Mazda CX-7 2.3 DISI
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 26.03.2009 18:04 Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Zabudli ste povedať.... nie len turbo benzín ... ale priamovstrekový turbo benzín To už je iné kafe
Tu skôr ide o to, že sa dá kúpiť silná kára za smiešne love
A LPG do auta s viac ako 200 koňmi je radosť dávať. A ak si ešte zoberiem priamovstrek, tak ďakujem pekne. Jeden tu predáva mazdu s nejakým iným splyňovačom, čo ide rovno na plyn aj štart. Len si teraz neviem spomenúť na ten systém. Otázka, či ho budú vedieť odservisovať, kdekoľvek
Tu skôr ide o to, že sa dá kúpiť silná kára za smiešne love
A LPG do auta s viac ako 200 koňmi je radosť dávať. A ak si ešte zoberiem priamovstrek, tak ďakujem pekne. Jeden tu predáva mazdu s nejakým iným splyňovačom, čo ide rovno na plyn aj štart. Len si teraz neviem spomenúť na ten systém. Otázka, či ho budú vedieť odservisovať, kdekoľvek
-
- Príspevky: 338
- Dátum registrácie: 04.05.2006 21:56 Zdieľať na Facebook
Kujon, síce nepredávam ale mám Mazdu 6 2.0 Skydrive s týmto systémom. Nerozumiem poznámke, že dávať plyn do auta s 200koňmi je radosť.
Ešte malé upresnenie, tento systém ponúka napríklad Prins a volá sa Direct LiquiMax-2.0 a nevstrekuje sa plyn ale kvapalné LPG zväčša priamo cez pôvodné benzínové vstrekovače, preto to štartuje priamo na LPG.
http://www.prinsautogas.com/en/products ... ystem.html
Ešte malé upresnenie, tento systém ponúka napríklad Prins a volá sa Direct LiquiMax-2.0 a nevstrekuje sa plyn ale kvapalné LPG zväčša priamo cez pôvodné benzínové vstrekovače, preto to štartuje priamo na LPG.
http://www.prinsautogas.com/en/products ... ystem.html
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
diky, presne to som myslel. Tu kvapalnú fázu, ktorá je v pohode pre priamovstrek. Len ta cenovka je horšia Ale ak plyn do priamovstreku, tak len kvapalnú fázu.
Tak pár ľudí, čo to auto aj v takomto výkone využije, už LPG nepotiahne. Prepne sa na benzín a skončilo LPG šetrenie (furt sa bavíme o klasickom LPG systéme). Väčšinou je viac reduktorov a snažia sa to dať dokopy
P.S.: sorry, nie 200 koní, ale cez 200 kW. To som sa trošku sekol
Tak pár ľudí, čo to auto aj v takomto výkone využije, už LPG nepotiahne. Prepne sa na benzín a skončilo LPG šetrenie (furt sa bavíme o klasickom LPG systéme). Väčšinou je viac reduktorov a snažia sa to dať dokopy
P.S.: sorry, nie 200 koní, ale cez 200 kW. To som sa trošku sekol
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 56
- Dátum registrácie: 21.05.2014 20:01 Zdieľať na Facebook
pekný deň nechcem zakladať novú tému, ale uvažujem nad kúpou mazdy cx-7, odhliadnúc od spotreby, je to rozumná kúpa? ročne najazdím +-20 000km... zaujímalo by ma ako to je s tou spojkou, kazí sa často? moc sa do áut nevyznám tak sa chcem spýtať ohľadom servisu a ceny náhradných dielov...V mojom okolí je na predaj tento kúsok, len sa bojím tých km, či sú reálne, ale to asi nezistím, keď bolo dovezené však? a ešte by som sa chcel spýtať či sa vozidlo zaraďuje do kategórie M alebo N?
http://mazda-cx-7.autobazar.eu/23-disi- ... 74109.html
http://mazda-cx-7.autobazar.eu/23-disi- ... 74109.html
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní