisakovi.
Nájsť si servisáka, ktorá sa rozumie renaultom. Ak robí výlučne jednu značku, tak už má skúsenosti s tým, že vie chronické choroby týchto motorov a už pri 3 slovách vie povedať, že to môže byť to a to.
Oceňujem prístup alebo slová ... pane s týmto vám nepomôžem, lebo robím grupu. Alebo ja robím francúzov, do grupy nie som odborník.
Samozrejme princíp fungovanie motorov je zhruba rovnaký, takže určite sa nájde aj všeobecný lekár (odborník taký aký by mal byť). Ale asi bude musieť viac hľadať a skúšať.
Problém je, že bežný človek, ktorý autám nerozumie sa spolieha, že každý robí prácu, ktorej rozumie a tak ide za automechanikom, ktorého ma blízko domu, šak asi vie robiť s autami, keď je automechanik.
Veľa opráv je typu, že to nebude za pol hoďku, alebo hoďku. Cestovať tak stovky kilometrov príde človeku trafené a scestné, ale keď už v okolici nie je schopný človek, tak čo mu ostáva.
Nájsť si servisáka, ktorá sa rozumie renaultom. Ak robí výlučne jednu značku, tak už má skúsenosti s tým, že vie chronické choroby týchto motorov a už pri 3 slovách vie povedať, že to môže byť to a to.
Oceňujem prístup alebo slová ... pane s týmto vám nepomôžem, lebo robím grupu. Alebo ja robím francúzov, do grupy nie som odborník.
Samozrejme princíp fungovanie motorov je zhruba rovnaký, takže určite sa nájde aj všeobecný lekár (odborník taký aký by mal byť). Ale asi bude musieť viac hľadať a skúšať.
Problém je, že bežný človek, ktorý autám nerozumie sa spolieha, že každý robí prácu, ktorej rozumie a tak ide za automechanikom, ktorého ma blízko domu, šak asi vie robiť s autami, keď je automechanik.
Veľa opráv je typu, že to nebude za pol hoďku, alebo hoďku. Cestovať tak stovky kilometrov príde človeku trafené a scestné, ale keď už v okolici nie je schopný človek, tak čo mu ostáva.
-
- Príspevky: 450
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: LH Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 03.04.2016 22:52 Zdieľať na Facebook
Najprv som bol na nabreží čo mi trepal čo všetko mi treba menit potom bosh a nakoniec paludzka no v paludykej sa s týmto ešte nestretol tak mi toho moc povedat nemohol celkom solidny človek a nakoniec som skončil v kvačanoch. Ale nejde mi do hlavy ked je chladno necitit to trasenie skoro vobec a ventile počut neboli ani tuk len pri studenom motore sa trochu ozvala vačka 1/2 sek inak nič. pri zapnutej klime otačky sa zdvyhnu a vsetko je v normale no raz sa mi stalo ze som zastal dolu briežkom tak par krat klesli otačky a auto dostalo pravidelný chod ako predtým . Po chvili som ho vypol a znovu naštartoval a trasenie tam bolo zas. Je možne že chyba bude dade v čidle teploty alebo regulacii otačiek lebo ked je motor studený aj pri extremnych mrazoch to naštartuje ako pri +30 . Alebo v boší neyapisali nový kod vstreku ak sa to da to neviem Mam vstreky continental.. Alebo dalo by sa to upravit manualne do RJ tak žeby sa ubralo palivo na tom 3 vstreku alebo ma zlý zaoxydovaný kontakt pri RJ ??
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
patrik-este raz .Nemas chybu v vstrekovacoch,ale vo valci.Meral si uz kompresiu?Nie,neda sa ubrat softverovo davkovanie jedneho valca.Uz som ti vysvetlil,to su korekcne davky,s davkovanim koreguje rovnomerny chod motora,a tu vidiet ze treti valec potrebuje viac paliva kvoli XY.Je velmi jednoducha moznost,ak neveris,prehodit vstrekovace a uvidis ze ci ostanu vyssie korekcne davky v tretom valci,alebo kopiruje umiestnenie toho "vadneho" vstrekovaca.Velmi jednoduchy princip.
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 03.04.2016 22:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44 Zdieľať na Facebook
Renault 1.5dci 78kw ma vstreky Siemens (ine vykonove verzie okrem 81kw Laguny su Delphi)
jedna sa o spolahlive vstrekovace oproti Delphi a teda chybu by som hladal inde
niekto pisal nieco s vackou a hydrostelmi - opotrebena vacka znizuje vykon (slabsia vymena spaleneho paliva za cerstvy vzduch) ale na kompresiu to nema vplyv, rovnako slaby hydrostel moze sposobovat klepkanie ventilu (ventil ma vacsiu volu) ale nie slabsiu kompresiu
cize slabsia kompresia jedine netesny ventil (podpaleny, ohnuty, odlomeny), prepaleny piest (deravy), zalepene piestne kruzky v pieste, pripadne zodrany valec (extremny pripad).
pri 1.5Dci - vsetkych variant odchadzaju spodne ojnicne loziska (na kluke) - pretoci sa a je po kluke a ojnici, to najcastejsie klepe az pokial nevyleti ojnica cez blok. Ak treba, mam nove orig. diely na 1.5dci - kluku + prisl. a prip aj ine.
jedna sa o spolahlive vstrekovace oproti Delphi a teda chybu by som hladal inde
niekto pisal nieco s vackou a hydrostelmi - opotrebena vacka znizuje vykon (slabsia vymena spaleneho paliva za cerstvy vzduch) ale na kompresiu to nema vplyv, rovnako slaby hydrostel moze sposobovat klepkanie ventilu (ventil ma vacsiu volu) ale nie slabsiu kompresiu
cize slabsia kompresia jedine netesny ventil (podpaleny, ohnuty, odlomeny), prepaleny piest (deravy), zalepene piestne kruzky v pieste, pripadne zodrany valec (extremny pripad).
pri 1.5Dci - vsetkych variant odchadzaju spodne ojnicne loziska (na kluke) - pretoci sa a je po kluke a ojnici, to najcastejsie klepe az pokial nevyleti ojnica cez blok. Ak treba, mam nove orig. diely na 1.5dci - kluku + prisl. a prip aj ine.
Žijeme v dobe plnej egoistov, sociopatov, ľudí s vymytým mozgom a žiaľ aj srdcom.
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
-
- Príspevky: 484
- Dátum registrácie: 07.05.2012 21:32
- Bydlisko: Nove Zamky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
autokomplet-opotrebovana vacka nema vplyv na kompresiu????Klepajuci venbtil kvolihydrostelu tiez nema vlpyv na kompresiu????Ked ventil sa neotvara v plnom rozsahu,tak nevie nasat /alebo vyfukat/ tolko vzduchu aby sa valec "naplnil",teda znizi sa kompresny pomer.Ked piest stlaca menej vzduchu,tak urcite bude aj kompresia slabsia.Klukovka,ojnica urcite nema vplyv na korekcne davky paliva.
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 03.04.2016 22:52 Zdieľať na Facebook
O necelé 3,5 baru a mechanik aj vravel že troska poklepkáva ten ventil.. porovnaní iným vozidlom a može to byt aj dákym guferom ale to nezistí pokial to nerozobere. A ta klukovka len tak odýst nemože nie ? ved je to riadne masivne železo a kompresia by neunikala ceznu nie ? autom boly robene dlhé trasy večinov dialnice.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných