Hyundai Tuscon - výber motorizácie

Diskusia ohľadne vozidiel značky Hyundai

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Aký motor?

1.6 T-GDi
6
29%
2.0 CRDi (135kw)
15
71%
 
Celkom hlasov: 21

gionta
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 16.10.2012 15:57
Zdieľať na Facebook

Hyundai Tuscon - výber motorizácie

Príspevok od používateľa gionta »

Dobrý večer, zaujimal by ma váš názor aká by bola najvhodnejšia motorizácia pre nový Tuscon 1.6 T-GDI vs. 2.0 CRdi (135kw).. budem kupovať nové a neviem sa rozhoduť medzi týmito dvoma motormi.
Ročný nájazd 20-25 000km. Vraj 1.6T má dosť veľkú spotrebu oproti udávanej a nieje nijak extra svižná. Jedná sa v oboch prípadoch o automat. Ďakujem vopred za názory.
gabo498
Príspevky: 96
Dátum registrácie: 30.03.2012 23:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gabo498 »

Záleží kde najazdíš tých 25 000, či v meste alebo prevažne mimo, a či to chceš na 10 rokov alebo iba 3-4 roky a potom zase nové, tie 2.0 crdi nemali nijaké muchy. Nejazdil som stým, ale jazdil som ix35 2.0 GDI automat, myslím 120kw a výkon tomu autu určite nechýbal, akurát ten automat bol najhorší aký som zatiaľ jazdil, spotrebu to malo okolo 10-12 L ale veľa 1-5 km trasy.
majo655
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 27.10.2015 20:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa majo655 »

Mal som možnosť vyskúšať slabší 2.0 crdi s automatom, auto samo o sebe dobré, ale ten automat fakt nie je výhra - podľa môjho názoru dosť neohrabane radí, šklbe, ale keď musí byť automat... :) a odporúčal by som 2.0 crdi určite (po výkonovej stránke), 1.6 T-GDI som tiež počul, že nemá až taký výkon. Myslím že tieto motory sa nedajú zrovnávať po výkonovej stránke.
Naposledy upravil/-a majo655 v 18.03.2016 10:50, upravené celkom 1 krát.
georgnr
Príspevky: 222
Dátum registrácie: 28.09.2011 20:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa georgnr »

Gionta, ved si pozri videa su ich na nete desiatky. Porovnaj nazory motoristickych novinarov, zvaž plusy a minusy. Ja by som volil benzinovu verziu, je vykonnejšia a živšia, spotreba bude + - rovnaka. Ten vyber motorov je biedny jak benzinovych tak dizlovych. Teraz tam začali davať tu 1,7 zo zvyšenym vykonom na 104 kw ale len so dvojspojkovou prevodovkou no ale ten bude pre teba asi slaby.
Lubos01
Príspevky: 700
Dátum registrácie: 25.02.2010 23:47
Bydlisko: Trnava / Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Lubos01 »

Chalpi, ale šak trocha späť do reality :)

Automaty má Hyundai/KIA už iné ...

Čo to som prešiel na Optime 1,7 CRDI 100 KW s 6 stupnovým automatom r.v. 2013 a úplne v pohode. Automat nijako nočaril, ale určite neradil zle a ani netrhal.

Avšak teraz už majú nový 7 stupnový automat, mal som ho na 1 den v CEEDE 1,6 CRDI 100 KW a potom v novej Sportage 1,6 T-GDI a radili naozaj perfektne... O triedu iný level a hlavne v tom ceede to lietalo jedna radosť. Fakt klobúk dolu ...

Čo sa týka tej 1,6 T-GDI obával by som sa spotreby ... Moju hodnotit nebudem, lebo auto som "vypekal" ... Ale už s normálnou 1,6 GDI 99 KW v Ceede som mal priemerky 7,5 ... Koľko bude spotreba po pridaní turba vo väčšom a aerodynamicky horše riešenom aute (oproti ceedu) si stačí domyslieť ...

Ja som testovačku vracal zo spotrebou nad 10, určite by to zvládla za menej, ale osobne by som nad ňou vôbec nerozmýšlal. Teda jedine v prípade, že by si to mal pre ženu na pár stovák km mesačne po meste :D

Len si over u Tuscona, koľko stupnové automaty tam dávajú. 7 stupnový je fakt bezproblémový a určite choď do 2,0 CRDI, tie ich diesle sú bezproblémové a to ani nehovorím o tom, že sa ti to bude ľahšie po rokoch predávať.
majo655
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 27.10.2015 20:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa majo655 »

Pokiaľ viem tak 2.0 crdi má iba 6 stupňový automat, ten presne som skúšal, je to hydromenič. Na jeho obranu však musím povedať, že auto nebolo zahriate a tvrdili mi, že keď sa celé ústrojenstvo zahreje tak to radí hladšie, avšak tiež povedali, že to na DSG napr nemá.
sandeman85
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 25.09.2014 21:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sandeman85 »

Obidve motorizáciu sú super a kazda ma svojé výhody - benzin sa skor nahreje, je tichsi, kultivovanejsi, má 7st. prevodovku a vo vyssisch otacka super tah. Diesel ma lepsiu spotrebu a pocitovo silnejsi tah v strednych otackach koli 400 Nm. je tam ale aj rozdiel v cene a pri nafte 136 kW musis ist do najvyssej výbavy Premium. Tak je to na tebe. Osobne mam skusenost s oboma a isiel by som asi do nafty. tych strasiakov s DPF sa neboj ked ho raz za cas vyvetras tak je to OK. ten diesel 136 kw s AS/T ide oproti 100 kW s A/T o dost lepsie a prevodovka radi pohotovejsie a nenechava zbytocne motor vytoceny bez preradenia.
petron
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 10.02.2007 09:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa petron »

Jazdil som Tucson 2007 2.0 diesel, 130tis. poctivych a motor ide vyborne. Relativne rychle sa zahreje, v meste v zime priemerka kratke trasy 9.2, mimo mesta sa da ist aj na spotrebu 6.5. Jediny problem bol s pancovanou naftou, ked sa rozsvietila kontrolka motora. Aditivum a zmena cerpacky to vyriesila.
Minuly tyzden som si objednal noveho Tucsona, 1.6 benzin, vela toho nenajazdim, do 10tis. rocne, vacsinou mesto, vikend medzimesto. Skusobna jazda v 1.6ke ukazala priemerku 7.6 po meste a to som skusal co to da, brzda plyn kde sa dalo + bratislavke zapchy. Pravdou je, ze motor bol pred jazdou zcasti zohriaty, na strane druhej mal len 250km cca. 1.6T ma vyssiu spotrebu papierovo. Pri najazde 20000-25000 by som isiel do dieslu.
Dep
Príspevky: 1207
Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Dep »

http://www.topspeed.sk/test-hyundai-tuc ... t-gdi/9798

Realna spotreba 1.6 TGDI v automate 9 litrov.
Subaru Outback Business NAVI 2.5i 129kw (2017)
Napísať odpoveď

Návrat na "Hyundai fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných