VW Passat 3C5 2.0 TDI CBDC 81 kW 2009

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

minom
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 20.01.2013 06:52
Zdieľať na Facebook

VW Passat 3C5 2.0 TDI CBDC 81 kW 2009

Príspevok od používateľa minom »

Zdravim vsetkych ktory by vedeli poradit k danej teme - prosim primitivny odpovedaci nepripajajte sa . Teda podme k problemu : jedna sa o vw passat B6 kod motora CBDC ( 81 kW )2.0 tdi CR R.V. 2009 . Vsetko v aute fungovalo na 100 % az do jedneho dna ked pocas jazdy sa auto dalo do nudzoveho rezimu a kym som zastavil na najblissiom odpocivadle tak motor uz skapal . skusal som nakopnut neako pobiede asi tak na 10 pokus naskocil a spraval sa ze je ok tak som skusil jazdu dalej a presiel som asi tak 2-3 km a znova to iste. tak potom sa to odtiahlo domov a hladala sa zavada . Diagnosytika ukazala ze vstrekovacie cerpadlo dava vysoky tlak + plus snimac tlaku paliva , vaha vzduchu , akurat som mal neakych 500 km do vymeni oleja. takze objednal som nove diely ktore bolo potrebne vymenit a pre istotu som objednal a vymenil komplet vsetke snimace a cidla co sa tyka palivoveho systemu aj s vahou vzduchu. auto naskocilo a pohoda vsetko ok a diagnostika potvrdila cisty zaznam teda ziadna zavada, vymenil som olej ,vsetke filtre a skusobna jazda ok. asi po par minutach jazdy som auto odparkoval a na nasledujuce rano bac. Odpalil som auto a asi po 10 sekundach zhasol od tej doby nie a nie nastartovat nastartuje len s pomocou spreju na rychly a studeny start samostatne bez sance ani na studeno ani ked je nahriaty.podozrieval som pomocne palivove cerpadlo umiestnene pri motore tak som kupil nove a vymenil ziadna zmena pre istotu som odskusal aj palivove cerpadlo v nadrzi to je ok. stale to nejde nastartovat , pre istotu sme to skusily napichnut na viacero diagnostik 2 na bosch raz na delfi traja iny mechanici a ukazuje ziadne zavady. no aj tak stale start bez zmeny , nastartuje len cez sprej pri nizkych otackach zdochne a drzi len pri vysokych otackach .neviem si uz rady ostala mi uz len moznost bud vstrekovace alebo vstrekovacie cerpadlo. stretol sa niektu uz s podobnym problemom .privytam kazdu dobru radu .dik[/b]
PROCHY603
Príspevky: 3785
Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
Bydlisko: BLAVA
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa PROCHY603 »

:2f93: a kolko km mas najazdenych mas kde************??? :41c2:

kovove piliny pochovali cerpadlo. :28b7: :2f93:
minom
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 20.01.2013 06:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa minom »

teda najazdenych 242 000 Km, palivovy plavak nebol vymeneny kedze bol ok , a to ze ini by plakakli ci maju to alebo to tak ja nie som z tych proste ked sa zacina neaky problem ci nieco klepne abo buchne tak to riesim hned a menim potrebny diel auto musi byt stale v 110 % stave pre mna je strateny cas strata vela penazi ak by sa nieco posralo . a momentalne musim jazdid na manzelkinej audine . Neake piliny som tam nasiel a predpokladal som ze bude potrebne dat precistit a premerat vstrekovace no odhovarali ma od toho ze to nebude ono , pridal by som foto neviem ako ho vlozit sajrajt tam bol riadny
minom
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 20.01.2013 06:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa minom »

Takto neako to vyzeralo po demontazi


https://plus.google.com/photos/11657085 ... 6520489762

https://lh5.googleusercontent.com/-sEEf ... 5250_n.jpg

https://lh5.googleusercontent.com/-kGwb ... 4413_n.jpg

Podla preoslich info sa potvrdzuje zeby som mal dat vstrekovace vycistit a premerat ci ?
herin
Príspevky: 1264
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

Nazdar.Ja som asi podobny "pacient"na auto ako ty :) mne tiez len nieco klepne a uz patram po chybe a ihned menim diel..
Ale k tvojmu problemu...
Ja mam passat CBAB 103 KW 2.0TDI 16V a pri najazde 231 000km sa mi stalo nieco podobne..isiel som po dialnici a predbiehal som kamion a zrazu sup do nudzaku..na displeji napis "motor do dielne"..tak som isiel ku krajnici a zrazu skapal motor.viac uz nastartovat neslo..len tocil a tocil.volal som odtahovku a dal som to do znackoveho servisu..podla mojho opisu mali podozrenie na vstreky ale po napojeni na diagnostiku odislo palivove cerpadlo..vymenili ho aj s filtrom plus tam dalu nejaku gebuzinu na precistenie a odvtedy auto dalej slape ako hodinky..cena bolo nejako 420 eur..
minom
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 20.01.2013 06:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa minom »

FUTURA 29 napísal:Fuuu ha no riadny sajrajt bol na filtry.Fakt by trebalo sustavu perfektne vycistit.

akurat ze to co je na foto nieje filter ale regulacny ventil tlaku paliva a co sa tyka palivoveho vzduchoveho a olejoveho filtra sucastne s olejom vymena prebiehala kazdych 15 000 km ziadnych 30 000 km a to od nova
nokiboy
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 11.07.2014 20:16
Zdieľať na Facebook

zhasnutie motra počas jazdy

Príspevok od používateľa nokiboy »

Caute mám podobný problém mám passta b6 2009 CR,2,0 81kw, počas plynulej jazdy mi zhasol motor a nešlo naštartovať po viacnásobnom skúšaní až na druhý den ked sme ho šli odtihanut naštartovalo.
motor zhasol bez nejaké búchania predtým a podobne, motor ide krásne aj ked má už 330 000,
Nevyhodilo mi pritom žiadnu chybu a ani diagnostika mi nič neukázala. aj ked viem, že je viacej diagnostík.
Vymenili sme dopravné čerpadlo s plávákom ale bolo v podstate iné ako to moje aj ked bolo objednané podľa WIN a všetkých údajov, spravilo to isté v podstate pri jazde na dialnici ked motor zabral.
aj ked nechápem, že ponúka asi 10 druhov čerpadiel s roznymi barmi tlaku na ten istý typ auta
to moje prvé čerpadlo bolo skontrolované motorček fungoval aj tlaky dával správne - ale ktovie či len postupne neodchádza a nie hned naraz.
Palivový filter bol menený a čistý, žiadne piliny a naftu tankujem dobrú.
Vraj to môže byť ešte palivové čerapadlo pri motore, alebo reilová lišta, rampa alebo čidlo vačiek, že to diagnostika nemusí ukázať. vstreky by to nemali byť tie by vyhodilo alebo auto šklbalo popri tom.
nič mi nedymilo ani sa inak nesprávalo auto len zdochlo. Tak že či kúpiť ešte najdrahšie originál čerpadlo a dúfať že to nebude niečo iné alebo mi poradte čo ako sa dá predtým skontrolovať aby som nemusel investovať dalsie prachy zbytočne.
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 20 neregistrovaných