Renault Scénic I PH1 - trasenie pri brzdení
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 224
- Dátum registrácie: 19.02.2015 14:25 Zdieľať na Facebook
Renault Scénic I PH1 - trasenie pri brzdení
Zdravím chalani, na úvod, podobný problém som nenašiel tak sa chcem opýtať, či môže trasenie pri brzdení spôsobovať hlavný brzdový valec. Uvediem prečo sa na to pýtam. Cca rok dozadu mi jemne začalo triasť auto pri brzdení. Postupne sa to stupňovalo. Tak sa menili najprv na pohľad opotrebované veci napr. tyče riadenia, čapy a pod. Neprestalo, iba sa to mierne zlepšilo. Predné kotúče mali čo to za sebou, dali sa nové+ platničky. Zadné bubny detto, vymenili sa zároveň brzdové valčeky, ktoré už boli na odpis. Všetko sa nastavilo, odvzdušnilo, problém ostal. Jedine ostal už len hlavný brzdový valec.(predné tlmiče sú tiež nové-tými to nebude) Môže to byť ono alebo som niečo prehliadol? Dakujem za odpoved a pekný deň
PS:také veci ako nevyvážené kolesá odpadajú kedže to robí aj na letný aj na zimných
PS:také veci ako nevyvážené kolesá odpadajú kedže to robí aj na letný aj na zimných
-
- Príspevky: 966
- Dátum registrácie: 23.03.2011 18:44
- Bydlisko: Oldenburg/Levice Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 224
- Dátum registrácie: 19.02.2015 14:25 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 966
- Dátum registrácie: 23.03.2011 18:44
- Bydlisko: Oldenburg/Levice Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 224
- Dátum registrácie: 19.02.2015 14:25 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 71
- Dátum registrácie: 10.05.2014 21:14 Zdieľať na Facebook
Niečo podobne som mal aj ja na svojom aute. Triaslo najme pri jemnom pribrzdení pri vyššých rýchlostiach. Tiež som toho dosť pomenil, nakoniec to boli silentbloky na predných ramenách. Na prvý pohľad boli OK, ale už povoľovali a rameno sa na nich posúvalo do strán. Prejavilo sa to aj pri pomalom prejazde väčšej nerovnosti - retarderu, ťuklo to.
-
- Príspevky: 224
- Dátum registrácie: 19.02.2015 14:25 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 359
- Dátum registrácie: 23.09.2004 08:15 Zdieľať na Facebook
Úplne kľudne to môžu robiť aj nové kotúče, pokiaľ boli zle zabehnuté, zle nasadené, zle očistená dosadacia plocha... preto sa po výmene kotúčov používa nejaký odchylkomer (neviem presný názov) s ktorým meriaš hádzavosť kotúča resp. celého náboja... doporučujem začať tam, navštíviť nejaký servis kde ho majú, za celý svoj život som sa stretol iba s jedným mechanikom ktorý to použil po výmene kotúčov...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných